Surpomp Skrevet 4. juli 2024 #21 Del Skrevet 4. juli 2024 Lite interessant for andre å se hva man spiste til frokost, at man har fått gnagsår eller at man sitter på do… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #22 Del Skrevet 4. juli 2024 Ser gjerne på bilder jeg. Men det er veldig mye klisjeer som rett og slett er drita kjedelige! Bilder av mat. Lår i solseng foran basseng eller på strand. Videosveip over et eller annet strandområde, med obligatorisk 29°C plassert oppå. Anonymkode: cb4a9...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #23 Del Skrevet 4. juli 2024 Lite classy. Vi har vært på en fantastisk og svindyr sommerferie i år, det trøkker jeg ikke opp i trynet til alle andre. Har lite behov for å vise frem at vi har et raust feriebudsjett. Anonymkode: a2e4e...4c9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dutullernå? Skrevet 4. juli 2024 #24 Del Skrevet 4. juli 2024 Jeg syns det er koselig med folk som legger ut feriebilder uansett om det er snap eller Facebook. Andre bilder også, for den del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #25 Del Skrevet 4. juli 2024 Jeg er gravid og dårlig, så synes det er kjempestas å se masse bilder av venner som koser seg på ferie 🥰 Så kan jeg drømme meg litt bort til jeg har muligheten igjen til å dra på tur. Føler det hjelper på humøret her jeg ligger på sofaen. Anonymkode: 84ba9...206 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #26 Del Skrevet 5. juli 2024 Jeg tenker at folk får dele det de vil. Det er ikke noe jeg tenker så mye over. Men det er kjekt å se litt feriebilder. Derimot så tenker jeg mitt om folk som ikke toler å se at andre deler, og dømmer andre på grunn av feks feriebilder. Som noen skriver over her, de «får spader» av å se feriebilder fra typiske turistdestinasjoner ol. Anonymkode: fe5af...f6b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #27 Del Skrevet 5. juli 2024 Jeg ser gjerne feriebilder, men synes kanskje at de av mine venner som skal ha seg selv med i forgrunnen på hvert bilde er litt vel selvopptatte. Jeg vet hvordan du ser ut, jeg har lyst til å se hvordan det ser ut der du er! Men jeg gir en «like» likevel. Anonymkode: a53ab...5ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #28 Del Skrevet 5. juli 2024 Poster som regel masse story på snap/insta når jeg er på ferie. Og lager ett insta innlegg. Hvorfor ikke? Jeg gjør noe nytt og spennende! Folk gjør det kanskje ikke fordi de er private og ikke vil at andre skal vite hvor de er? Anonymkode: d3479...f4b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #29 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Lite classy. Vi har vært på en fantastisk og svindyr sommerferie i år, det trøkker jeg ikke opp i trynet til alle andre. Har lite behov for å vise frem at vi har et raust feriebudsjett. Anonymkode: a2e4e...4c9 Det skjønner jeg Anonymkode: d3479...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solanum Skrevet 5. juli 2024 #30 Del Skrevet 5. juli 2024 Jeg har med årene forstått at å dele bilder og andre oppdateringer på facebook kan gjør vondt for andre. Jeg har også fått både beskjed om det både muntlig og i messenger. At personene har begrensa seg for det har sett ut som jeg har så bra liv. "Jeg kan ikke skrive om det samme som deg, for du skriver om det samme så mye bedre enn meg", eller "bildene du la ut gjorde meg lei meg for jeg kunne ønske du inviterte meg også". Jeg er glad for at folk har stolt nok på meg til å si i fra. Nå som uføretrygdet kan jeg bare glemme å legge ut noe for da blir det folkesnakk. Så jeg legger ut bilde av en solnedgang i nabolaget i ny og ne og skriver "Fint". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 5. juli 2024 #31 Del Skrevet 5. juli 2024 Helt greit. På PC har man scrollehjul, men det er kanskje verre for de med Mac? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #32 Del Skrevet 5. juli 2024 Jeg har facebook- og instavenner fra mange ulike samfunnslag;, alt fra uføretrygdede som bor på bygda til steinrike folk med professortittel boende på beste Oslo vest. Det er et svært tydelige mønster, og det er at de med høy utdanning poster svært lite, uansett om de går Valdresmarsjen eller er på 4 ukers rundreise i Asia så deles det kun med de aller nærmeste. De som mer eller mindre poster daglig er de fra lavere samfunnslag, og der postes alt fra krukkeblomster og filleryer til bikkjer. Jeg må innrømme at jeg setter enormt mye mer pris på DMs og personlige messenger-samtaler av skikkelig kule ting, enn felles massespam fra ferieturer til perifere folk. Men når jeg leser tråden her så ser jeg jo at vi er veldig forskjellige. Ei gravid dame her som ligger syk på sofaen og drømmer seg bort i alle andres spam fra feriereiser og føler seg bedre, det hadde jeg aldri klart 😅 Anonymkode: 85d67...13b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #33 Del Skrevet 5. juli 2024 Syntes det er veldig koselig. Har skjeldent hatt råd til ferier selv. Men er da kreativ nok til at vi ikke har sittet hjemme alikevel. Og har hatt mye telt og fisketurer med barna bla. Min store drøm har jo vært å få hele familien på sydentur. Det har jeg fått til en gang. Og hvis noen føler seg støtt av familiebildet jeg delte fra sydenturen. Da er de hjertelig velkommen til å slette meg fra fb, om de ikke kan unne meg såpass. Har da aldri plaget meg at andre drar til syden,selv om jeg ikke har hatt råd. Stort sett har jeg delt null til 5 bilder max. Evnt ett innlegg med en liten bildeserie. Jeg deler om jeg har lyst. Og har jeg ikke lyst, lar jeg være. Om jeg deler eller ikke har speiler ikke om jeg er fornøyd med turen eller ikke. Det går på om jeg har lyst til å legge ut noe. De gangene jeg ikke deler noe, er det vel mest fordi jeg tenker verden trenger ikke vite alt heller. Skjønner virkelig ikke hvorfor andres bilder skal plage noen Anonymkode: 479fd...b1b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #34 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ordet "harry" er så utvannet her på KG at det ikke har noen betydning lenger. Anonymkode: 77a82...7b1 KG er ganske harry Anonymkode: c1541...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #35 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at folk får dele det de vil. Det er ikke noe jeg tenker så mye over. Men det er kjekt å se litt feriebilder. Derimot så tenker jeg mitt om folk som ikke toler å se at andre deler, og dømmer andre på grunn av feks feriebilder. Som noen skriver over her, de «får spader» av å se feriebilder fra typiske turistdestinasjoner ol. Anonymkode: fe5af...f6b Det var ikke det jeg skrev. Jeg sa at jeg får spader av kjedelige skrytebilder fra folk som ikke har noe interessant å bidra med resten av året. Anonymkode: 65dd4...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #36 Del Skrevet 5. juli 2024 Får ikke med meg skrytebilder da jeg ikke er på SoME,befriende ! Anonymkode: 8681d...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #37 Del Skrevet 5. juli 2024 Når man for eksempel har en grense på fb på 70+ bilder i enpost og må deleposten i del 1, 2 og 3 da er det mye.. slike poster driter jeg i å like eller kommentere.. Men om noen legger u t et bilde eller fem liksom så er det noe helt annet.. Anonymkode: f3120...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #38 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lite classy. Vi har vært på en fantastisk og svindyr sommerferie i år, det trøkker jeg ikke opp i trynet til alle andre. Har lite behov for å vise frem at vi har et raust feriebudsjett. Anonymkode: a2e4e...4c9 Du blander feriebilder og skrytebilder. Det er ingen som tar med dyre klokker, dyre leiebiler, og luksusrom, på bildene. Det er genuine bilder av folk vi er glad i som viser at de har det kjekt. Jeg bryr meg nada om de har flydd Ryanair eller privatjet til San fransisco, og om de bor på luksushotell eller rimeligste motell, når jeg får bilder av smilende folk som kjører highway1. Anonymkode: 56bac...d8a 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #39 Del Skrevet 5. juli 2024 Gøy. Men kun om varierte bilder. Og kjent å se litt av hvor de er. Kan inspirere. Men liker ikke de som sender bildet av vinglasset hver dag, gjerne flere ganger eller bare beina i sanden uten at man ser mer enn det. Veldig kjedelig. Anonymkode: 0921a...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #40 Del Skrevet 5. juli 2024 Bare koselig med bilder! 😊 Anonymkode: bd940...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå