Gå til innhold

Uvi etter sex/onanering hjelp.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de siste ukene merket at jeg får ubehag tissetrengt et ubehagelig konstant trykk i underlivet etter jeg har onanert eller hatt sex. Er ufattelig slitsomt og deprimerende å ha det slik, ødelegger jo hele gleden og setter en demper på sexlysten når jeg vet at dagen etter kommer ubehaget. Drikker tranebær juice og tar en selexid pille i 2/3 dager så er jeg bra igjen, men kan jo ikke drive på slik.. Noen som har opplevd det samme??

Anonymkode: e8787...a0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husker du å tisse etter sex/onanering?

Anonymkode: 94061...585

Skrevet

Tiss rett etter hver eneste gang

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på toalettet med en gang etterpå. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Da svikter det nok med hygiene hos den ene eller begge av dere. Både rumpe og kjønnsorgan må vaskes med såpe. Hadde folk gjort det hadde antibiotikabruken gått kraftig ned.

Anonymkode: 25edc...88c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da svikter det nok med hygiene hos den ene eller begge av dere. Både rumpe og kjønnsorgan må vaskes med såpe. Hadde folk gjort det hadde antibiotikabruken gått kraftig ned.

Jeg dusjer hver dag, samme gjør kjæresten. Vasker og bruker dildo rens etter bruk, så er ikke hygienen det skorter på. Ts

Skrevet

Noen får dessverre lettere UVI enn andre, jeg er en av de. Nå er det kanskje ikke så lurt å ta antibiotika i 2-3 dager heller? Har du fått påvist uvi ved urinprøve? Det kan være andre grunner til smertene, som ikke er UVI. Det var det hos meg, ble henvist til uroterapeut for å sjekke tissinga 😂 og urolog for cystoskopi (lite kamera inni blæren for å se etter sykdommer eller tilstander i blæreveggen 😊 ikke vondt og ikke farlig! Det er hjelp å få! Vær så snill og kontakt lege. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har de siste ukene merket at jeg får ubehag tissetrengt et ubehagelig konstant trykk i underlivet etter jeg har onanert eller hatt sex. Er ufattelig slitsomt og deprimerende å ha det slik, ødelegger jo hele gleden og setter en demper på sexlysten når jeg vet at dagen etter kommer ubehaget. Drikker tranebær juice og tar en selexid pille i 2/3 dager så er jeg bra igjen, men kan jo ikke drive på slik.. Noen som har opplevd det samme??

Du MÅ tisse etter sex. Eneste måten å bli kvitt driten på.

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Si at du er mann uten å si at du er mann... 🙄

Anonymkode: acc7e...58a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Du MÅ tisse etter sex. Eneste måten å bli kvitt driten på.

Si at du er mann uten å si at du er mann... 🙄

Anonymkode: acc7e...58a

Jeg er kvinne. Si at du er dum uten å si at du er dum.

• Nyttig 1
Skrevet
loveless skrev (20 timer siden):

Noen får dessverre lettere UVI enn andre, jeg er en av de. Nå er det kanskje ikke så lurt å ta antibiotika i 2-3 dager heller? Har du fått påvist uvi ved urinprøve? Det kan være andre grunner til smertene, som ikke er UVI. Det var det hos meg, ble henvist til uroterapeut for å sjekke tissinga 😂 og urolog for cystoskopi (lite kamera inni blæren for å se etter sykdommer eller tilstander i blæreveggen 😊 ikke vondt og ikke farlig! Det er hjelp å få! Vær så snill og kontakt lege. 

☝️ Dette!

Når du er nøye med hygiene og tisser rett etterpå uten at det hjelper, vil jeg også sterkt anbefale en tur til legen! Det er jo kjipt å ha det sånn. Og endra kjipere hvis det faktisk går an å gjøre noe med hvis man bare tar en tur til legen.

AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Både rumpe og kjønnsorgan må vaskes med såpe.

NEI DET SKAL MAN ABSOLUTT IKKE. Såpe har ingenting i underlivet å gjøre........

Anonymkode: 32a63...d8b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

NEI DET SKAL MAN ABSOLUTT IKKE. Såpe har ingenting i underlivet å gjøre........

Anonymkode: 32a63...d8b

Dette burde vært risset inn i alle dusjvegger👏🤭

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...