AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Skrevet 4. juli 2024 Typen har en greie med at han vil jeg skal gå med truser som har "fransk åpning". Er dette greit å gå med til daglig? Legger merke til at så fremt jeg sitter/går med beina samlet, så blir det jo tilnærmet tett, så trusefunksjonen skulle jo være til stede. Men før jeg sier ja og bruker det en hel dag under jeansen på jobb, går det greit for dere som har prøvd? Under skjørt skulle det jo gå greit uansett da. Anonymkode: e55df...928
Hunmedham Skrevet 4. juli 2024 #2 Skrevet 4. juli 2024 Sånt er ikke til jobb-bruk under jeans. Er til moro hjemme, på byen eller på klubb, under kjole, skjørt eller tynn morgenkåpe.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #3 Skrevet 4. juli 2024 Men kan dere ikke prøve det begge to, da? Typen din vil sikkert like å gå med en sånn truse et helt døgn Anonymkode: a560e...69f 1
Miss91 Skrevet 4. juli 2024 #4 Skrevet 4. juli 2024 Jeg går ofte uten truse, bare fordi han digger det😍 1
myMa Skrevet 4. juli 2024 #5 Skrevet 4. juli 2024 Det går helt fint 😊 Ha et truseinnlegg med i veska i tilfelle du synes det er ubehagelig. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #6 Skrevet 4. juli 2024 Sekualiserer han deg for mye? Må du ha på noe når du uansett er på jobb, om du ikke vil? Får du være deg forbi fetisjen hans? Anonymkode: d7de0...fff
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #7 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Typen har en greie med at han vil jeg skal gå med truser som har "fransk åpning". Er dette greit å gå med til daglig? Legger merke til at så fremt jeg sitter/går med beina samlet, så blir det jo tilnærmet tett, så trusefunksjonen skulle jo være til stede. Men før jeg sier ja og bruker det en hel dag under jeansen på jobb, går det greit for dere som har prøvd? Under skjørt skulle det jo gå greit uansett da. Anonymkode: e55df...928 Prøvd deg med at skal du gå med en slik truse så får mannen ta på seg noe lignende denne og bruke den like lenge som deg. Så kommer han gjerne på andre tanker. https://www.tena.no/menn/produkter/inkontinens-bleietruser-for-menn/tena-men-active-fit-pants-plus Anonymkode: 90c40...819
Ingv38 Skrevet 5. juli 2024 #8 Skrevet 5. juli 2024 Typen har åpenbart en del fetisjer og jeg har en turn on på å bli sett, Sliksett har vi mye gøy og åpne truser er vel en fin ting slik med tanke på å være «lett tilgjengelig» for ham, likeså kan jeg pirre han med ett bilde på snap het og der om det passer inn i hverdagen. Men åpne truser anbefaler jeg kun under skjørt og kjoler, under jeans har det lett for å gnisse og det igjen kan føre til at man blir sår😱 Så, åpen truse er kjempefint men funker kun under skjørt og kjoler(ps. Da blir det lettere å tease typen med ett bilde på snap også)😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå