AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Skrevet 4. juli 2024 Jeg er blitt så betatt og stup forelsket i en som er 10 år yngre enn meg. Verste av alt er at vi jobber sammen. Selvfølgelig kan det aldri bli noe. Jeg forstår jo alt. Vi er vidt to forskjellige mennesker... Selv om han ville ha vært interessert, vil jeg aldri vært åpen for noe som helst annet enn bekjentskap. Men å være så forelsket er vondt ❤ veldig vondt. Får ikke sove om natten, klarer ikke å konsentrere meg om noe... Mine tiltak er å unngå han og ikke se han så ofte. Men vi har tett kontakt grunnet jobb... Så vondt å være så forelsket.... Anonymkode: f20c6...041 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #2 Skrevet 5. juli 2024 Du har latt deg selv bli forelsket, du vet det ? Forelskelse oppstår ikke av seg selv. Tre deg nedpå ham, så skal du se det fort går over når han er ferdig med deg 😆 Anonymkode: 7108f...195
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #3 Skrevet 5. juli 2024 Kan du ikke kose deg litt med forelskelsen? Jeg synes det gjør arbeidshverdagen litt gøyere, når jeg har en crush:) Skjønner det kan være vondt også altså. Men prøv og ta litt energi fra de sommerfuglene i magen, i stedet for å bare se på det som noe negativt. Men hvorfor kan det ikke bli dere? Jeg hadde nå bare gått for det, jeg da.. Uansett, det som er så magisk med tiden, er at den sletter alt sånt. En dag er man bare rett og slett helt over det. Uten noen spesiell grunn, det bare går over. Tenk på alle du har vært betatt av eller forelsket i før. Nå vekker de ikke en eneste følelse i deg. This too shall pass, som man sier. Anonymkode: 4e3e0...0c2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #4 Skrevet 5. juli 2024 Ha sex med ham, når han ikke enser deg dagen etter, det blir pillen din mot videre forelskelse Anonymkode: de382...494
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #5 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du har latt deg selv bli forelsket, du vet det ? Forelskelse oppstår ikke av seg selv. Tre deg nedpå ham, så skal du se det fort går over når han er ferdig med deg 😆 Anonymkode: 7108f...195 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ha sex med ham, når han ikke enser deg dagen etter, det blir pillen din mot videre forelskelse Anonymkode: de382...494 Herregud. Hvilke menn er det dere ligger med egentlig..? Eller, hvor dårlige er dere i senga... menn blir jo bare mer forelsket etter sex. I min erfaring, da. Anonymkode: 4e3e0...0c2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #6 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 7.24): Herregud. Hvilke menn er det dere ligger med egentlig..? Eller, hvor dårlige er dere i senga... menn blir jo bare mer forelsket etter sex. I min erfaring, da. Anonymkode: 4e3e0...0c2 Tipper begge disse to er gutter. De snakker som noen som verken har hatt sex eller vært forelska. Troll, rett og slett. Anonymkode: bb18d...fad 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå