AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Skrevet 4. juli 2024 Jeg har de siste ukene merket at jeg får ubehag tissetrengt et ubehagelig konstant trykk i underlivet etter jeg har onanert eller hatt sex. Er ufattelig slitsomt og deprimerende å ha det slik, ødelegger jo hele gleden og setter en demper på sexlysten når jeg vet at dagen etter kommer ubehaget. Drikker tranebær juice og tar en selexid pille i 2/3 dager så er jeg bra igjen, men kan jo ikke drive på slik.. Noen som har opplevd det samme?? Anonymkode: e8787...a0c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #2 Skrevet 4. juli 2024 Husker du å tisse etter sex/onanering? Anonymkode: 94061...585
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #4 Skrevet 4. juli 2024 Jeg går på toalettet med en gang etterpå. Ts Anonymkode: e8787...a0c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #5 Skrevet 4. juli 2024 Da svikter det nok med hygiene hos den ene eller begge av dere. Både rumpe og kjønnsorgan må vaskes med såpe. Hadde folk gjort det hadde antibiotikabruken gått kraftig ned. Anonymkode: 25edc...88c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #6 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da svikter det nok med hygiene hos den ene eller begge av dere. Både rumpe og kjønnsorgan må vaskes med såpe. Hadde folk gjort det hadde antibiotikabruken gått kraftig ned. Anonymkode: 25edc...88c Jeg dusjer hver dag, samme gjør kjæresten. Vasker og bruker dildo rens etter bruk, så er ikke hygienen det skorter på. Ts Anonymkode: e8787...a0c
loveless Skrevet 4. juli 2024 #7 Skrevet 4. juli 2024 Noen får dessverre lettere UVI enn andre, jeg er en av de. Nå er det kanskje ikke så lurt å ta antibiotika i 2-3 dager heller? Har du fått påvist uvi ved urinprøve? Det kan være andre grunner til smertene, som ikke er UVI. Det var det hos meg, ble henvist til uroterapeut for å sjekke tissinga 😂 og urolog for cystoskopi (lite kamera inni blæren for å se etter sykdommer eller tilstander i blæreveggen 😊 ikke vondt og ikke farlig! Det er hjelp å få! Vær så snill og kontakt lege. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #8 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har de siste ukene merket at jeg får ubehag tissetrengt et ubehagelig konstant trykk i underlivet etter jeg har onanert eller hatt sex. Er ufattelig slitsomt og deprimerende å ha det slik, ødelegger jo hele gleden og setter en demper på sexlysten når jeg vet at dagen etter kommer ubehaget. Drikker tranebær juice og tar en selexid pille i 2/3 dager så er jeg bra igjen, men kan jo ikke drive på slik.. Noen som har opplevd det samme?? Anonymkode: e8787...a0c Du MÅ tisse etter sex. Eneste måten å bli kvitt driten på. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Da svikter det nok med hygiene hos den ene eller begge av dere. Både rumpe og kjønnsorgan må vaskes med såpe. Hadde folk gjort det hadde antibiotikabruken gått kraftig ned. Anonymkode: 25edc...88c Si at du er mann uten å si at du er mann... 🙄 Anonymkode: acc7e...58a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #9 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du MÅ tisse etter sex. Eneste måten å bli kvitt driten på. Si at du er mann uten å si at du er mann... 🙄 Anonymkode: acc7e...58a Jeg er kvinne. Si at du er dum uten å si at du er dum. Anonymkode: 25edc...88c 1
Fioljenta Skrevet 5. juli 2024 #10 Skrevet 5. juli 2024 loveless skrev (20 timer siden): Noen får dessverre lettere UVI enn andre, jeg er en av de. Nå er det kanskje ikke så lurt å ta antibiotika i 2-3 dager heller? Har du fått påvist uvi ved urinprøve? Det kan være andre grunner til smertene, som ikke er UVI. Det var det hos meg, ble henvist til uroterapeut for å sjekke tissinga 😂 og urolog for cystoskopi (lite kamera inni blæren for å se etter sykdommer eller tilstander i blæreveggen 😊 ikke vondt og ikke farlig! Det er hjelp å få! Vær så snill og kontakt lege. ☝️ Dette! Når du er nøye med hygiene og tisser rett etterpå uten at det hjelper, vil jeg også sterkt anbefale en tur til legen! Det er jo kjipt å ha det sånn. Og endra kjipere hvis det faktisk går an å gjøre noe med hvis man bare tar en tur til legen.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #11 Skrevet 5. juli 2024 23 hours ago, AnonymBruker said: Både rumpe og kjønnsorgan må vaskes med såpe. NEI DET SKAL MAN ABSOLUTT IKKE. Såpe har ingenting i underlivet å gjøre........ Anonymkode: 32a63...d8b 1
Bamseklemmer Skrevet 6. juli 2024 #12 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): NEI DET SKAL MAN ABSOLUTT IKKE. Såpe har ingenting i underlivet å gjøre........ Anonymkode: 32a63...d8b Dette burde vært risset inn i alle dusjvegger👏🤭 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå