Gå til innhold

Merkelig blødning på IKM


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spottet såvidt dagen før ikm. Blødde litt på ikm, men gikk med ett truseinnlegg hele arbeidsdagen uten problem.

Dagen etter satte jeg i en tampong i forventning av at mensen kom til å komme skikkelig i gang. Igjen, bare litt blod på tampongen etter en hel arbeidsdag.

Dag 3 i dag. Fremdeles bare litt og ikke nok til å fylle hverken tampong eller truseinnlegg.

Burde jeg ta en test likevel, eller kan jeg anse dette som mens?

Pleier forresten vanligvis å ha kraftige blødninger, må bytte grønn tampong hver 2-3 time på dag 2 og dag 3.

Anonymkode: 8ff8a...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg spottet såvidt dagen før ikm. Blødde litt på ikm, men gikk med ett truseinnlegg hele arbeidsdagen uten problem.

Dagen etter satte jeg i en tampong i forventning av at mensen kom til å komme skikkelig i gang. Igjen, bare litt blod på tampongen etter en hel arbeidsdag.

Dag 3 i dag. Fremdeles bare litt og ikke nok til å fylle hverken tampong eller truseinnlegg.

Burde jeg ta en test likevel, eller kan jeg anse dette som mens?

Pleier forresten vanligvis å ha kraftige blødninger, må bytte grønn tampong hver 2-3 time på dag 2 og dag 3.

Anonymkode: 8ff8a...715

Vi kan ikke vite..kan være hva som helst. Ta en test! ❤️

Anonymkode: e49b8...01a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi kan ikke vite..kan være hva som helst. Ta en test! ❤️

Anonymkode: e49b8...01a

Lurte vel mer på om noen har lignende erfaringer. Leste litt på nettet om at enkelte opplever sånt :) 

Var ikke sånn med første barnet, så tenkte automatisk at det ikke var klaff da det kom blødning. Men begynner jo å lure når det er så lite.

Anonymkode: 8ff8a...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det slik når jeg var gravid😅 ta en test du!

Anonymkode: f552c...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en test så får du svar istedenfor å lure vel... 

Anonymkode: 628b9...85c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg hadde det slik når jeg var gravid😅 ta en test du!

Anonymkode: f552c...426

Varte det i flere dager? Første barnet? Lurer på om det kan være forskjell fra første graviditet til evt nest i og med at ting er litt «ommøblert» inni der etter første 😅
 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ta en test så får du svar istedenfor å lure vel... 

Anonymkode: 628b9...85c

Unødvendig svar, jeg er snart 40 år og utmerket klar over at det bare er å ta en test. Jeg har likevel ikke gjort det siden jeg fikk blødning og har ikke giddet å kaste bort en test siden jeg faktisk har blødning. Derfor spør jeg om erfaringer om hva andre har opplevd og tar en ny vurdering om noen dager siden blødningen er bitteliten og rosa.

Anonymkode: 8ff8a...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Varte det i flere dager? Første barnet? Lurer på om det kan være forskjell fra første graviditet til evt nest i og med at ting er litt «ommøblert» inni der etter første 😅
 

Unødvendig svar, jeg er snart 40 år og utmerket klar over at det bare er å ta en test. Jeg har likevel ikke gjort det siden jeg fikk blødning og har ikke giddet å kaste bort en test siden jeg faktisk har blødning. Derfor spør jeg om erfaringer om hva andre har opplevd og tar en ny vurdering om noen dager siden blødningen er bitteliten og rosa.

Anonymkode: 8ff8a...715

Fremdeles mye enklere å bare ta en test. 

Sannsynligheten for ar blødningen var mensen VS en svangerskapsblødning er så og si 50/50 her siden den var rar, mindre enn vanlig etc. 

Svært mange blør slik du beskriver tidlig i svangerskapet. Det er helt vanlig. 

Anonymkode: 628b9...85c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hundrelapp er det vel verdt å ta en test og bli ferdig med spekulasjoner 

Anonymkode: 7a97d...2e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...