AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #1 Skrevet 5. juli 2024 Mitt tredje barn, men denne modning er noe av det verste jeg har opplevd. I lengre tid har jeg hatt mange tegn til modning, men den siste uka har vært ekstrem. Hvor lenge er det meningen at man skal klare å gå slik? Jeg sover maks 2-3 timer av gangen om jeg er heldig, som regel 1.5t. Når jeg forsøker å legge meg til er det som konstante ligamentsmerter og jeg sliter med å finne sovestilling. Når jeg våkner er magen hard eller jeg våkner av å si au i søvne. Når jeg våkner bruker jeg lang tid på små bevegelser for å komme meg opp, må gå noen runder mens jeg sliter med heftige nedpress. Nedpress er som knivstikk. Før kom det i ny og ne, nå kommer de hver time, døgnet rundt. Jeg klarer omtrent ikke å sitte, har en liggestilling, vondt å gå, sliter med å kjøre bil. Jeg takler ikke humper og svinger om jeg må ut i bilen. Smerter I magen, ryggen, bein, lår hele tiden. Kynnere av ingenting, noen ganger takvis smerter, men det blir aldri regelmessige rier. Babyen beveger seg mye og det gjør ordentlig vondt. Det er som om det egentlig ikke er mer plass å hente også dytter baby samtidig. Det murrer noe voldsomt og jeg har i blant menssmerter halve døgnet uten pause. I blant er nedpressene så heftige at jeg ikke klarer å tisse skikkelig. Jeg holder tidvis pusten når det står på som verst. Smertestillende, hvile, varm dusj, ingenting hjelper. Jeg bytter stillinger hver gang det gjør for vondt. Slimproppen har gått. Det er 1-2 cm åpning, livmorhals er det såvidt noe igjen av, hodet er festet. Hvor lenge skal man gå med slike smerter før noe skjer? Man fungerer jo ikke til noe. Anonymkode: 48a07...0ce
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #2 Skrevet 5. juli 2024 Kan ikke si annet enn lykke til, og forhåpentligvis er baby er her snart❤️ jeg har det ganske likt som deg, utenom takvise smerter. Er kun i uke 31, så håper ikke jeg skal gå slik i 9-11 uker til😫 har hørt mange har sagt at nedpress, kynnere osv føles mye verre ut når man har født flere ganger før. Og her stemmer det iallefall. Min nr 3 også… ganske heftig, og noen ganger så tenker jeg at jeg angrer på hele graviditeten fordi det er så slitsomt… Anonymkode: 8a06f...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå