AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Del Skrevet 4. juli Jeg er skuffet over hvordan livet ble. Den delen jeg kunne styre selv, utdannelse, jobb, økonmi, vennskap, og reiser/ opplevelser har jeg fått til etter mange forsøk, hard innsats, fall og å reise meg igjen. Nå er jeg på et bra sted når det kommer til de nevnte tingene. Det er stabilt og godt runt meg. Jeg har siden tennårene hatt en veldig sterk følelse på at jeg skulle ende opp med en bestemt mann som var i livet mitt, og at jeg skulle få to jenter. Jeg har fått hint, tegn og uttalelser fra fremmede underveis om at jeg kom til å få to jenter. Flere har sagt det direkte, du kommer til å få jenter. Som barn trodde jeg at jeg skulle bli en ung mor. Den nevnte mannen har gode egenskaper, men han behandlet ikke meg bra, tok bare kontakt om natten for sex, også da han var i forhold. Nå har han behandlet meg så dårlig gjennom 20 og 30 årene mine, han er etablert med en annen som har barn, og jeg er verken interessert i å fortsette med å bli behandlet dårlig eller bidra til utroskap. De er en familie nå. Nå er jeg ferdig med denne mannen. Jeg har vært uten han i lange perioder før, sett etter andre og datet, men det ble ikke noe mer. Jeg er i sorg fordi jeg som har så mye kjærlighet og omsorg å gi, og som trenger det tilbake, ikke fikk den familien jeg ønsket meg helt fra jeg var barn. Jeg har fylt 40 nå. Jeg forstår ikke hvorfor jeg alltid har hatt en så sterk indre følelse/stemme/tro om å skulle ende opp med den mannen, og heller ikke at jeg skulle få to jenter, noe som opp igjennom ble sagt helt uoppfordret av flere som ikke kjenner meg. Hva har skjedd? Hva gikk galt? Hvor skal jeg gå videre? Anonymkode: 5e565...4ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #2 Del Skrevet 4. juli Det kan hende det var et karmisk forhold, at han du så får deg var noe du hadde karmisk forhold til fra et annet liv - men at det er en helt annen person som ikke er han du var ment ende opp med. Eneste jeg vil råde om er meditasjon. Det gir deg innsikt og større forståelse. Du ser fra et nytt perspektiv Anonymkode: 77a3a...dc6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #3 Del Skrevet 4. juli Hæ? Du tror noen kan spå fremtiden? Anonymkode: d04f4...e49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Del Skrevet 4. juli Det er mange som ikke får helt det livet de tenkte. Skjønner du er skuffet, men tror veien til å få det bedre er å fokusere på hva du kan gjøre for å få det så bra som mulig nå. Hva får du gleder av? Prøv å gjøre mer av det. Glem denne mannen så fort som mulig, jobb med å ikke være bitter. Anonymkode: 3b20a...ec6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Del Skrevet 4. juli Trist å høre du har kasta bort 20 år på noe som aldri ble det du ønska deg.. om ønsket om barn er sterkt, kan du jo skaffe deg det på egenhånd, med donor. Å være mamma er fantastisk, både med og uten mann. Anonymkode: 9086a...a8c 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Del Skrevet 4. juli Ren psykiatri, dette. Du har trodd på noen som spår! Hvorfor? Dette bør du få hjelp med. Og jeg som trodde jeg var superneket i Norge. Anonymkode: a9c79...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #7 Del Skrevet 4. juli Om den mannen lova deg noko samtidig som han var i eit eksklusivt forhold med nokon andre, så er han jo ikkje til å stole på, men det veit du jo allereie:/ men desverre lett å være etterpåklok, vanskelig når man står midt oppi det sjølv❤️ Skaff deg barn på egenhånd om det er noko som er viktig for deg❤️ Anonymkode: 4082b...24d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 5. juli #8 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 21.02): Jeg er skuffet over hvordan livet ble. Den delen jeg kunne styre selv, utdannelse, jobb, økonmi, vennskap, og reiser/ opplevelser har jeg fått til etter mange forsøk, hard innsats, fall og å reise meg igjen. Nå er jeg på et bra sted når det kommer til de nevnte tingene. Det er stabilt og godt runt meg. Jeg har siden tennårene hatt en veldig sterk følelse på at jeg skulle ende opp med en bestemt mann som var i livet mitt, og at jeg skulle få to jenter. Jeg har fått hint, tegn og uttalelser fra fremmede underveis om at jeg kom til å få to jenter. Flere har sagt det direkte, du kommer til å få jenter. Som barn trodde jeg at jeg skulle bli en ung mor. Den nevnte mannen har gode egenskaper, men han behandlet ikke meg bra, tok bare kontakt om natten for sex, også da han var i forhold. Nå har han behandlet meg så dårlig gjennom 20 og 30 årene mine, han er etablert med en annen som har barn, og jeg er verken interessert i å fortsette med å bli behandlet dårlig eller bidra til utroskap. De er en familie nå. Nå er jeg ferdig med denne mannen. Jeg har vært uten han i lange perioder før, sett etter andre og datet, men det ble ikke noe mer. Jeg er i sorg fordi jeg som har så mye kjærlighet og omsorg å gi, og som trenger det tilbake, ikke fikk den familien jeg ønsket meg helt fra jeg var barn. Jeg har fylt 40 nå. Jeg forstår ikke hvorfor jeg alltid har hatt en så sterk indre følelse/stemme/tro om å skulle ende opp med den mannen, og heller ikke at jeg skulle få to jenter, noe som opp igjennom ble sagt helt uoppfordret av flere som ikke kjenner meg. Hva har skjedd? Hva gikk galt? Hvor skal jeg gå videre? Anonymkode: 5e565...4ba Men sitter du her med livskrise fordi denne spådommen noen har kommet med ikke har slått til? Hva har skjedd, hva har gått galt. Hva vil du vi skal si? Det var vel de valgene du gjorde som skapte livet du lever da. Du har vel ikke bare sittet og ventet på mannen? Du må jo ut å bli kjent med folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #9 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 21.57): Hæ? Du tror noen kan spå fremtiden? Anonymkode: d04f4...e49 Det er derfor jeg skrev dette inne på siden for religion, alternativ og filosofiske spørsmpl, det er ikke for alle og det forstår og respekterer jeg. Ts. Anonymkode: 5e565...4ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #10 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 21.58): Det er mange som ikke får helt det livet de tenkte. Skjønner du er skuffet, men tror veien til å få det bedre er å fokusere på hva du kan gjøre for å få det så bra som mulig nå. Hva får du gleder av? Prøv å gjøre mer av det. Glem denne mannen så fort som mulig, jobb med å ikke være bitter. Anonymkode: 3b20a...ec6 Jeg er ikke bitter, men jeg er lei meg. Man blir "opplært" til å følge intuisjonen/ magefølelsen sin, tro på at ting skal løse seg og ikke være negativ/ uroe seg for mye, og mange manifisterer ting. Jeg føler jeg har fått "tegn" på at det kom til å løse seg på sikt når helt ukjente uoppfordret har fortalt meg at jeg skulle få disse to jentene, hvorfor skjedde det når det ikke kommer til å skje?Begge bestemødrene mine som nå har vært døde i mange år, har sagt at jeg kom til å møte noen. Det føles som om jeg har blitt holdt for narr. Ikke en gang har noen sagt til meg du kommer til å få gutt (ikke at det på noen måte hadde vært ille), eller du kommer til å bli barnløs/ evig alene. TS Anonymkode: 5e565...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #11 Del Skrevet 10. juli Hva som skjedde? Du tok dine valg og som alle valg har også dine valg noen konsekvenser. Anonymkode: ac418...f30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #12 Del Skrevet 10. juli Hvem spådde deg..? Du skulle nok ha holdt mulighetene åpne for andre, det er enda ikke for sent å finne en god mann, men han er alt annet enn det. Anonymkode: eaae4...7d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #13 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 22.13): Om den mannen lova deg noko samtidig som han var i eit eksklusivt forhold med nokon andre, så er han jo ikkje til å stole på, men det veit du jo allereie:/ men desverre lett å være etterpåklok, vanskelig når man står midt oppi det sjølv❤️ Skaff deg barn på egenhånd om det er noko som er viktig for deg❤️ Anonymkode: 4082b...24d Han har ikke vært i ett forhold hele tiden. Han var singel mesteparten av tiden, og han tok kontakt for treff. Jeg vet at han utnyttet meg, og det har jeg klart å stoppe nå. Jeg håper virkelig at han har det så bra som det ser ut i det forholdet han er i, og at jeg en dag får oppleve det samme. Jeg ønsker virkelig at eventuelle barn skulle hatt en far, og at jeg hadde noen å dele gledene og utfordringene om barna med. Jeg er 40 år nå, tenk om jeg får et barn med spesielle behov, så må jeg stå i det alene. Jeg vet man kan ta tester i svangerskapet, men det er ikke noen garanti. Jeg har vurdert å bli fosterhjem, men jeg vet at det ikke er noen enkel løsning, barna må jo være alvorlig omsorgssviktet og tatt skade for at de skal bli tatt ut av hjemmet. Så de barna er ofte krevende for en person alene. Selv om man får noe veiledning og oppfølging fra barnevernet. Dessuten er målet alltid gjennforening med biologisk familie (det står i loven), så man kan miste barna man har knyttet seg til og blitt glad i. Jeg er ikke negativ til verken at noen velger å få barn alene, og ikke til fosterhjem, begge deler kan jo gi mye glede for både barn og foreldre, men det er ikke den enkle, romantiske løsningen enkelte ser for seg. TS Anonymkode: 5e565...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #14 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem spådde deg..? Du skulle nok ha holdt mulighetene åpne for andre, det er enda ikke for sent å finne en god mann, men han er alt annet enn det. Anonymkode: eaae4...7d4 Jeg har holdt mulighetene åpne og chattet med utallige menn, vært på en del dater, ferre dater nr to, men det har det også blitt, og noen har jeg datet/ vært sammen med en stund, men jeg ble ikke forelsket og det føltes ikke riktig. TS. Anonymkode: 5e565...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #15 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 40 år nå, tenk om jeg får et barn med spesielle behov, så må jeg stå i det alene. Jeg vet man kan ta tester i svangerskapet, men det er ikke noen garanti. TS Anonymkode: 5e565...4ba Sjansen for det er litt økt når du er 40, men sjansen er fremdeles veldig liten! Tenk om du blir truffet av lynet neste gang du går ut? Man kan ikke leve slik. Noe risiko må man bare akseptere i livet. Jeg trodde på skjebnen når jeg var ung. Det gjorde dessverre at jeg bare var en tilskuer i mitt eget liv. Mange rundt meg hadde planer, men jeg var bare et skip som drev på havet. Det viser seg at man faktisk må ha en plan og gjøre noe for at ting skal skje. 😅 Ideen om at livene våre er forutbestemt er svært, svært ulogisk hvis man tenker ordentlig gjennom det. Anonymkode: 93e61...77c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #16 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sjansen for det er litt økt når du er 40, men sjansen er fremdeles veldig liten! Tenk om du blir truffet av lynet neste gang du går ut? Man kan ikke leve slik. Noe risiko må man bare akseptere i livet. Jeg trodde på skjebnen når jeg var ung. Det gjorde dessverre at jeg bare var en tilskuer i mitt eget liv. Mange rundt meg hadde planer, men jeg var bare et skip som drev på havet. Det viser seg at man faktisk må ha en plan og gjøre noe for at ting skal skje. 😅 Ideen om at livene våre er forutbestemt er svært, svært ulogisk hvis man tenker ordentlig gjennom det. Anonymkode: 93e61...77c Jeg ser at det jeg har skrevet kan missforstås til at jeg bare har gått rundt og ventet på at de tingene jeg trodde/håpte skulle skje ville skje av seg selv. Slik er det ikke. Jeg har jobbet hardt og målrettet for å klare mine mål i livet, det har jeg klart når det kommer til utdannelse, jobb og økonomi. Ingen ting kom gratis, jeg feilet mange ganger og reiste meg igjen. Jeg har hatt sterk tilknyttning til en mann som ikke var bra for meg, men jeg har som jeg skrev over snakket med utallige menn, vært på en del dater, følt at det ikke var riktig, men gitt noen av de flere sjangser. Noen av mennene har likt meg,og vi kunne nok vært sammen og kanskje hatt en familie nå, men jeg føler det blir feil både ovenfor meg og de å late som om føleser og intresse ikke er der. Dessuten tror jeg ikke at jeg hadde vært en så god kjæreste og livsledsager som jeg vet at jeg har potensiale til å være, dersom jeg ikke har de rette følelsene for mannen. Jeg hadde ikke likt at noen hadde gjort det samme ovenfor meg. TS Anonymkode: 5e565...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #17 Del Skrevet 11. juli Jeg tror vi planlegger livene våre før vi går inn i de. Du får det livet du var ment å ha. Og du har fått mye bra i livet. Ingen får alt. Mann og barn var kanskje ikke planlagt for deg. Anonymkode: 279df...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #18 Del Skrevet 11. juli Du er jo bare 40 🙂 Ikke gi opp riktig enda, mye kan skje på et par år dersom du og kroppen din er klar for det. Prøv heller å meditere mer og finne aksepten og roen i deg selv. Så når du har funnet fred med hvor du er, kan du begynne å åpne deg for eventuelle muligheter. Det er alltid muligheter. Jeg kjenner flere som har fått barn etter fylte 40, på naturlig vis til og med, så det er mulig. Men aksepter først, elsk deg selv for den du er nå. Da vil det bli lettere å finne den mest kjærlighetsfylte veien videre 💛 Ha håp for at du kan få oppleve det du ønsker deg, men aksepter at det kanskje ikke skjer. Da er det mye enklere å holde en slags stabil ro i kroppen som gjør at du enklere ser skjebnetrådene når de er like fremfor deg. Anonymkode: 17257...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #19 Del Skrevet 12. juli On 7/11/2024 at 12:27 PM, AnonymBruker said: Jeg tror vi planlegger livene våre før vi går inn i de. Du får det livet du var ment å ha. Og du har fått mye bra i livet. Ingen får alt. Mann og barn var kanskje ikke planlagt for deg. Anonymkode: 279df...0f2 Denne synes jeg var unødvendig. Har du det bra selv? Trives du i ditt eget liv siden du må skrive slikt negativt til andre? Det er mye i verden i dag som ikke er som ment. Mange som er på jakt etter å ødelegge andre. Vi planlegger ikke livet som det. Ingen kan si at mann og barn ikke var ment for en når du ikke vet sikkert om det er riktig for TS. Livet skjer fra dag til dag utifra valg vi tar. Anonymkode: 77a3a...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #20 Del Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Denne synes jeg var unødvendig. Har du det bra selv? Trives du i ditt eget liv siden du må skrive slikt negativt til andre? Det er mye i verden i dag som ikke er som ment. Mange som er på jakt etter å ødelegge andre. Vi planlegger ikke livet som det. Ingen kan si at mann og barn ikke var ment for en når du ikke vet sikkert om det er riktig for TS. Livet skjer fra dag til dag utifra valg vi tar. Anonymkode: 77a3a...dc6 Ingen grunn til å hisse deg opp. Jeg skrev hvordan jeg tror livet fungerer. Du skriver som om du vet sannheten. Det er det ingen av oss som gjør. Jeg tror også at TS vil ha forskjellige synspunkter på det hun har opplevd. Anonymkode: 279df...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå