AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #21 Del Skrevet 5. juli 2024 Synes det er Freia storplate som er på tilbud "hele" tiden. Fint for dem som har den som favoritt, men det er helt andre sjokolader jeg ønsker meg... Anonymkode: e9d29...e23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #22 Del Skrevet 5. juli 2024 Fikk helt sjokk selv. På onsdag kosta en plate vanlig melkesjokolade 44,90 på rema, og igår (torsdag) hadde prisen steget til 49,90 😯 må følge med på tilbud fremover og heller hamstre da 🙈 Anonymkode: 5a2e3...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 5. juli 2024 #23 Del Skrevet 5. juli 2024 Gikk nettopp ut av Kiwi uten 200 grams platen jeg hadde tenkt å kjøpe. Var altfor dyrt, tror det var 45 eller noe, yikes! Måtte droppe gulrøttene også. Betaler IKKE 40 noe kroner for noen føkkings gulrøtter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 5. juli 2024 #24 Del Skrevet 5. juli 2024 Fikk meg en overraskelse selv i går da 60 gram Freia Riskrisp kostet 29,50 på Mega. Trodde de var gått ut av produksjon da de ble solgt for 10,- overalt for et par måneder siden. Melkerullen var 31,90 på samme butikk. Rema var ikke mye billigere. Freia kjøper jeg stort sett bare på tilbud uansett, og det er ikke vanskelig å få tak i billigere sjokolade. Mega hadde 2 for 25 på Nidar småsjokolade, men var tomme for det meste. Men økningen i den vanlige prisen er mye mer interessant enn tilbudspris, den sier noe om hva kjedene mener vi har råd til å betale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #25 Del Skrevet 5. juli 2024 Nå er det billig sjokolade melkerull krokanrull på Meny. Anonymkode: fc89e...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 5. juli 2024 #26 Del Skrevet 5. juli 2024 Jeg hadde så lyst på Freia Boble igår, helt til jeg så at den kosta 49 kr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #27 Del Skrevet 5. juli 2024 Prix er generelt en veldig dyr butikk! 45-50kr er nok ny normalpris for sjokoladeplater. Men som andre sier, følg med på tilbud, så får du "alltid" 4 for 100 et sted. Anonymkode: 64c8e...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #28 Del Skrevet 5. juli 2024 Vi er vel tjukke nok, så helt greit at sjokolade øker vesentlig i pris slik at vi tenker oss om en gang ekstra før kjøp og forhåpentligvis velger et bedre alternativ for helsa. 😊 Anonymkode: 91df9...4a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. juli 2024 #29 Del Skrevet 5. juli 2024 Liker ikke at prisen på sjokolade har steget.... Men sjokolade må jeg ha (noen laster i livet skal man jo ha 😄) 🤤 Så da får man bare betale det som det koster da. Heldigvis har f.eks Europris ofte tilbud på sjokolade (4 for 100,-), så da sørger jeg for å kjøpe det da. Akkurat nå har jeg ca. 5-6 sjokoladeplater liggende i kjøleskapet 🤤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 6. juli 2024 #30 Del Skrevet 6. juli 2024 Mardina skrev (7 timer siden): Liker ikke at prisen på sjokolade har steget.... Men sjokolade må jeg ha (noen laster i livet skal man jo ha 😄) 🤤 Så da får man bare betale det som det koster da. Heldigvis har f.eks Europris ofte tilbud på sjokolade (4 for 100,-), så da sørger jeg for å kjøpe det da. Akkurat nå har jeg ca. 5-6 sjokoladeplater liggende i kjøleskapet 🤤 En gammel venn av meg pleier å fryse ned sine 200 grams plater som han hamstrer når det er på tilbud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31 Del Skrevet 6. juli 2024 En stor sjokolade varer vel et par uker, så da blir det ikke mange kroner pr dag. "Dyr" sjokolade må da være det minste økonomiske problemet for folk med et normalt kosthold 😃 Anonymkode: a4588...dcf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #32 Del Skrevet 6. juli 2024 Synes heller de kan ha billigere frukt og bær. Elsker jordbær, moreller etc men ender med at kidsa får det da det blir for dyrt å fore hele familien med bær.. og jeg spiser litt sjokolade hver dag altså så det er sagt😊 Anonymkode: 886fd...30b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #33 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes heller de kan ha billigere frukt og bær. Elsker jordbær, moreller etc men ender med at kidsa får det da det blir for dyrt å fore hele familien med bær.. og jeg spiser litt sjokolade hver dag altså så det er sagt😊 Anonymkode: 886fd...30b Vokste opp uten bær og frukt . Kun litt syltetøy på brødskiva. 1-2 kokte poteter og halv gulrot til middag. Anonymkode: fc89e...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #34 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 22.54): På Coop Prix fikk jeg sjokk! Store sjokoladeplater som vanligvis koster mellom 30-45 kr, er nå på "tilbud" til 60 kr per stk!! De små 75-100 g sjokoladene, har fått prisen 30 kr! Hva har jeg gått glipp av? Anonymkode: c695c...653 Prix er jo en elendig butikk, ikke langt fra Jokerpriser. Finn deg en annen butikk og ikke støtt slike mareritt av butikker. Anonymkode: b7771...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #35 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 17.29): Fikk helt sjokk selv. På onsdag kosta en plate vanlig melkesjokolade 44,90 på rema, og igår (torsdag) hadde prisen steget til 49,90 😯 må følge med på tilbud fremover og heller hamstre da 🙈 Anonymkode: 5a2e3...2ff Og bare for et par uker siden kostet den 39.90 som den har gjort i lang tid. Men dette syke hoppet her er jo helt uvanlig. Anonymkode: b7771...ddb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #36 Del Skrevet 6. juli 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Og bare for et par uker siden kostet den 39.90 som den har gjort i lang tid. Men dette syke hoppet her er jo helt uvanlig. Anonymkode: b7771...ddb De forbereder sikkert et "tilbud", da er det ganske vanlig å øke prisene på forhånd. Anonymkode: 25036...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #37 Del Skrevet 6. juli 2024 Crispo stor plate til 55 kr Anonymkode: 24e34...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #38 Del Skrevet 6. juli 2024 Heldig vi som har coop marked som nærbutikk, 72,- for Freia 200 grams plater. Anonymkode: c3a44...de7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 6. juli 2024 #39 Del Skrevet 6. juli 2024 (endret) På tide at det går inflasjon i sjokoladeprisen. 200g melkesjokolade til 20-25 kr har det kostet nå i 20 år. Og alle disse evinnelige priskrigene og tilbudene på sjokoladene har jo ingen ende tatt. Ikke bare i høytider, men ellers i året også. 45-50 kr for en sjokoladeplate er i perspektiv alt annet i butikken ikke dyrt i dag. Til sammenligning er det rundt det 400g frosne bringebær koster. Eller en kurv med dårlige belgiske jordbær. Men det blir seende dyrt fordi prisen alltid har vært så lav. Historisk nok så er inflasjonen på sjokolade forbigående. Krigene og tilbudene kommer vel som perler på en snor framover. Så dere som spiser sjokolade kan fortvile i dag, men fortvilelsen går snart over Endret 6. juli 2024 av Bombasi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #40 Del Skrevet 6. juli 2024 Det er jo tilbud overalt. Rema har tilbud på kvikk lunsj, 50 kr for en sekspakning. Meny har tilbud på småsjokolader som krokanrull til 17 kroner osv. Obs hadde Nidar sine plater til 30 kroner. De hadde og disse posene med melkesjokolade, daimbiter og noe annet 4 for 100. Altså vi vasser jo i tilbud på den jævla sjokoladen, hver uke uten unntak. Men nå er det snart høst og da får vi forhåpentligvis noe skikkelig frukt og grønnsaker til en mer snill pris. Var kjempehappy når vi fikk blomkål til 15 kroner her om dagen, norsk var den og. Anonymkode: 77676...856 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå