Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var hos frisøren for noen dager siden, først var jeg fornøyd, men så kjenner jeg at det ble for lyst. Det ble noe ala denne fargen, men det jeg nok egentlig vil ha er noe ala denne litt mørkere og varmere fargen/tonen.

Er det noe, gjerne en gloss eller noe som er mindre omfattende og ikke koster skjorta, som kan gjøre det omså litt mørkere og varmere/mer glød?? Reiste på ferie i dag, og må derfor gå til en ny frisør hvis jeg skal gjøre noe med det, derfor jeg spør om råd til hva jeg kan spørre etter. 🙏 

Anonymkode: 7f115...8b6

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Det ble noe rart med de lenkene, gitt... Håret mitt ble mer som det første bildet her , og jeg ønsker det var mer i retning av fargen på bilde nr to. 

Ønsker meg tips til hva jeg kan be om hos frisør (eller gjøre selv??) for en midlertidig endring 🙏

IMG_0620.jpeg

IMG_0621.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Det blir mørkere etterhvert, gi det et par ukers tid. Er du fortsatt ikke fornøyd så kan du ta en mørkere toner.

Anonymkode: bc367...5bb

AnonymBruker
Skrevet

Vil ha et annet resultat nå 😅 Er glossing noe som kan få det _litt_ i retning den mørkeste brunfargen…?

TS

Skrevet

Send bildene til By Bente så anbefaler de deg riktig toner :) 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vil ikke bli mørkere etter noen uker om håret er bleket,  da er det kun etterveksten som kommer ut mørkere.. og ja,  fullt mulig å ta en gloss over,  ikke sikkert det blir fryktelig mye mørkere men kan gi en varmere tone. 

Anonymkode: df771...086

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...