AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Skrevet 4. juli 2024 Misjonærstillingen har vert den tradisjonelle sexstillingen hos oss i mange år, men den er nå utgått på dato. Årsaken er at dama er begynt å klage over smerter i hoftene, ved samleie under den tradisjonelle misjonæren. Dama har bestandig vert initiativløs / omstillbar i forhold til det å prøve ut nye sexstilinger. Forslag til utårøving av nye stillinger som omfordeling av vekta med " henne over- han under" ble avvist. Hun klager også over hoftesmerter under sex under sideveisstilling m/ han bak Med andre ord så har fysikken / helseutfordringer ført til at paret nå har opplevd sextørke i lang tid. Han er den som alltid har tatt initiativet til sex, og sjelden blitt avvist, men partneren manglende initiativ , og nå ettehvert helsutfordringer har endret på samlivet til det han føler mer som vennskap. Dama er snill,, og ein har lagd vekt på at samlivet handler om no langt mer en bare sex, men ulikt sexbehov, og savn etter sex kan skape ubalanse / krise i eit samliv. Å bryte opp ifra eit veletablert hjem,og begynne på nytt på grunn av mangel på sex virker noe ambasiøst, og utenkeleg. Spørsmålet Anonymkode: 5ad59...fc0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #2 Skrevet 4. juli 2024 Hvorfor får hun vondt i hoftene? Kan det hjelpe å bygge opp støtte med puter på sidene? Anonymkode: 91e8f...fb4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #3 Skrevet 4. juli 2024 Prøvd trening og fysioterapi? Damer trenger meir styrketrening med alderen ✌️ Anonymkode: 0cf66...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #4 Skrevet 4. juli 2024 Doggy passer bra ved vonde hofter! Anonymkode: ed286...4d4 1
sottovoce Skrevet 5. juli 2024 #5 Skrevet 5. juli 2024 Jeg sliter selv med vonde hofter. Her tror jeg vonde hofter er unnskyldningen på linje med vondt i hodet bare at damen tror det høres bedre ut å skylde på hoftene..... Er i alle fall det jeg føler når jeg leser dette..... Jeg må ofte be partner om vi kan bytte stilling. Nå vet jeg ikke om partner her er veldig bred eller tung men det kan gi ekstra strekk og trykk på hoftene så der kan gjøre mer vondt. Bytte stilling er bra.... Ulike varianter av å spoone og doggy..... Men jeg mistenker at det er mer manglende lyst enn manglende evne til å tenke løsninger..... Anbefaler kommunikasjon og evt terapi. Ikke å klage på henne men si du gjerne ønsker å høre hva hun tenker og føler.... Åpne gjerne opp for at det er ok om hun føler at lysten på sex har endret seg..... Det er jo egentlig normalt.... Liker hun andre ting... ? Bli slikket eller bruke leker.... ? All sex er jo ikke bare penetrering. Liker hun å runke deg eller suge deg... ? Hva med å kline og kose uten samleie... ? Gir kanskje en indikasjon på om det faktisk er hoftene eller om det egentlig er noe annet som ligger bak.... 1
Fioljenta Skrevet 5. juli 2024 #6 Skrevet 5. juli 2024 Den beste stillingen vår da jeg hadde bekkenløsning, var at jeg knelte på gulvet og lente meg over en lav sofa. Det ga meg god støtte og når han tok meg bakfra. Misjonær med ham over fungerte også greit. Det finnes hundrevis av forskjellige sexstillinger, så det jeg ville gjort var å bla gjennom disse, plukke ut noen og teste om de fungerer. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #7 Skrevet 8. juli 2024 Kan du ikke bare skrive setninger med "jeg"? Dette var slitsomt å lese. Det samme kan du gjøre når du snakker med dama om sex. "Jeg har lyst til å ha sex med deg, uten at du får vondt. Hvordan kan vi løse det." Men er hun egentlig interessert i det, eller blir hun bare med for å være grei? Misjonær i så mange år høres kjedelig ut. Kommer hun hver gang av det? Anonymkode: 3335e...811
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå