Gå til innhold

Sende melding til eksen? Nylig samlivsbrudd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg og samboer gikk nylig fra hverandre på mandag. Hun har vært frem og tilbake hele tiden og usikker på om hun vil dette da vi har hatt en del "støy" i samboerskapet. Likevel så elsker vi hverandre. På mandag orker jeg ikke mer av usikkerheten hennes og jeg ba henne flytte ut. Det er mitt hus så det var hun som måtte gå. 
Jeg har ikke hørt noenting fra henne siden hun flyttet, og alt jeg "egentlig" vil er henne tilbake. 
Er jeg dum om jeg sender en SMS der jeg bare skriver at jeg elsker eller er glad i henne?? 
Hun hadde snakket med en veninne av min kompis, og hun sa hun hadde det bare veldig vondt. 

Jeg savner henne helt utrolig mye, men jeg bare klarte ikke mer av hennes usikkerhet. På en måte så føler jeg at dette var det hun ville, men så tenker jeg jo at hun "ble" jo selvom hun ikke ville... 

Vi var samboer i flere år... 

 

Anonymkode: 86788...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må du nesten bestemme selv men da er det du som er usikker viss du først får henne til å flytte også vil ha henne tilbake.

Men hva ønsker du og oppnå? Skal hun bare flytte inn også tilbake til hennes usikkerhet og denne støyen dere har i forholdet? Det er tydelig at dere trengte å jobbe med forholdet og kommer til å trenge å jobbe med forholdet viss dere finner tilbake til hverandre.

Jeg forstår hvorfor du ba henne flytte jeg ville heller ikke orket å leve med en partner som var usikker.

Viss du ønsker henne tilbake så bør du ta kontakt og be om å prate med henne. Fortelle henne hva du føler og høre hva hun føler. Blir dere sammen igjen og hun evt flytter inn igjen så tror jeg det er en idé å prøve parterapi ellers vil de samme utfordringene bare dukke opp på nytt.

Anonymkode: 6ad36...cd6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sender ikke sms om at du vil ha henne tilbake. Du kan ringe og si du vil snakke med henne og ta det ansikt til ansikt. 

Anonymkode: af39a...6ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZarahSweet skrev (54 minutter siden):

Hva vil du oppnå? Havne i nøyaktig samme situasjon en gang til?

Nei, det er jo det da... 

Anonymkode: 86788...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei, det er jo det da... 

Anonymkode: 86788...7a2

Det er det som kommer til å skje. Du forlenger bare bruddet.

Anonymkode: fffdb...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hensikten er at dere skal gå tilbake til det skakkjørte forholdet dere hadde?

Dere kommer over dette.

Anonymkode: 9e0da...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fortsette med det samme og forvente et annet resultat er idioti.

Anonymkode: 035ab...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du hun føler seg mer sikker i forholdet om du kaster henne ut av hjemmet hennes, for å så ombestemme deg noen dager senere?

Anonymkode: 39b6f...ce1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei, 

Jeg og samboer gikk nylig fra hverandre på mandag. Hun har vært frem og tilbake hele tiden og usikker på om hun vil dette da vi har hatt en del "støy" i samboerskapet. Likevel så elsker vi hverandre. På mandag orker jeg ikke mer av usikkerheten hennes og jeg ba henne flytte ut. Det er mitt hus så det var hun som måtte gå. 
Jeg har ikke hørt noenting fra henne siden hun flyttet, og alt jeg "egentlig" vil er henne tilbake. 
Er jeg dum om jeg sender en SMS der jeg bare skriver at jeg elsker eller er glad i henne?? 
Hun hadde snakket med en veninne av min kompis, og hun sa hun hadde det bare veldig vondt. 

Jeg savner henne helt utrolig mye, men jeg bare klarte ikke mer av hennes usikkerhet. På en måte så føler jeg at dette var det hun ville, men så tenker jeg jo at hun "ble" jo selvom hun ikke ville... 

Vi var samboer i flere år... 

 

Anonymkode: 86788...7a2

Helt naturlig at dere begge har det vondt i begynnelsen. Det trenger ikke bety at man ville hatt det ugjort eller vil prøve på nytt. Bruk tid for deg selv, slik hun kommer til å gjøre for seg. Bli kjent med hverdagen og livet på nytt uten det du kaller støy i samboerskapet. Jeg forstår det slik at dere er unge, kanskje i midten av tjueåra? Det er mye modning som skjer på det stadiet i livet. Spesielt om dere var sammen noen år og individuell identitet ble noe tilsidesatt for forholdet. Ingen vet hva livet bringer om et år eller tre. Kanskje finner dere tilbake til hverandre, kanskje finner du egen lykke med noen du enda ikke vet hvem er. Finn deg selv du, TS, og skap deg det beste livet du kan for deg selv :)

Anonymkode: 5075d...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...