AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Del Skrevet 5. juli hei, med årene så har det bare blitt mindre og mindre kontakt med min familie, utenom min far, men det er stort sett på mitt eget initiativ. Men dette er meget periodevis. Har ingen kontakt med søsken(søster og bror) og sjelden engang hører jeg ifra min mor hvis det er noe spesielt eller en familie middag en sjelden gang hvor hun prøver å samle alle.(2-3 ganger i året kanskje) Familie virker rett og slett ikke særlig interessert i mitt liv og opprettholde kontakt. Tidligere tok jeg en del initiativ ovenfor søsken, men følte jeg fikk lite tilbake, så nå som jeg har sluttet, så er det så og si ingen kontakt. Slik har det vært i flere år nå Føles bare ekstremt ensomt til tider, da jeg ikke har egen familie. Har en kjæreste, men man har jo ingen garanti her. Når det gjelder å få egen familie så er nok løpet kjørt, da jeg er over 40 år og egentlig ikke ønsker barn selv. Er det flere som har det slik, at de med årene bare har fått mindre og mindre kontakt med nærmeste familie? Er dette mer normalt i det norske samfunn en man kanskje tror? Anonymkode: 6daf3...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #2 Del Skrevet 5. juli Det høres ensomt ut, ja. De fleste jeg kjenner har mye mer kontakt med familien sin enn det du har. Selv ser jeg foreldre ukentlig, og søsken sikkert annenhver uke, om ikke mer. Men har du gode venner eller søskenbarn du kan gjøre til flokken din? Anonymkode: 4c31f...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Del Skrevet 5. juli Jeg halvjevnlig kontakt med bare to av mine familiemedlemmer. Ingen andre virker særlig interesserte i meg og heller aldri vært det (foreldrene mine har heller aldri vært veldig interessere i meg, altså heller ikke da jeg var barn). Anonymkode: 35c92...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå