AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Skrevet 4. juli 2024 Jeg har nettopp startet med Wegovy injeksjoner og vil gjerne høre andres erfaringer med det. Både positive og negative. Anonymkode: f76ab...c68
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #2 Skrevet 4. juli 2024 Det er VELDIG mange andre tråder om akkurat dette. Anonymkode: 7f856...73e 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #3 Skrevet 6. juli 2024 Et fantastisk produkt om du ønsker å miste alt av hår på hodet,plutselig utvikle Psoriasis i en alder av 49. Nei,er ingen sammenheng med Psoriasis og Wegovy i følge milliard legemiddelidustrien. Er lite forsket på disse store dosene. Går på cellegift nå,lagt på meg 19 Kg.av de 28 jeg gikk ned. Heller feit og frisk i stedet for denne sprøyta. Anonymkode: 05284...abd 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #4 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Et fantastisk produkt om du ønsker å miste alt av hår på hodet,plutselig utvikle Psoriasis i en alder av 49. Nei,er ingen sammenheng med Psoriasis og Wegovy i følge milliard legemiddelidustrien. Er lite forsket på disse store dosene. Går på cellegift nå,lagt på meg 19 Kg.av de 28 jeg gikk ned. Heller feit og frisk i stedet for denne sprøyta. Anonymkode: 05284...abd 🙄  selv om akkurat du fikk psoriasis så betyr ikke det at det er normalt akkurat.  Og selv om du er feit og frisk nå, så er sannsynligheten for at vil bli feit og syk i fremtiden stor med så mye overvekt.  Jeg har veldig god erfaring. Har bivirkninger under kontroll. Passer på å spise så næringsrikt som mulig selv om jeg spiser lite, for å unngå mangler. Føler jeg endelig har fått livet mitt tilbake etter 7 år som feit etter graviditet. Har gått på det én gang tidligere men da måtte jeg gi meg pga bivirkningene var så slitsomme, men tror jeg har klart å få kontroll over dem med tiltak som å passe på å ikke bli forstoppet (da kommer eggrap og oppkast), spise små (eller, ikke store) måltider med sunn mat og ikke spise senere enn 3-4 timer før leggetid. Jeg hadde hovedsakelig bivirkninger fra mage/tarm og stort sett om nettene. Anonymkode: 6f9a7...7c1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #5 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 🙄   Og selv om du er feit og frisk nå, så er sannsynligheten for at vil bli feit og syk i fremtiden stor med så mye overvekt.   Anonymkode: 6f9a7...7c1 Å sier du det? Det var noe nytt.... Er ikke overvekt i seg selv som er så uuuutrolig farlig. Er heller livsstilen til folk som tar livet av en. Anonymkode: 05284...abd 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 21.23): Å sier du det? Det var noe nytt.... Er ikke overvekt i seg selv som er så uuuutrolig farlig. Er heller livsstilen til folk som tar livet av en. Anonymkode: 05284...abd Overvekt i seg selv er også skadelig jo! Slitasje på ledd, slitasje på hjertet som må pumpe et mye større volum blod rundt i kroppen og må jobbe mye hardere enn et hjerte til en med normal bmi…osv. Så det du sier stemmer ikke. Anonymkode: 6f9a7...7c1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå