Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 Jeg lurer på hvordan det er når man leverer et papir med godkjent fraværsgrunn pga sydom fra legen til læreren på skolen. Vil læreren da undersøke ved å ringe legen om at papiret er gyldig, eller er det andre sikkerhets sjekkinger(med andre ord grunner til å ikke lage falske papirer)?
Blackjack Skrevet 15. februar 2006 #2 Skrevet 15. februar 2006 (endret) Lærerene mine har aldri ringt iallefall. Dessuten har legen taushetsplikt. Men for all del, IKKE lag falske sykemeldinger, det kan i værste fall bli tatt for å være dokumentforfalsk. Endret 15. februar 2006 av Blackjack
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #3 Skrevet 15. februar 2006 Det forundrer meg om skolen sjekker noe mere. Men såvidt jeg kan huske, var dette en erklæring skrevet på offisiellt brevpapir og med signatur og stempel, så det er vel ikke egnet for forfalskning anyway. Jeg vil fraråde deg å lage forfalskninger. DET kan faktisk gi deg store ubehageligheter!!! Kom deg heller til lege og få det papiret dersom du trenger det, eller vær voksen nok til å ta ansvaret for ditt eget fravær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå