AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Skrevet 4. juli 2024 Så og si alle amerikanske klinikker sier man skal vente 4 uker med sex, for det er tiden det tar for livmorhalsen å leges helt. Jeg fikk beskjed om å vente en uke eller til jeg ikke blødde mer. hvorfor er det så forskjellig praksis? Noen som vet? Anonymkode: fa671...c12
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #2 Skrevet 4. juli 2024 Fikk du denne beskjeden i norge eller i usa? Hovedregelen er at det alltid tar lengre tid å komme seg etter medisinske inngrep i USA for om de ikke legger på noen dager er sjansen større for å bli saksøkt Anonymkode: 4e53b...bb3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #3 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fikk du denne beskjeden i norge eller i usa? Hovedregelen er at det alltid tar lengre tid å komme seg etter medisinske inngrep i USA for om de ikke legger på noen dager er sjansen større for å bli saksøkt Anonymkode: 4e53b...bb3 Beskjeden om en uke fikk jeg i Norge. Anonymkode: fa671...c12
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #4 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så og si alle amerikanske klinikker sier man skal vente 4 uker med sex, for det er tiden det tar for livmorhalsen å leges helt. Jeg fikk beskjed om å vente en uke eller til jeg ikke blødde mer. hvorfor er det så forskjellig praksis? Noen som vet? Anonymkode: fa671...c12 Jeg blødde i 3 uker etter konisering, så småblødde jeg en uke til også fikk jeg mensen. Det var ganske lett å vente til man er ferdig med å blø da. Anonymkode: 9c919...d52
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #5 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg blødde i 3 uker etter konisering, så småblødde jeg en uke til også fikk jeg mensen. Det var ganske lett å vente til man er ferdig med å blø da. Anonymkode: 9c919...d52 Ser den. Det gjør det lettere. Hvordan kjenner du deg nå? Leser om så mange som mister sexlyst, blir nummen i underlivet og får diverse andre langvarige plager etter konisering. Anonymkode: fa671...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå