Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 Var innom på kontrollpanelet, så at det er kommet en slik funksjon. Er det virkelig noen som bruker den? Hva er da vitsen med et diskusjonsforum hvis vi kan ignorere folk som er uenige med oss i en diskusjon? Særlig her inne hvor usakligheter som oftes forsvinner før vi får sukk for oss.
salsera Skrevet 15. februar 2006 #2 Skrevet 15. februar 2006 Jeg brukte den på et annet forum en gang, siden det var en del usaklige og plagsomme folk der. Her har jeg ikke brukt den og håper jeg ikke trenger den heller! Har bare positive erfaringer herfra sålangt. Greit å ha, men fint når man ikke trenger den!
Gjest Bellatrix Skrevet 15. februar 2006 #4 Skrevet 15. februar 2006 Ja, jeg bruker den. Ikke fordi folk nødvendigvis er uenige, men enkelte har en irriterende skrivemåte eller gjør ikke annet enn å spy ut eder og galle. Jeg vil ikke si hvem jeg har ignorert og hvorfor akkurat dem, men det går ikke på uenighet.
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #5 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har brukt den, men brukeren er her sjelden nå
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #6 Skrevet 15. februar 2006 skjønner ikke helt dette, og hvorfor man bruker denne funksjonen. Da kan man kanskje aldri være sikker på at man ikke bare gjentar noe som allerede er sagt i en debatt, eller kommer med argumenter som forlengst er gjort rede for av andre, som man ikke 'ser'? (Ikke at dette aldri skjer ellers, da, men...)
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #7 Skrevet 15. februar 2006 skjønner ikke helt dette, og hvorfor man bruker denne funksjonen. Da kan man kanskje aldri være sikker på at man ikke bare gjentar noe som allerede er sagt i en debatt, eller kommer med argumenter som forlengst er gjort rede for av andre, som man ikke 'ser'? (Ikke at dette aldri skjer ellers, da, men...) ← Joda, man kan åpne innlegget brukeren har skrevet, men du slipper å se alt pisset den har liret av seg nedover hvis du ikke vil
Gjest Bellatrix Skrevet 15. februar 2006 #8 Skrevet 15. februar 2006 Joda, man kan åpne innlegget brukeren har skrevet, men du slipper å se alt pisset den har liret av seg nedover hvis du ikke vil ← Nettopp. Og har h*n skrevet noe fornuftig så skader det ikke at det bvlir gjentatt uansett.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #9 Skrevet 15. februar 2006 skjønner ikke helt dette, og hvorfor man bruker denne funksjonen. Da kan man kanskje aldri være sikker på at man ikke bare gjentar noe som allerede er sagt i en debatt, eller kommer med argumenter som forlengst er gjort rede for av andre, som man ikke 'ser'? (Ikke at dette aldri skjer ellers, da, men...) ← Noen brukere VET man hva skriver....
Gjest vimse Skrevet 15. februar 2006 #10 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har ikke brukt den, men det kan jo sikkert være kjekt å ha...
Malama Skrevet 15. februar 2006 #11 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har brukt den på en bruker. (og kunne sikkert brukt det på flere, har bare glemt av den egentlig) Det har ikke med uenighet å gjøre, men pisspreik. Uenighet tåler jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #12 Skrevet 15. februar 2006 Virker som dere har en plan med bruken. Jeg oppdaget den funksjonen først nå i dag,som sagt, og har ikke tenkt å bruke den. Jeg tåler både pisspreik og uenighet Det er sikkert en ok funksjon for noen og uforståelig for andre. For meg virker den totalt unyttig, ville heller hatt en funksjon for å sortere vekk dagbøker og ordleker fra nye innlegg. Noe som har vært diskutert her inne 10000 ganger.
Gjest Markus i Oslo Skrevet 15. februar 2006 #13 Skrevet 15. februar 2006 Hm. Det kan sikkert tenkes at jeg kommer til å bruke den. Men ikke enda.
~MALIN~ Skrevet 15. februar 2006 #14 Skrevet 15. februar 2006 Bruker den ikke, og har ikke funnet noen bruker her inne så plagsom ennå at jeg ser det nødvendig... Nå er jeg ganske nyregistrert da
LilleBille Skrevet 15. februar 2006 #15 Skrevet 15. februar 2006 Har vel hatt et par brukere (som ikke er her så mye for tiden) på ignoreringslisten. Kan være greit å ha muligheten da det er noen som alltid kun enten slenger dritt eller annet oppgulp i tråder - som det er greit å slippe å lese.
aline Skrevet 15. februar 2006 #16 Skrevet 15. februar 2006 har to stk på ignorer og de har vært der en stund. forblir nok der også. ikke fordi de er uenige eller at jeg ikke tåler folk som ikke mener det samme som meg eller diskuterer på samme måte som meg, det er da fremdeles haugevis igjen her inne som både er uenig og som diskuterer på helt andre måter, som jeg ikke har noen interesse av å ignorere. det er vel rett og slett fordi jeg irriterer meg grundig over deres gjentagende kamper som alltid blir gjentatt til det kjedsommelige, uansett hva tråden de diskuterer i handler om. dessverre har jeg innsett at jeg sliter med å klare å ignorere akkurat disse personene bare mentalt, derfor benytter jeg meg av ignoreringsknappen på dem. gjorde kg til en mye mindre irriterende sak i en periode. og nå ser jeg ikke grunn til å ta dem vekk fra ignoreringslista, jeg interesserer meg ikke for noe av det de sier uansett.
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #17 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har brukt den et par ganger. Da har det vært snakk om brukere (eller misbrukere) som flooder tråder med ødeleggende tull og avsporinger.
Gjest marthepia Skrevet 15. februar 2006 #18 Skrevet 15. februar 2006 Har ikke lagt merke til det engang jeg
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #19 Skrevet 15. februar 2006 Jepp - ingnorerer en bruker (som jeg forøvrig ikke har sett her på en stund. Heldigvis!) Litt på grunn av at jeg er uenig i det meste personen står for, men mest på grunn av at h*n har en utrolig irriterende måte å argumentere på. Det kommer stort sett bare tull og usakligheter fra den brukeren, og jeg gidder ikke bruke tiden min på å lese hva h*n mener om en sak. Da risikerer jeg bare å bli irritert.
Hu i Svingen Skrevet 15. februar 2006 #20 Skrevet 15. februar 2006 Har ikke gjort det så langt, men har et par gode kandidater og har vært på nippet flere ganger. Og som de andre sier, det dreier seg ikke om uenighet, men om side opp og side ned med ren svada...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå