Gå til innhold

Hva syns du om folk som legger ut masse bilder når de er på ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg legger ut litt vell mye bilder enn hva som er akseptabelt, og ser nå at andre venner på ferie legger ut veldig lite. 

 

Hva tenker du / dere om dette?

Anonymkode: 8b512...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å se hva andre driver med, så ser ikke problemet med det. Jeg legger ut svært lite

Anonymkode: 47899...6c9

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alle andre ganger dette kommer opp, så tenker jeg at folk må få bruke sosiale medier akkurat som de vil. Legg ut alt du vil, det er det selvfølgelig bare du som bestemmer. Jeg synes det er totalt uinteressant å følge med på, men det er mitt ansvar og jeg scroller derfor stille og rolig forbi...

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekkere å se bilder av reiser enn 10000 bilder av junior, eller matretter..

Anonymkode: 97e6f...a17

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvilket sosialt medium de bruker. I våre dager er det harry å poste mye på Facebook, mens det er mer akseptabelt å legge ut på Insta og Snap. Igjen rart/harry hvis man sender det direkte til folk på snap, i stedet for å legge ut på Story, hvor folk selv kan velge om de vil se.

Anonymkode: 7d08c...957

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir litt kjedelig om det er for mange bilder, men jeg tenker ikke så mye om de som legger det ut, jeg scroller bare forbi.

Anonymkode: 77a82...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Kommer an på hvilket sosialt medium de bruker. I våre dager er det harry å poste mye på Facebook, mens det er mer akseptabelt å legge ut på Insta og Snap. Igjen rart/harry hvis man sender det direkte til folk på snap, i stedet for å legge ut på Story, hvor folk selv kan velge om de vil se.

Anonymkode: 7d08c...957

Ordet "harry" er så utvannet her på KG at det ikke har noen betydning lenger. 

Anonymkode: 77a82...7b1

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slumrer folk som spammer ensidig innhold, være seg hunder, unger, fjellturer, eller ferieturer.

Anonymkode: c609c...fa3

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke egentlig over slikt men jeg har ei venninne som bare legger ut ting når hun er på ferie, arrangement eller restaurant. Alt blir beskrevet med ordet magisk, akkurat hun skulle jeg så gjerne sett legge ut litt mer av dagliglivet sitt også. Hun virker på en måte litt trist når hverdagen aldri er bra nok.

 

Anonymkode: 58459...7bd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir inspirert av feriebilder, vel og merke hvis de er av reisemålet og ikke bare de reisende. Legger ut mye bilder fra reisemål selv, men venter til jeg har kommet hjem. På tur er jeg på tur.

Anonymkode: ba058...a86

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Koselig å se hva andre driver med, så ser ikke problemet med det. Jeg legger ut svært lite

Anonymkode: 47899...6c9

Jeg også legger ut svært lite, kun koselige og ufarlige ferieminner.

Blir i overkant når man legger ut banaliteter eller rene skrytebilder i kategorien «se hvor lykkelige vi er»

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut hvor?

At mine aller nærmeste omtrent oppdaterer meg på toalettvanene sine på ferie på snap, er noe jeg setter pris på. 

Om man poster absolutt alt man gjør på ferien til alle på Facebook... jeg har ikke noe imot det, for all del, men jeg tenker at de kan ikke ha reist så mye om de tror at alt de tar bilde av er interessant. 

Det blir litt som de som poster bilder/videoer fra de tre konsertene de går på i året. Det er en stor happening for deg, og vi flipper alle opp mobilen ved en stor happening. Men det er egentlig ikke en stor happening, ikke stor nok til femten bilder daglig av den stranda.

Så ja, i mitt stille sinn, tenker jeg at noen som poster "for" mye fra ferien, kanskje ikke har så mye annet gøy som skjer i livet. Det får en omvendt effekt, i stedet for "se så bra jeg har det", så blir det "se den eneste gangen jeg har noe bra å ta bilde av". På en måte?

Det var litt stygg måte å si det på, og jeg har ikke noe imot de som gjør det. Men om dere skjønner poenget mitt, selv om det ikke var levert så bra.

Anonymkode: 0905a...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg føler jeg legger ut litt vell mye bilder enn hva som er akseptabelt, og ser nå at andre venner på ferie legger ut veldig lite. 

 

Hva tenker du / dere om dette?

Anonymkode: 8b512...410

kommer an på hva de legger ut ellers, og hva de legger ut fra ferien.

Jeg liker interessante eller stemningsfylte eller inspirerende ferieinnlegg, enten det er fra et pensjonat i Norge eller en strand i Portugal,  fra folk som også poster interessante bilder gjennom resten av året.

Men folk som er passive hele året, for så å pøse på med gørre ferieskrytebilder av drinker eller shopping på dyre, men fantasiløse destinasjoner - de får jeg fullstendig spader av.

Anonymkode: 65dd4...8b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Legger ut hvor?

At mine aller nærmeste omtrent oppdaterer meg på toalettvanene sine på ferie på snap, er noe jeg setter pris på. 

Om man poster absolutt alt man gjør på ferien til alle på Facebook... jeg har ikke noe imot det, for all del, men jeg tenker at de kan ikke ha reist så mye om de tror at alt de tar bilde av er interessant. 

Det blir litt som de som poster bilder/videoer fra de tre konsertene de går på i året. Det er en stor happening for deg, og vi flipper alle opp mobilen ved en stor happening. Men det er egentlig ikke en stor happening, ikke stor nok til femten bilder daglig av den stranda.

Så ja, i mitt stille sinn, tenker jeg at noen som poster "for" mye fra ferien, kanskje ikke har så mye annet gøy som skjer i livet. Det får en omvendt effekt, i stedet for "se så bra jeg har det", så blir det "se den eneste gangen jeg har noe bra å ta bilde av". På en måte?

Det var litt stygg måte å si det på, og jeg har ikke noe imot de som gjør det. Men om dere skjønner poenget mitt, selv om det ikke var levert så bra.

Anonymkode: 0905a...56b

jeg skjønner hva du mener, og jeg synes det er vesentlig mer interessant å se et hverdagsbilde av årets første hestehov, eller noe annet du har merket deg på din vei gjennom hverdagen, enn et bilde av bakhoder på en konsert og et utydelig band i det fjerne, eller en paraplydrink i Miami, eller fjortisen som poserer foran Sephora.

Anonymkode: 65dd4...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er kjekt med gratissnoking på andres ferier! 😄 bare å dele! 

Anonymkode: 0d042...0ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker feriebilder på snapstory eller Instagram. På Facebook holder det med et oppsummeringsinnlegg i slutten av ferien, i stedet for bilder som postes hver dag. Ikke så mange som bruker å legge ut bilder på Facebook lenger tror jeg. 

Anonymkode: e3918...0b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er koselig og gøy :) Kjekt å se hva andre gjør, opplever og mange tar også utrolig fine bilder. 

Anonymkode: 269ee...d72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig elsker jeg å se bilder fra folk sine ferier! Legger også selv ut en del på snapstory når jeg er på ferie.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke over det, folk må gå gjøre som man vil. Jeg velger selv hva jeg ønsker å se på. 

 

Anonymkode: 23010...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...