Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 Jeg fikk en dvd i posten i går som jeg hadde glemt å avbestille fra klubben...Transporter 2. Det er en film jeg aldri hadde kommet til å bestille eller se i det hele tatt, en jeg sitter sykmeldt og trenger sårt noe å gjøre - og vurderer å se filmen... Men er den verdt 200 kr - eller er det en film kun med action og effekter og ingen historie sånn som jeg har en mistanke om?
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #2 Skrevet 15. februar 2006 Drittfilm! Vi så den ikke ferdig. "pen" dame med masse sminke og klær på seg, river av seg alt og løper rundt i strømpeholdere og alt mulig med utovergnidd sminke og skyter alle og er så fet atte.
Chiquita Skrevet 15. februar 2006 #3 Skrevet 15. februar 2006 Vel, det er vel en "grei" film, men ikke stort mer enn det. Men grei nok å se om en kjeder seg
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #4 Skrevet 15. februar 2006 Tror nok jeg skal spare de pengene...må legge til at jeg er kresen når det gjelder film... Takk for svar!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #5 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har ikke sett den, men et familiemedlem som er yrkessjåfør synes den er bra:-) Hvis du er over gjennomsnittet glad i bilkjøring vil jeg tro den er ok, hvis ikke ville jeg nok styrt unna.
Gjest Malina Skrevet 15. februar 2006 #6 Skrevet 15. februar 2006 Hvis du er over gjennomsnittet glad i bilkjøring vil jeg tro den er ok, hvis ikke ville jeg nok styrt unna. Enig Synes egentlig handlingen var okay,men aaalt for mye bilkjøring, slossing og den slags...
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #7 Skrevet 15. februar 2006 Da er det avgjort! Blir nok en retur av den filmen, ja! Bilkjøring på film er ikke no' for meg.
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #8 Skrevet 16. februar 2006 1'eren synes jeg var bra, men 2'eren var en oppfølger av klasse Speed 2 synes jeg.
Donnie Darko Skrevet 16. februar 2006 #9 Skrevet 16. februar 2006 1'eren synes jeg var bra, men 2'eren var en oppfølger av klasse Speed 2 synes jeg. ← Helt enig. 1'eren var jo en Luc Besson produksjon og var dertil grisebra. 2'eren var alt for Hollywoodsk.
Gjest Gjest_snoopie_* Skrevet 16. februar 2006 #10 Skrevet 16. februar 2006 Kjedelig film... teit handling og dårlig skuespill... eneste positive er at han som spiller hovedrollen... Jason flemming.. er ganske sexy! ¨ Kunne ha spist opp han ja!! Så liker jeg engelskmenn da....
Donnie Darko Skrevet 17. februar 2006 #11 Skrevet 17. februar 2006 Kjedelig film... teit handling og dårlig skuespill... eneste positive er at han som spiller hovedrollen... Jason flemming.. er ganske sexy! ¨ Kunne ha spist opp han ja!! Så liker jeg engelskmenn da.... ← Du mener vel Jason Statham.... eller?
Gjest Varg-Menja Skrevet 17. februar 2006 #12 Skrevet 17. februar 2006 Drittfilm! Vi så den ikke ferdig. "pen" dame med masse sminke og klær på seg, river av seg alt og løper rundt i strømpeholdere og alt mulig med utovergnidd sminke og skyter alle og er så fet atte. ← Eh, har vi sett samme film? Jeg husker ikke engang at denne dama var med i filmen, men samboeren påstår at hun hadde en liten rolle. Jeg synes filmen var veldig bra, med god story, selv om jeg vanligvis ikke liker bil og actionfilmer.
Gjest Gjest_snoopie_* Skrevet 17. februar 2006 #13 Skrevet 17. februar 2006 Du mener vel Jason Statham.... eller? ←
Gjest Gjest_snoopie_* Skrevet 17. februar 2006 #14 Skrevet 17. februar 2006 ← Beklager så mye, selvfølgelig er det Jason statham......
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #15 Skrevet 17. februar 2006 Eh, har vi sett samme film? Jeg husker ikke engang at denne dama var med i filmen, men samboeren påstår at hun hadde en liten rolle. Jeg synes filmen var veldig bra, med god story, selv om jeg vanligvis ikke liker bil og actionfilmer. ← Tror da det Var nesten helt i begynnelsen hun dreiv med strippinga si. Så var det noe bursdagsopplegg hjemme hos noen, og hun satt i bilen og trua sjåføren med sin utovergnidde sminke. (noe sånt fikk ikke med meg alt)
Gjest DVDchic Skrevet 19. februar 2006 #16 Skrevet 19. februar 2006 Jeg fikk en dvd i posten i går som jeg hadde glemt å avbestille fra klubben...Transporter 2. Det er en film jeg aldri hadde kommet til å bestille eller se i det hele tatt, en jeg sitter sykmeldt og trenger sårt noe å gjøre - og vurderer å se filmen... Men er den verdt 200 kr - eller er det en film kun med action og effekter og ingen historie sånn som jeg har en mistanke om? ← Den er definitivt ikke verdt 200 kr Men, hvorfor betale 200 kr for hvilken som helst film? Det meste kan du få til ihvertfall halve prisen på f.eks. Play.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå