AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Skrevet 4. juli 2024 Føler alle jeg hører om så er det mannen som ikke er klar for forhold, mens jentene går og håper på noe mer... Er det sånn- vil menn virkelig ikke ha forhold men bare løse relasjoner? Syns det er merkelig..... Anonymkode: c75a4...2f0 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #2 Skrevet 4. juli 2024 Nope. Alle situationships er ikke like, alle kvinner i situationships er ikke like, og ikke alle menn i situationships er like. Anonymkode: 79b88...d17 10
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #3 Skrevet 4. juli 2024 Føler det er motsatt jeg. Hilsen Kvinne. Anonymkode: 80d82...d9e 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #4 Skrevet 4. juli 2024 Er noe skikkelig dritt uansett spør du meg, hadde man visst termene før så hadde man kuttet det ut for lenge siden. For useriøst men dette er vell den nye måten å være sammen på og date på er mitt inntrykk. Anonymkode: feb2d...096 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #5 Skrevet 4. juli 2024 Jepp stemmer for min del. kvinne Anonymkode: 91779...f81
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #7 Skrevet 4. juli 2024 Du er korttidsmateriale for mannen, ikke langtidsmateriale, ref. den vg-debatten som har vært i det siste. Anonymkode: 02ee2...932 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #8 Skrevet 4. juli 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Føler alle jeg hører om så er det mannen som ikke er klar for forhold, mens jentene går og håper på noe mer... Er det sånn- vil menn virkelig ikke ha forhold men bare løse relasjoner? Syns det er merkelig..... Anonymkode: c75a4...2f0 Jeg snakker med folk på Tinder og alle de der «jeg er ikke ute etter noe seriøst» blir slettet med en gang. Men om mange menn vil ha løse relasjoner? Ja, selvfølgelig. Man må sette ned foten og ta vare på seg selv. Den der «gå å vente og håpe» er like realistisk som at griser gror vinger og begynner å fly. Sånt piss aksepterer jeg ikke å kaste bort tiden min på. Anonymkode: 704eb...a69 2 4
Lorieen Skrevet 4. juli 2024 #9 Skrevet 4. juli 2024 Det er ikke noe som heter situationship. Det er et oppdiktet tulleord. Når det gjelder forhold, så er det som regel mannen som holder igjen, er min erfaring. 3 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #10 Skrevet 4. juli 2024 Situationship. Er det en situasjon på et skip? Anonymkode: 13a19...63c 3 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #11 Skrevet 5. juli 2024 Man må informere fra starten av at man krever at motparten er åpen for et seriøst forhold. Hvis ikke kan de bare drite i det. Så er det selvfølgelig en ærlig sak om man ikke er kompatible, men ønsket og viljen til å prøve må være der. Og hvis motparten sier at vedkommende IKKE ønsker forhold, så må man forholde seg til det. Så må man se hvordan motparten oppfører seg under datingperioden. Det finnes personer som lyver og sier de er interessert i forhold for å oppnå visse fordeler (sex, selskap, ego-boost etc). Derfor skal man ta det med ro, observere og puste med magen. Prøver han bli kjent med deg? Holder han det han lover? Tar han initiativ, prioriterer han deg og er han konsistent? Er dere kompatible? Oppfører han seg på en måte som gjør deg trygg og glad? Det skal man finne ut når man dater. Og hvis svaret på disse spørsmålene er nei, så må man klare å AVSLUTTE (det er som regel vanskeligere å avslutte hvis man har hatt sex, og man overser lettere en del røde flagg fordi spesielt kvinner bonder mye hvis de har sex). Og; en mann som VIL ha et forhold og ser deg som en aktuell partner, han dumper deg ikke fordi du forteller hvordan du vil ha det. Anonymkode: 6d873...e57 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #12 Skrevet 5. juli 2024 Jeg er tydeligvis konemateriale, eller noe slikt. Alltid jeg som avsluttet dating eller forhold, mens mennene håpet på videre dating/forhold. Tror dette varierer veldig. Menn ønsker jo også kjærlighet og den rette. Anonymkode: d54fb...a88 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #13 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Situationship. Er det en situasjon på et skip? Anonymkode: 13a19...63c Jævlig til sjø har jeg hørt Anonymkode: 6c11d...017 6 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #14 Skrevet 5. juli 2024 Du må sile ut de som ikke er seriøse. Trenger ikke å være deg, husk at kvinner møter ulike menn. Noen er seriøse, andre er ikke. Menn har jo dem de liker best de også, men det er jo en del som er veldig åpen på å holde noen der og ta og ta, og disse er ikke så gode menn. Anonymkode: 5095b...f58
herzeleid Skrevet 5. juli 2024 #15 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Føler alle jeg hører om så er det mannen som ikke er klar for forhold, mens jentene går og håper på noe mer... Er det sånn- vil menn virkelig ikke ha forhold men bare løse relasjoner? Syns det er merkelig..... Anonymkode: c75a4...2f0 Det virker logisk at det oftere er han som ikke ønsker noe seriøst i en relasjon gitt at menn ofte har mye lavere krav til en ‘korttidspartner’ enn kvinner har, mens begge har omtrent like høye krav for en varig partner. Menn inngår rett og slett oftere ‘løsere’ relasjoner med kvinner de i utgangspunktet ikke kan tenke seg en seriøs relasjon med enn kvinner gjør. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #16 Skrevet 5. juli 2024 Man må jo lese situasjonen og mannen. En som sa til meg. Du er ei dame som menn vil ha et langt forhold med. Ikke noen man vil leke med. Da var jeg 19 år når noen sa det til meg. Har tygd mye på den. Man må kanskje endre holdningen sin selv å. Anonymkode: b2bb2...f20
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #17 Skrevet 5. juli 2024 Dette er enkelt. Dersom du et under hans nivå, ligger han med deg (og flere som deg) til han finner noe bedre. La vær å ligg med alle de kjekke gutta du tror du har sjans på du, så skal du se det ordner seg 😊 De kjekke gutta vil kun ha deg fordi du er et lett «venteligg» - derav situationships. Anonymkode: 312df...093 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #18 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man må jo lese situasjonen og mannen. En som sa til meg. Du er ei dame som menn vil ha et langt forhold med. Ikke noen man vil leke med. Da var jeg 19 år når noen sa det til meg. Har tygd mye på den. Man må kanskje endre holdningen sin selv å. Anonymkode: b2bb2...f20 Menn er ulike. Du var sikkert midt i blinken for han som sa det, men det er ikke en enstemmighet over hva som er tiltrekkende for menn. Så derfor er det ikke sikkert ts må tenke på det, eller kan være greit å vurdere den, men mest bør hun bli flinkere til å ikke tro på dem som er ute etter sex. For de finns, noen har ikke nok med bare en person, noe vil ha mange. Vær også forsiktig hvem du tror på, noen er sinnsykt manipulative. Jeg har hatt menn holde meg på en pidestall før, felles for dem var at de var sexistiske og desperate. Anonymkode: 5095b...f58 2 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #19 Skrevet 5. juli 2024 Situationship betyr bare at han ser på deg som ett hull, ikke konemateriale fyi. Anonymkode: f4288...938 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #20 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er enkelt. Dersom du et under hans nivå, ligger han med deg (og flere som deg) til han finner noe bedre. La vær å ligg med alle de kjekke gutta du tror du har sjans på du, så skal du se det ordner seg 😊 De kjekke gutta vil kun ha deg fordi du er et lett «venteligg» - derav situationships. Anonymkode: 312df...093 Om han bruker folk er han ikke så høyt oppe. Anonymkode: 5095b...f58 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå