Gå til innhold

Forført av bestekompis - forvirra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper ikkje dette blir en erotisk novelle, men eg håpar på litt kunnskap i min forvirra tilstand 😶

Mann 27 her 

Bestekompisen (25) min bur i huset rett ved siden av mitt, og det var eg som skaffa ham det. Han var på utkikk, og eg visste om dette. Ein person til I den vesle dalen, på godt og vondt. Veldig godt etterhvert. 🤫 Hint: Eg har store vinduer, og den lille dalen er såpass skjerma at eg ofte har vært veldig usjenert. Elsker å gå lettkledd når eg e heime. Eg tenkte ikke på innsikten frå min nabo og bestiss. 🤫

Eg e jo hannkjønn, men ikke noe "redd" for å ikkje fremstå som macho. Eg e eigentleg ikkje spesielt feminin heller, men har opplevd omtrent like mye oppmerksomhet frå menn som kvinner. Har også hatt mye "lesbisk" sex med lesbiske, og biseksuelle damer vil gjerne ha meg som "dame" i sengen. På eget initiativ. Eg vet ikkje kor mange gonger eg har blitt kyssa nedover bryst, mage, og fordi skaftet, for å bli intenst slikket, av damer. Eller strapped og mottager. Overraskende i mange situasjoner. Alle menn ble avvist, sammen med noen kriblinger.

Eg hadde ikkje engang vert i nærleiken av å tenke på kompisen min på den måten. Så kan nokon forklare dette? 

Eg satt i sofaen og såg på flixen. Mitt latterlige, men komfortable heimeantrekk? Ein lang t-skjorte, ingenting under, bare bein og labber ( veldig glad han såg meg frå siden ). Eg likar å sitte med beina på bordet, med bøy i knærne, så det har sikkert sett kvinnelig ut for ham. Eg har slanke bein uten hår, og eg veit at både menn og kvinner liker kroppen min. Ikkje nokka eg e flau over. Men heilt forvirra. 

Han ringte 🫢 Spurte kva eg gjorde på osv. Eg sa at eg såg på film. Så ble det rart. Alt sammen. 

Han lo og sa at han så meg, og først trudde eg hadde "en vakker snelle" på besøk. Eg såg på ham og lo, og sa at det berre var meg. Så bestemte eg meg ( litt uventet, på en måte) og fleipe med "snelle"-kommentaren, så eg sprika beina mine litt mer ( i profil ), og lot fingeren min føre t-skjorten mer oppover langs lårene mine, så de ble mye mer synlige. Han var stille, men ville plutselig veldig på besøk. 😂 Og fremleis, til tross for spøk og dette, skjønte eg ikkje nokka. 

Då han kom inn døra, var eg som normal, men han verka veldig oppjaget. Han spurte korleis han skulle takke meg for tips om hus osv. 

Eg sa at eg berre syntes det var kjekt, men han ville i kvart fall gje meg ein klem. Og det fekk han. 

Nå begynner forvirringa: 

- Han er 15 cm høyere enn meg, råsterk og skikkelig mannemann. Eg har alltid følt at eg har "krympa" I maskulinitet ved ham. Dessuten er han en ettertraktet mann. Men så:

Klemmen? Vi ble stående, nesten som en dans, og de store hendene hans gled ned på korsryggen min. Eg gjorde ikkje nokka. Faktisk gled armene mine rundt halsen hans ( han skrudde mer og mer på en kvinne i meg, på automatikk?? ) Kvifor gav eg ham meir tilgang??

Han tok så en dobbel vri. Eg venta på at hendene skulle fortsette nedover, og det gjorde de. Då eg ble litt paff, tok eg tak i hendene hans for å "vise at jeg ikke var kvinne" ( elektrisitet og følelsen av at eg var våt tilside). Men idet eg gjorde det, tok han et svoltent jafs på halsen min, og eg var solgt, nesten. Det ene beinet mitt gled opp langs kroppen hans, nesten som en invitasjon til å ta meg opp langs veggen. Men "eg tenkte på stoltheten" liksom, og rev meg litt løs. Forsøkte å gå meg "litt tørr", men hadde ikkje kjangs ( og ville heller ikkje ha kjangs ). Han kom og holdt meg bakfra, med en hånd over "brystene mine", og et skikkelig grep foran og mellom beina mine, og masserte, kysset meg, dominererte meg litt, og dyttet meg opp langs veggen. Så råklinte vi, og han REV opp t-skjorten, og snudde meg mot ham. Og så tok han frem et blodsprengt skaft, steinhardt, og "tappet" det mot meg. Eg hadde møtt min overmann, og lot ham få gjøre som han ville. Han slikket seg helt nedover, og holdt meg med sterkt grep, i tilfelle jeg vred meg unna igjen. Og før eg visste det, var hodet hans opp mellom beina mine, og han slikket meg stående, mens han selv stod på knær. Eg trudde han ville synes det var rart, men han stønnet mens tungen gled mer og mer intenst over, under, inn osv. Og eg skrek som en kvinne!! Han måtte holde meg for munnen.

Lang historie kort: Det tok ikke lang tid før eg låg i sprikende misjonær, med klørne i ryggen på ham, og kjente det steinharde, store skaftet hans knulle meg som en maskin. Og beina mine TVINNET rundt ham. Han ble værende hele helgen, og gjekk aldri tom. Han elska også å snu meg på rygg, liggende, og slikke og deretter knulle meg slik. Nå har han vært innom de fleste stillinger, og elsker også "når eg ser på film". Med beina spredd på stuebordet, som vanlig. Med en tunge mellom lårene, og etterhvert "trillebår" eller kva han seier, med en stang som elsker "blomsten" min, som han kaller det. Stuebordet har blitt hans beste venn, og min "seng".

Kva han gjer? Han gjør meg impulsivt til 100% kvinne, og får åpna meg. Det er KUN ham. Eg e ikke homofil. Han er hetero. Han blir gal av at eg tenner ham med å være kvinne, og eg meiner at det er hans maskulinitet som gjer det. Forvirret. 

- Eg føler meg heller som hetero kvinne ( til og med lesbisk kvinne med kvinne ), enn homofil/biseksuell, men det er ekstremt sjeldent. Mange pene menn vil ha meg. Men de får ikkje det der til. Nesten litt irriterende. Går glipp av mye. 🫢

- Eg e mann 100% vanligvis. 99% av tia.

- Kunne aldri ha "gitt" i sengen med en mann. Blowjob absolutt 🤗🥱 Men eg er kvinnen, litt submissive

- Kunne aldri ha vært i et forhold med en mann

- Elsker også å bli litt dominert av lesbiske damer 

Så hva er greia??? Er jeg en hetero mann som av og til blir helt dame med en spesifikk mann, og lesbiske damer? 

Trenger veiledning 🫢

Anonymkode: 2063c...6be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du først og fremst trenger psykolog. Du er verken kvinne eller våt mellom beina, ikke har du “blomst” mellom beina heller. 

Anonymkode: bbec9...e0d

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor tror du at du er hetero, og hvorfor tror du at du skifter kjønn til kvinne når du er submissiv i senga?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er kvinnen? Nei. Dere er homofile

Anonymkode: a421f...ffd

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Meowmere said:

Hvorfor tror du at du er hetero, og hvorfor tror du at du skifter kjønn til kvinne når du er submissiv i senga?

Eg trur vel ingenting, men det er som at akkurat HAN forvandler meg til kvinne under sjølve økten. 

Er sikkert noe flytende kjønn-greier, bare ekstremt sjeldent/kresent. 

Skjønner ikke hvorfor akkurat hvorfor han klarer å trykke på de knappene, men ikke andre som er "samme type". 

Ser allerede nå at eg ikkje kommer til å bli klokere av svarene so far.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eg trur vel ingenting, men det er som at akkurat HAN forvandler meg til kvinne under sjølve økten. 

Skjønner ikke hvorfor akkurat hvorfor han klarer å trykke på de knappene, men ikke andre som er "samme type". 

Kort fortalt, du er biseksuell og har en kink om å være submissiv crossdresser eller "sissy". Er ikke verre enn det, og det er helt greit.

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med å skrive atten sider og være så detaljert? 

Anonymkode: 2c7ad...465

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er kvinnen? Nei. Dere er homofile

Anonymkode: a421f...ffd

Hvis vi hadde vore det, hadde ikkje det vært så fantastisk mykje enklare? 

Eg e ikkje homofil, elsker flotte damer også, og kunne aldri ha vært i et forhold med en mann. 

Han er heller ikkje homofil. Han har et hav av muligheter mtp flotte damer og koser seg masse, men utenom alle dem, er det bare meg. Og han sier at han mer eller mindre føler den kvinnelige greien. Kanskje eg ubevisst sender ut noen signaler. Han føler med andre ord at jeg er en kvinne, og sier at han aldri ville ha "tatt en mann i rumpa". Du sjår ikkje forskjellen? 

Ordvalgene er hans, ikkje mine. Det burde og si deg noka. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Meowmere said:

Kort fortalt, du er biseksuell og har en kink om å være submissiv crossdresser eller "sissy". Er ikke verre enn det, og det er helt greit.

Takk for det. Trur ikkje det er heilt greia, for det verker som at han sjår meg som dame. Kvifor tenner han så sinnsykt på meg, men hadde ALDRI ville ha tatt en mann. 

EG har samme greia, men HAN er unntaket. Er HAN som strammer T-skjorten mi rundt midjen, og vipps, så har han en strøken "dame" i grepet ( hans egne ord ), og vi begge glir inn i forvirrende roller. 

Jaja, trenger vel egentlig ikkje navn. Vi nyter, er snill og grei, og har dønn kjemi i senga. Og begge er forvirra, men er vel bare snakk om kjemi.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tror du først og fremst trenger psykolog. Du er verken kvinne eller våt mellom beina, ikke har du “blomst” mellom beina heller. 

Ikkje mine ord. Han snakker slik. "Blomsten" som ikkje finst er hans "Paradis"

AnonymBruker
Skrevet

Altså, dere er minimum biseksuelle. Så går dere inn i noen roller for å bortforklare tiltrekningen mot menn? Eller bortforklare tiltrekningen mot hverandre? Kanskje mest han, som later som du er kvinne med din blomst. Men dere et to menn som har sex. Du blir ikke kvinne av å tenke du er kvinne. Du sier selv du er mann. Skjønner du er forvirret. Innlegget ditt er forvirrende. Men kos dere? 

Anonymkode: 91f64...ad2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Virker jo som du tenner han noe voldsomt utifra beskrivelsen din. At du blir litt forsvarsløs på en måte. Vil ikke si at det nødvendigvis er et 'kvinnelig' trekk, men et feminint trekk det er det om du føler deg litt underdanig. Både kvinner og menn har jo både feminitet og maskulinitet i seg. Så er det noen mennesker som trigger oss mest på det ene eller det andre. 

Jeg er kvinne og ser på meg selv som feminin maskulin. Så jeg kan lett være en som kan ta litt styring, med mindre jeg møter en mann som er mer maskulin enn meg. Da tar jo han styringa feks. Så kan det også veksle. Kommer litt an på. 

Dette er min opplevelse og oppfatning basert på det jeg har erfart i forhold til seksuell orientering. Så vidt meg bekjent, noe jeg har fått høre av en venninne som hadde jentekjæreste, var at det var personligheten og ikke kjønnet hun tente på. Er ikke sikkert det er slik for alle, men det er en interessant tankegang. 

Endret av Irak
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du lyst til å ha sex med han? Du skildrer mange faste grep og mangel på å forsvare seg, så føler jeg må spørre sånn i tilfelle?

Anonymkode: 2462b...389

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men nei jeg som kvinne blir ikke bare tatt av en mann og får ikke til å kjempe imot, det er rape.

Anonymkode: 2462b...389

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et territorium med stort spenn. 

Vi har biologisk kjønn men maskulinitet og femininitet er ikke bare avhengig av biologisk kjønn. Å kjenne på en feminitet både for deg og han handler om dominans og underkastelse, om aktiv og passiv, og om hvem som er sterkest. Jeg tror man kan være flytende og kjenne seg maskulin i en relasjon men "svakere" og mer feminin i en annen relasjon. 

Seksualitet og kjærlighet er heller ikke alltid den samme. Man kan tenne på noe annet enn man vil være i forhold meg. Jeg er i hovedsak heterofil, men har også vært sterkt betatt av noen ytterst få kvinner. Om den tiltrekningen er bare seksuell eller emosjonell har jeg ikke fått utforske. Men tiltrekningen er altså ikke mot kvinner generelt men et veldig få antall unntak. Hva jeg definerer meg som, heterofil men biseksuell potensielt bifil med den rette kvinnen - jeg vet ikke og det er heller ikke viktig. Ting er som det er. Det trenger ikke et navn. 

Du trenger ikke å være kvinne, du kan nyte å kjenne på en feminin "posisjon' og for ham er det også nok at du har en 'feminin" rolle. Nok til at han tenner. Ikke heng deg opp i merkelapper hverken på seksualitet eller kjønn. Nyt det. Å være feminin er deilig, å kjenne at den andre er sterk er deilig og trygt, å ta i mot en penis er deilig. Oralsex er deilig. Ikke tenk på kjønn. Dere to har noe som fungerer mellom dere to. Da blir det slik. Med en annen partner vil det kanskje være helt andre mekanismer som slår ut. Men merkelapper må aldri ødelegge noe fint eller ta fokuset bort fra nytelsen. 

Anonymkode: 77ed1...b5e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kos e kos, kjør på 👉👌

Anonymkode: 7cc34...0c6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

IMG_4756.thumb.jpeg.4efa09a6e32386bedfb3f17d8c642a23.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er et territorium med stort spenn. 

Vi har biologisk kjønn men maskulinitet og femininitet er ikke bare avhengig av biologisk kjønn. Å kjenne på en feminitet både for deg og han handler om dominans og underkastelse, om aktiv og passiv, og om hvem som er sterkest. Jeg tror man kan være flytende og kjenne seg maskulin i en relasjon men "svakere" og mer feminin i en annen relasjon. 

Seksualitet og kjærlighet er heller ikke alltid den samme. Man kan tenne på noe annet enn man vil være i forhold meg. Jeg er i hovedsak heterofil, men har også vært sterkt betatt av noen ytterst få kvinner. Om den tiltrekningen er bare seksuell eller emosjonell har jeg ikke fått utforske. Men tiltrekningen er altså ikke mot kvinner generelt men et veldig få antall unntak. Hva jeg definerer meg som, heterofil men biseksuell potensielt bifil med den rette kvinnen - jeg vet ikke og det er heller ikke viktig. Ting er som det er. Det trenger ikke et navn. 

Du trenger ikke å være kvinne, du kan nyte å kjenne på en feminin "posisjon' og for ham er det også nok at du har en 'feminin" rolle. Nok til at han tenner. Ikke heng deg opp i merkelapper hverken på seksualitet eller kjønn. Nyt det. Å være feminin er deilig, å kjenne at den andre er sterk er deilig og trygt, å ta i mot en penis er deilig. Oralsex er deilig. Ikke tenk på kjønn. Dere to har noe som fungerer mellom dere to. Da blir det slik. Med en annen partner vil det kanskje være helt andre mekanismer som slår ut. Men merkelapper må aldri ødelegge noe fint eller ta fokuset bort fra nytelsen. 

Anonymkode: 77ed1...b5e

Tusen takk for dette ❤️ Eg skal svara mer i pausen ( lunch snart). 

Eg ser også at det er ein god del misforståelser, så eg skal svara på det og. Men kjapt: Han er verdens snilleste, og me har god kommunikasjon. Eg lar han vera litt røff, men seier ifrå om det er noko som er ubehagelig osv. Han er veldig stor, og av og til er han litt kjapp og ivrig med å jobbe seg frem til åpningen. Men ikkje verre enn at eg seier at det må være litt saktere. 

Eg elskar når han er dominant, tar tak i rumpa mi, og løfter meg opp og ned i alle slags stillinger. Hvis eg begynner å stønne, legg han den store handen si over munnen min. Når han forfører meg og. Og då sørger tungen min for at minst 4 av fingrene er inni munnen min. Så det er absolutt med samtykke. Nokre gonger er vi meir impulsive, men vi har stor respekt for kvarandre. Han elsker munnen min og. Og sist gong lå eg bare på rygg med beina bøyd, men samla. Han stod overfor senga, og masserte/befølte hele kroppen min mens eg lå i en "lukka" misjonær. Knær mot kvarandre. Så gjorde han noko fantastisk pirrende. Han tok et lett tak i ansiktet mitt, og spurte om han kunne gje meg eit lite hint om kva han ville. Eg var såpass "berørt" at han berre hadde trengt å puste på beina mine for å spre dem. Eg var veldig klar! Så førte han tungen sin sidelengs på munnen min. Vanskelig å forklare, men det han "slikket munnen/leppene mine med tungespissen". Det var såååå godt!! Ikkje et kyss, men en forespørsel 😘🌹Og den vart innvilga! Æ kom "inni' meg, og sjølve skaftet mitt "gjemmer" seg for ham, ikkje berre fordi han er diger på alle måter, men det føles som at mitt skaft ikkje"er der", og at alt fokus er på åpningen osv. Det er det naturlege der og då. Og eg vart sååå opphissa då eg såg han bli hardere og hardere, meir og meir tungpusta, etterkvart som han fyrte løs med tunge og munn. Og etter da var INGENTING meir naturleg enn å la ham gli sakte inn i meg. Han lærar🙌 🥰🦵🤚🦵🫦 🥵💥🔥💨

Han er berre herleg, og eg e fantastisk heldig, for han seier at eg er hans preferanse nr 1. Tenk kor herleg det er at ein mannemann, sterk som få, er så galen etter meg. Men vi er berre elskere. Stopper ved da. Men me e veldig nøgd  🫴🙆🫲🦵🦵🧎

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hva er greia med å skrive atten sider og være så detaljert? 

Anonymkode: 2c7ad...465

Fordi hen har trekk som en kvinne. Vi mannemann må leve med det.

TS, får bygge felles garasje dere 2, så blir dere fellesparkerende om ikke mindre.

Anonymkode: 44327...5cb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Jeg er lesbisk og fantasier om å gjøre den mer "mannlige" delen av sex, og kjenner på noen grad av sjalusi ovenfor menn. Men jeg er ikke mann av den grunn, det er bare seksuelle preferanser. Føler meg fullt og helt som kvinne.

Du er ikke kvinne på grunn av at du er seksuelt tiltrukket av en viss dynamikk, du er fortsatt mann, og er nok bifil.

Skjønte ikke helt greia med at du har hatt sex med lesbiske kvinner, hvorfor skulle de hatt sex med deg når de er lesbiske?

Anonymkode: f7a13...afb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...