Gå til innhold

Tilbud på skolesekk til skolestart?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen vår trenger ny sekk til skolestart. Pleier det å være tilbud på sekker rett før skolestart eller kan vi like så greit kjøpe nå? 

Anonymkode: 52a50...c8d

Skrevet

Kan nok like gjerne kjøpe nå. Eneste tilbudene vi kom over til tider nær skolestart var 1 klassing pakker fra Bachmann med penal, sekk,gymbag og matboks

• Hjerte 1
Skrevet

Det er ofte salg. Bergans har salg på sine skolesekker nå.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke salg- men et annet tips som kan spare dere for noen kroner. Om dere skal på Beckmann-kjøret, vurder å kjøp «2.kl-sekken» Urban Midi. Den er ensfarget- men langt større tidsperspektiv en disse klassiske førsteklassesekkene med prinsesser og dinosaurer. La barnet pynte med en lite ty-bamse eller andre artige nøkkelringer, så er den mer enn festlig nok til skolestart. Ett sekkeinnkjøp mindre, når dino-interessen brått og brutalt lider en uventet tidlig død 🙈

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte brukt nå som barna mine trengte større sekk (4. og 6. klasse). Den ene sekken ser splitter ny ut, den andre har et par flekker på ene reima, og det er det. Begge er store Beckmann sekker, betalte 150 kr for den ene, 50 kr (+ litt i frakt) for den andre. 

Jeg ga bort yngstes sekk, da den var godt brukt, vasket ørten og ti ganger, og hadde flekker som ikke gikk bort etter tur og lek ute. Den hadde MYE bruk igjen, men den var ikke mye estetisk pen, selv ikke etter skrubb og vask. Bildet på den var derimot klart og tydelig, og det hjalp mye. Det var en ung mamma som hentet den, med en søt snart-førsteklassing i hånda 🙂 Yngste brukte den 1.-4. klasse. Jeg har sett at den første sekken kun ble brukt 1-2 år av veldig mange i barnas klasser. 

Den eldstes sekk ser nesten ubrukt ut (bare to år gammel, men litt liten til hennes bruk), men hun er så glad i sekken sin at jeg ikke får lov til å selge/gi den bort, selv om hun har fått ny som hun bruker. Planen var å legge ut for 50 kr, evt. gi bort.

Så sjekk gjerne brukt før du kjøper ny 🙂

Anonymkode: b3fe1...93b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfarimg er at det er salg på sekker ETTER skolestart.

Anonymkode: 18c18...0d6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp på Finn.no. Utrolig mange pent brukte sekker der til en brøkdel av full pris.

Anonymkode: 35404...177

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du kjøper brukt, sjekk nøye alt av remmer og spenner. Her kjøpte jeg en sekk der justering på skulderremmene bare gled opp hele tiden. 

Anonymkode: 5c4a1...684

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Her pleier det å være tilbud i April på eldre modeller. 

Anonymkode: dae53...a2f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke pakketilbud på Norli nå? Tror det. 

Anonymkode: 43f3e...91c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Frii of Norway har noen modeller på tilbud, spørs hvor billig du vil ha de :) Svært gode sekker også 👍 

Anonymkode: e65b7...87f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...