Forumkonto Skrevet 4. juli 2024 #1 Skrevet 4. juli 2024 Jeg er nysgjerrig, hvilke erfaringer har dere som har ADHD når det kommer til svangerskap og amming? Jeg sov mye bedre og fikk en helt annen ro i meg da jeg ammet mye. Også under svangerskapene mine hadde jeg en annen ro i meg enn det jeg har til vanlig. Ble også kveldstrøtt, sovnet lettere og sov mye tyngre. Tilbake til vanlig når det ble slutt på ammingen. Spent på andres erfaringer 🙂
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #2 Skrevet 5. juli 2024 Min erfaring etter to barn er at svangerskap er helt jævlig (kvalme, lavt blodtrykk, bekkenløsning), men at livet samtidig er ganske fint både der og i perm. Tydelig at jobben er det som tynger meg mest i hverdagen 🤔 Sover godt ellers og, men sliter med forventningspress og konsentrasjon på jobb. Babyperioden går overraskende bra, noe overstimulert fysisk, men det er lite mot hvordan det blir når ungene blir større 🤭 Anonymkode: 3402a...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #3 Skrevet 6. juli 2024 Jeg sov også mye bedre! Anonymkode: b0f83...85b 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #4 Skrevet 7. juli 2024 Merket ikke forskjell Anonymkode: 11f89...1c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå