Gå til innhold

Tråden for røykere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sluttet nå da, men det siste jeg røykte var Marlboro Light. Før det Prince Mild og før det igjen Petterøe`s Sigaretter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Røykte (i fortid, over et halvt år siden jeg sluttet) Lucky Strike. Savner å røyke av og til.

Skrevet

Jeg er festrøyker. Røyker da for det meste Marlboro light, eller Camel light. Den siste er den jeg liker best. Må være milde siden jeg ikke røyker så ofte.

Skrevet

Røykte først prince, så prince mild. Nå er det mange år siden jeg slutta, men unner meg en røyk eller ti til fest. Det gåt da stort sett i Marlboro Light eller en eller annen mentholvariant.

Skrevet
Røyker rød Marlboro og det har jeg gjort i mange år :grine: . Årsaken til at jeg røyker Marlboro er rett og slett at det er et kurant sigarettmerke som er lett å få kjøpt overalt, slik at jeg slipper omstilling i ferier o.l.

+ at det er den beste røyken uten tvil.......som jeg savner sinnsykt mye til tider....

Jeg er nemlig slutta...

Jeg har også sluttet og er helt enig med Sofia!

Gjest GreenSky
Skrevet (endret)

Festrøyker: Marlboro light eller barclay menthol

Endret av GrønnSky
Skrevet

Prince eller viss rullings blir det Petterøe`s 3 m/bigben

¨

Røyker prince i helgene, og tobakk i ukedagene. En gammel vane bare!!

Skrevet

Perioderøyker.... dvs jeg kan røyke masse en stund for deretter å ikke røyke på lenge.Når jeg røyker, kan jeg røyke mye. Men savner røyken lite om vinteren ( når jeg svært sjelden røyker, for kaldt å stå ute og hutre for litt nikotin...)

Røyker Prince Mild eller tilsvarende , er ikke så nøye på merke så lenge det ikke er for sterkt.

Skrevet

Røyker mento...

Det er kjekt når man er på fest, for da er det ingen som tigger om røyk... :sjarmor:

...Men etter kl 01 kan visst "hvem-som-helst" røyke det, bare det er noe som ryker... :ler:

Skrevet

Jeg røyker kun Marlboro fordi de er best! Røyker jeg et annet merke får jeg vondt i hodet.... :sjenert:

Skrevet

Prince Mild 100. Fordi jeg liker den best. Kan ikke fordra rullings. Syns i tillegg det er utrolig harry med kvinner som røyker rullings.

Skrevet

Foretrekker Marlboro Lights, men er vel ganske altrøykende bortsett fra rullings som er æsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...