Gå til innhold

Hvordan oppleves orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan oppleves orgasme for han og henne? Er orgasme likt eller er det forskjell i styrke og lengde? Oppleves orgasme likt og like intenst for han og henne?

Anonymkode: 5e83e...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å beskrive orgasme opplevelsen med ord...

Jeg hører ofte religiøse ord og mye uforståelig rar babbel, som om enden er nær😄Noen sier ikke så mye, noen stønner litt og noen stønner høyt. Jeg er ganske så sikker på, at jo høyere lydnivå, jo sterkere og bedre orgasme. Funfact:. en spydkasteren kaster mye lengre med brøling, for da han får ut sine siste krefter😅

Styrken og lengden økes med trening, for det øker blodsikulasjon til ereksjonen. Jeg tenker da spesiellt på knipeøvelser som styrker bekkenbunnsmusklene og prostata. De som gjør det har også større sjanse for å oppnå multiorgasmer.

Dagsform, mental innstilling, seksuell kjemi, trygghet og avslappelse etc. har mye å si for orgasmen. Men ikke bare det.. forspill med tålmodig pirring og opphisselse før sex, har kanskje størst betydning. Men støttende ord, trygge omgivelser, tillit og en flink partener er også en stor fordel. Så godt samarbeid er nøkkelordet for god sex.. for det legger opp til forbedret nytelse som gir sterkere og lengre orgasmer💞

Som du ser TS.. det er mange ting og måter for å maksimere orgasmene på, selv om jeg bare har nevnt halvparten. Men alle vet jo ikke om dette.. Derfor er det også forskjell både på opplevelser, nytelse, styrke og lengde av orgasmene blandt oss. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkle svaret er at orgasme er individuelt og oppleves ulikt for alle. Alle damer har ikke lik orgasme som alle andre damer og alle menn har ikke lik orgasme som alle andre menn 

Det kan også endre seg når man blir eldre eller mer kjent med egen kropp, hvor tent man er, eller når man bytter partner etc. Det er mye som spiller inn..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan oppleves orgasme for han og henne? Er orgasme likt eller er det forskjell i styrke og lengde? Oppleves orgasme likt og like intenst for han og henne?

Anonymkode: 5e83e...886

Min orgasme varierer mye.  blir ofte sterkere om det tar lenger tid med kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine varierer veldig om det er med vaginal stimulering eller ikke. Kommer ikke av det alene men kommer utrolig sterkt med vaginal stimulering sammen med klitoris stimulering. Er det bare en klitorisk orgasme kjennes det som en deilig bølge av glede og iling gjennom kroppen. Er det sammen med vaginal stimulering kjennes det ut som at hele himmelen og jorden rister, kroppen spasmer og vrir seg, man må gripe og klemme hardt hva enn som er for hånden og lyder er umulig å holde tilbake. Den varer lenge og kan fortsette og fortsette dersom stimuleringen bare vedlikeholdes litt over tid. 

Anonymkode: 8876f...f46

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine orgasmer varierer veldig. Det samme gjør min manns. Noen er korte - andre lange. Noen er vanvittig intense - andre er bare noen småtopper. Noen er sentrert akkurat rundt kjønnsorganene - andre ligger mer i hele kroppen. Noen blir lett distrahert av tanker eller noe rundt oss - andre er så altoppslukende at ingenting annet eksisterer. Noen kommer alene - andre i serie. Noen er svake - andre vanvittig sterke. Noen oppleves som en spiss topp - andre mer som en fjellvidde på konstant høyt nivå. 

Beskrivelsene han gir, ligner på mine og motsatt. Men om det faktisk oppleves likt, synes jeg er vanskelig å vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...