Gå til innhold

Vært snill.... trenger sårt råd...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva vil du anbefale for rask og da mener jeg helst .... momentan forandring ... for å stramme huden i ansiktet?

Hva er filler og er det vondt ? Fungerer det? Hva er da egentlig botox?

Du vil sikkert le av meg... eller kanskje bli irritert... men jeg er så utrolig forelsket i en alder av snart 40. 

Men utseende i ansiktet... øynene henger ned, det samme med kinn... 

På nettet kan man jo gå seg vil i alt som finnes. Men hva gir raskt resultatet? 

Veldig takknemlig for svar og råd 🙂

Anonymkode: b91f8...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

God søvn kvalitet, godt kosthold med rene sunne matvarer som kjøtt, fisk, egg, noen grønnsaker. Kraftig redusert inntak av prosessert mat og sukker. Kutt ut alle matoljer, og det meste av bønner, hvete, korn og all alkohol, snus, røyk etc. Kutt ut makeup som legger seg i porene.

Det skal gi resultater innen en måned.

Anonymkode: 33808...54f

Takk. Det gjøres allerede. Ser etter andre svar 🙂

Anonymkode: b91f8...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig takknemlig for andre sin erfaring 🙏

Anonymkode: b91f8...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ingen erfaring med filler og botox viss det var det du så etter.

Tingen med hud er at det som har mest effekt utenom medisinsk behandling er ting som gjøres over tid.

Retinol om kvelden, evt c vitamin om morgen. Nok fukt, gjevnlig eksfoliering og solkrem.

Ellers er det vitaminer mat og behandlinger som stimulerer og bevarer benstrukturen i ansiktet og disse fett paddsene som ettervært minsker.

Har sett andre få gode resultater av mikro needeling utført på salong. Gjorde synlig forskjell i hudstrukturen etter 3 behandlinger.

Kjenner kun en med botox på øyerynkene som fikk et pent naturlig resultat. De jeg kjenner med filler i tillegg til botox ser rare og unaturlige ut.

Anonymkode: 32eef...ccd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro trådløft, øyelokk operasjon, eller ansiktsløft.

Anonymkode: 58dd7...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botox lammer muskler slik at man ikke klarer å trekke dem sammen og lage rynker. 
 

Filler er litt som omvendt fettsuging, det sprøytes inn for å øke volumet. 
Resultatet kommer umiddelbart og det eneste man risikerer er noen blåmerker der de har stukket. 

Anonymkode: 1f2d9...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du skal holde deg unna botox og fillers. Ei venninne av meg  bruker det og hun ser helt kunstig ut, ser helt oppblåst ut i ansiktet. Blir faktisk ofte tatt for å være eldre enn hun er. 
Jeg blir faktisk ofte tatt for å være noen år yngre enn jeg er og mitt tips er: 

-Sørg for mye fuktighet til huden. 
-Jeg går et par-tre ganger i året til hudpleier og får skikkelig rens. 
-På sommeren bruker jeg ofte (Babor) ampuller for ekstra fuktighet. I tillegg bruker jeg øyekrem til både dag og natt. 
En sunn og frisk hud ser bedre ut enn en hud fylt med fillers og botox. 

Anonymkode: e5349...4ed

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg da, så ille nekter jeg å tro at du ser ut.

Kan ikke noe om det du spør om men ikke gå i fella og bli blind på eget utseende. Sett mange ganger at når man først begynner å korrigere så finner man flere og flere "feil" med seg selv. Det er ikke galt å se ut som den alderen man er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemoroidekrem er faktisk mye brukt som ansiktskrem, google det. Det gir en umiddelbar botox effekt. 
 

Ville ikke brukt dette som en varig løsning.

Så er forelskelse midlertidig, er det kjærlighet du leter etter vil jeg oppfordre deg til å være deg selv. Det kan være ganske forfriskende også i denne verden av botox og henoroidekremer

Anonymkode: b0eb3...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hemoroidekrem er faktisk mye brukt som ansiktskrem, google det. Det gir en umiddelbar botox effekt. 
 

Ville ikke brukt dette som en varig løsning.

Så er forelskelse midlertidig, er det kjærlighet du leter etter vil jeg oppfordre deg til å være deg selv. Det kan være ganske forfriskende også i denne verden av botox og henoroidekremer

Anonymkode: b0eb3...c41

Det er vel strengt tatt brukt for å fjerne poser under øynene. Det anbefales absolutt ikke pga de kan inneholde kortison. 

Anonymkode: e5349...4ed

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hemoroidekrem er faktisk mye brukt som ansiktskrem, google det. Det gir en umiddelbar botox effekt. 
 

Ville ikke brukt dette som en varig løsning.

Så er forelskelse midlertidig, er det kjærlighet du leter etter vil jeg oppfordre deg til å være deg selv. Det kan være ganske forfriskende også i denne verden av botox og henoroidekremer

Anonymkode: b0eb3...c41

Er du helsepersonell eller noe siden du ser på det som ok å gi slike råd?

Anonymkode: d7742...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...