Gå til innhold

Tilfeldighet som endret livet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du opplevd en tilfeldig hendelse som har snudd retningen på hele livet ditt? Feks fått en jobb eller partner eller bolig på et tilfeldig vis? Selv fikk jeg min første jobb fordi jeg måtte ha pc'n til reparasjon på 90-tallet. Kom i snakk med han som leverte den, og han tipset meg om et ledig vikariat i sitt firma. Det har styrt hele min yrkeskarriere, og derav også hvor jeg bor og er venner med osv. i dag.

Kjenner en annen som traff partneren sin på biblioteket da han måtte skynde seg dit med en bok han hadde glemt å levere. I dag tre barn som ikke hadde eksistert om han hadde levert boken på tiden. Men det er kanskje færre tilfeldigheter og mer plan på retningene livene våre tar i dag?

Anonymkode: 577f1...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi fikk kjøpt hus ved ren tilfeldighet. Reiste på visning uten å ha snakket med banken fordi vi bare ville se hva som var ledig på markedet. Det var utbygger som holdt visning for oss, og han sørget for at banken ga oss lån tross i at vi ikke hadde egenkapital. Måtte ha kausjonist, men det var helt uproblematisk. 

Anonymkode: 888ce...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket å begynne på vernepleie eller sykepleierutdanning for noen år siden. Kom ikke inn og begynte på en annen utdanning i stedet. Hadde planer om å fortsette i jobben jeg hadde, men tilfeldigvis ble drømmejobben utlyst i det jeg var ferdig utdannet og jeg fikk den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt i kantina på videregående skole og kommenterte til veninna mi at «han der var kjekk👈🏼🥰» og sannelig hadde hun gått på barne- og ungdomskolen sammen med han. Dette var en skole med over 1500 elever så hvis hun ikke hadde kjent han og satt med i kontakt med han så hadde det nok blitt med denne kommentaren😅

Vi er gift og har to barn i dag🥰 så er veldig takknemlig for denne tilfeldigheten❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...