AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Skrevet 4. juli 2024 Har en konto som stadig vokser og tror jeg snart kan tjene penger på den. legger dog ned minimalt med innsats. Hvordan går dette sammen med uføretrygd? har også en bok jeg selger på Amazon. ikke så mange kronene der, men kan jeg fortsette med dette hvis inntekten på boken overstiger maksbeløpet? Anonymkode: b29e7...dac
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #2 Skrevet 4. juli 2024 https://www.nav.no/uforetrygd Send melding til NAV om noe er uklart utenom infoen du finner her. Anonymkode: 3b3b3...9fc
Hololo Skrevet 4. juli 2024 #3 Skrevet 4. juli 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Har en konto som stadig vokser og tror jeg snart kan tjene penger på den. legger dog ned minimalt med innsats. Hvordan går dette sammen med uføretrygd? har også en bok jeg selger på Amazon. ikke så mange kronene der, men kan jeg fortsette med dette hvis inntekten på boken overstiger maksbeløpet? Anonymkode: b29e7...dac du kan tjene opp til 49k du kan tjene mer men blir da trukket i trygd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå