AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Del Skrevet 4. juli 2024 Vet ikke det heter fransk åpning engang, men dere skjønner nok hva jeg mener😅 Noen som vet hvor man får tak i det? Har sett på Kondomeriet men de virker til å ha lav kvaltet/ekkelt stoff. Anonymkode: 5af5b...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #2 Del Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vet ikke det heter fransk åpning engang, men dere skjønner nok hva jeg mener😅 Noen som vet hvor man får tak i det? Har sett på Kondomeriet men de virker til å ha lav kvaltet/ekkelt stoff. Anonymkode: 5af5b...84b Tror Hönkemöller har i hvert fall. Og du får nok noen treff om du googler undertøy fransk åpning. Anonymkode: 5dc77...220 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #3 Del Skrevet 4. juli 2024 Søk på nettet, gjerne utenlands. Anonymkode: 0a52c...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 5. juli 2024 #4 Del Skrevet 5. juli 2024 Jeg og typen har handlet noen på nett, masse fint å finne der, bla disse. https://buylase.ru/product/195642410049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #5 Del Skrevet 5. juli 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke det heter fransk åpning engang, men dere skjønner nok hva jeg mener😅 Noen som vet hvor man får tak i det? Har sett på Kondomeriet men de virker til å ha lav kvaltet/ekkelt stoff. Anonymkode: 5af5b...84b Jeg har noen fra Hunkemöller,som er både fine og av god kvalitet. Anonymkode: 47667...757 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #6 Del Skrevet 12. juli 2024 On 7/5/2024 at 7:27 AM, AnonymBruker said: Jeg har noen fra Hunkemöller,som er både fine og av god kvalitet. Anonymkode: 47667...757 Bruker du de til daglig, eller kun for å pynte deg til sex? Anonymkode: 638ec...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #7 Del Skrevet 12. juli 2024 Det spørs på type truse og hvor stor åpningen er. På et par av de jeg har er åpningen mer som bare et snitt på 10 cm. Under bruk ligger "kantene" i åpningen tett inntil hverandre og gjør at det nesten ser ut som en vanlig truse. Null problem med å bruke disse, går til og med fint å bruke under bukser. Anonymkode: 0a52c...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #8 Del Skrevet 12. juli 2024 Er poenget med disse å kunne bæsje med trusa på? Skjønner ikke helt konseptet. Tar vel cirka 1 sekund å dra ned trusa. Anonymkode: 3f1bf...bf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #9 Del Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er poenget med disse å kunne bæsje med trusa på? Skjønner ikke helt konseptet. Tar vel cirka 1 sekund å dra ned trusa. Anonymkode: 3f1bf...bf0 🤣🤣 Anonymkode: a6afb...609 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #10 Del Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er poenget med disse å kunne bæsje med trusa på? Skjønner ikke helt konseptet. Tar vel cirka 1 sekund å dra ned trusa. Anonymkode: 3f1bf...bf0 Man får lufta musa litt ekstra? Om man går i skjørt/kjole så slipper man dra ned trusa for at typen skal få den inn, sitter typen på en stol med smekken åpen og du i skjørt/truse med åpning, så kan dere kose dere uten at noen fatter mistanke eller ser noe. Så er det kanskje tennende for typen å se eller vite at du går med ei slik truse? Stort sett de "forklaringer" jeg kommer på. Tror ikke det har noe med dobesøk å gjøre? Anonymkode: 0a52c...1ad 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. juli 2024 #11 Del Skrevet 12. juli 2024 Eller så kan man gå for denne varianten...Her får man både luftet dåsa, og stimulert ho 👏👏👏. Alt i en smell. Vinn-vinn 🏆. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #12 Del Skrevet 12. juli 2024 Irak skrev (2 timer siden): Eller så kan man gå for denne varianten...Her får man både luftet dåsa, og stimulert ho 👏👏👏. Alt i en smell. Vinn-vinn 🏆. Hvis man fortsatt vil ha litt truse-funksjon for det som kan komme ut av diverse lekkasjer, så kan vel denne knapt sies å være særlig ideell? Anonymkode: 0a52c...1ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. juli 2024 #13 Del Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis man fortsatt vil ha litt truse-funksjon for det som kan komme ut av diverse lekkasjer, så kan vel denne knapt sies å være særlig ideell? Anonymkode: 0a52c...1ad Hvis man sliter med lekkasjer så er ikke denne ideel nei...Det sier seg selv 👌. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spearmint Skrevet 12. juli 2024 #14 Del Skrevet 12. juli 2024 Jeg ble litt inspirert, så nå er 5 frekke truser bestilt fra temu 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #15 Del Skrevet 13. juli 2024 Irak skrev (21 timer siden): Eller så kan man gå for denne varianten...Her får man både luftet dåsa, og stimulert ho 👏👏👏. Alt i en smell. Vinn-vinn 🏆. Har du prøvd denne? Er den for å pirre deg og partner eller bruker du den også til fest? Anonymkode: 319bf...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 13. juli 2024 #16 Del Skrevet 13. juli 2024 Irak skrev (21 timer siden): Eller så kan man gå for denne varianten...Her får man både luftet dåsa, og stimulert ho 👏👏👏. Alt i en smell. Vinn-vinn 🏆. Er det denne som heter perleporten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. juli 2024 #17 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har du prøvd denne? Er den for å pirre deg og partner eller bruker du den også til fest? Anonymkode: 319bf...f31 Denne har jeg faktisk ikke prøvd, men jeg kunne gjerne tenke meg det. Bare for gøy. Hadde glatt gått med denne på fest jeg. Det hadde ikke gjort meg noe. Jeg går ofte uten truse da, så jeg er vant til at det er luftig. Liker å pirre meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. juli 2024 #18 Del Skrevet 13. juli 2024 Surpomp skrev (6 minutter siden): Er det denne som heter perleporten ? Aner ikke. De har flere varianter av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #19 Del Skrevet 13. juli 2024 Hvorfor ikke gå helt truseløs? Anonymkode: e577b...6ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #20 Del Skrevet 13. juli 2024 Antar at dette er mest aktuelt å bruke når man har skjørt/kjole. Men i kaldere årstider når man må ha på strømpebukse, må man da lage hull i strømpebuksa også, ellers mister man vel noe av "hensikten" her? Anonymkode: 0a52c...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå