AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Del Skrevet 4. juli 2024 Er det vanlig å fryse om sommeren? Nå fryser jeg selv om det er juli. Anonymkode: a83b6...c1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. juli 2024 #2 Del Skrevet 4. juli 2024 Kle på deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 4. juli 2024 #3 Del Skrevet 4. juli 2024 Her vi er nå så er det nå ikke mer en 10 til 15 grader så kler en ikke på seg så fryseren. Men er det opp mot 20 til 25 grader å du fryser bør du kansje høre med lege, sjekke stoffskifte evnt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #4 Del Skrevet 4. juli 2024 For min del er det temperaturen som avgjør om jeg fryser, ikke kalenderen. Anonymkode: d7f53...d80 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 4. juli 2024 #5 Del Skrevet 4. juli 2024 Klart det er vanlig når juli består av 10 grader, sur vind og øsregn. Jeg sitter med pledd og ullsokker nå. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 4. juli 2024 #6 Del Skrevet 4. juli 2024 Anononyma skrev (25 minutter siden): Klart det er vanlig når juli består av 10 grader, sur vind og øsregn. Jeg sitter med pledd og ullsokker nå. Samme her! Det er gradestokken som styrer påkledningen, ikke kalenderen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 4. juli 2024 #7 Del Skrevet 4. juli 2024 Nå er jeg frysepinn generelt da, men jeg varmet meg varmeflaske for å ha på beina i går når jeg la meg ( den pleier å være ryddet vekk i sommermånedene) Jeg har gått med ull singlet i dag Har tykke sokker og pledd på meg nå. Ja jeg har alltid vært "Olga 93" når det kommer til det å fryse, sånn er det bare. Men det betyr jo også at jeg sitter ikke i shorts eller kjole bare fordi kalenderen sier sommer, men temperaturen sier "brrrr", da kler jeg på meg. Det er enklere om sommeren enn om vinteren da jeg fryser uansett hva jeg har på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå