baremeg007 Skrevet 4. juli 2024 #1 Del Skrevet 4. juli 2024 Hei! Er det noen som har erfaringer med tilsvarende og som har noen hacks for å få orden på dette helvetet? jeg kjøper hovedsakelig trekk fra Kid, men også fra Princess, og uavhengig av hvor det er kjøpt så blir det ALLTID altfor langt! Da kjøper jeg dobbelttrekk på 200x220, til dyne som er nettopp 200x220. Selv når det er vasket er det fortsatt for langt. På enden er det plass til 15-20 cm mer dyne, mens øverst er den akkurat inni hjørnene og det er det. Så når jeg bruker dynen faller den lenger ned også og hjørnene blir «tomme» så må jeg manuelt justere det igjen- hver dag! Erfaringer og tips? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #2 Del Skrevet 4. juli 2024 Feilprodusert dyne? Ta frem tommestokken og se hvor feilen er Anonymkode: 1e4da...92f 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 4. juli 2024 #3 Del Skrevet 4. juli 2024 4 minutter siden, baremeg007 said: Hei! Er det noen som har erfaringer med tilsvarende og som har noen hacks for å få orden på dette helvetet? jeg kjøper hovedsakelig trekk fra Kid, men også fra Princess, og uavhengig av hvor det er kjøpt så blir det ALLTID altfor langt! Da kjøper jeg dobbelttrekk på 200x220, til dyne som er nettopp 200x220. Selv når det er vasket er det fortsatt for langt. På enden er det plass til 15-20 cm mer dyne, mens øverst er den akkurat inni hjørnene og det er det. Så når jeg bruker dynen faller den lenger ned også og hjørnene blir «tomme» så må jeg manuelt justere det igjen- hver dag! Erfaringer og tips? 15-20 cm hørtes voldsomt ut, men mine trekk er litt for store når jeg bruker sommerdyne. Vinterdyne, som bygger litt i «høyden», passer perfekt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #4 Del Skrevet 4. juli 2024 De fleste dynetrekk har dessverre blitt slik. Det er til å bli gal av, og jeg skjønner ikke hvorfor de begynte med det. Heldigvis fikk jeg tak i to fra Princess i sommer som faktisk er passe store til dyna mi. Anonymkode: 35b33...cb6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 4. juli 2024 #5 Del Skrevet 4. juli 2024 Kanskje du tar på sengetrekket feil vei? 220lengden der det skal være 200 og omvendt. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #6 Del Skrevet 4. juli 2024 Og nei, de er ikke perfekte til tykk vinterdyne heller. De er rett og slett for lange og for vide til min varme dundyne. Anonymkode: 35b33...cb6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 4. juli 2024 #7 Del Skrevet 4. juli 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Og nei, de er ikke perfekte til tykk vinterdyne heller. De er rett og slett for lange og for vide til min varme dundyne. Anonymkode: 35b33...cb6 Jeg snakket for meg selv, kan selvsagt ikke påstå noe som helst på dine vegner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raquelle Skrevet 4. juli 2024 #8 Del Skrevet 4. juli 2024 Har samme problemet med 2 fra Princess. Har sydd de kortere sånn at de passer. De var 15-20 cm for lange. Trodde jeg satt det på feil første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #9 Del Skrevet 4. juli 2024 Lychees skrev (1 minutt siden): Jeg snakket for meg selv, kan selvsagt ikke påstå noe som helst på dine vegner. Jeg har prøvd ørten dyner og dynetrekk. Anonymkode: 35b33...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #10 Del Skrevet 4. juli 2024 Aldri opplevd med noen dyner eller dynetrekk. Kjøper dog bare kvalitet fra Høie. Anonymkode: f73de...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 4. juli 2024 #11 Del Skrevet 4. juli 2024 Kjøp trekk i str. 180x200? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #12 Del Skrevet 4. juli 2024 Har det akkurat likt! Så utrolig irriterende! Klaget faktisk på forrige trekk til Princess da begge var alt for lange og det er ubehagelig å ha for stort trekk på dynen. Ingen gjennomslag, bare at de var kjent med problemet og foreslo å kjøpe 220 dyne for at den skulle passe til trekket på 200… Anonymkode: 469f4...538 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #13 Del Skrevet 4. juli 2024 Det er så irriterende, har samme problem med at dynetrekket er for romslig.. Kjøpte dyneklips for å holde det mer på plass. dynen og de verste trekkene er faktisk fra Princess Anonymkode: f667f...4f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #14 Del Skrevet 4. juli 2024 Fatter ikke hvorfor de begynte med det tullet der. Anonymkode: 35b33...cb6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #15 Del Skrevet 4. juli 2024 Jeg har ikke det problemet. Opplever heller at trekkene er litt små🤔 Anonymkode: 41732...2cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #16 Del Skrevet 4. juli 2024 Dette er sykt irriterende. Jeg HATER lefsete sengetøy!!! Anonymkode: ab195...e03 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #17 Del Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Aldri opplevd med noen dyner eller dynetrekk. Kjøper dog bare kvalitet fra Høie. Anonymkode: f73de...f9d Jeg har opplevd det med det dyreste dynetrekket jeg har, ikke de billigere. Anonymkode: 47e99...6ed 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 4. juli 2024 #18 Del Skrevet 4. juli 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har prøvd ørten dyner og dynetrekk. Anonymkode: 35b33...cb6 Skjønner, jeg har opplevd det med sommerdyner, som sagt, da noen få cm. Kan anbefale Abate, det er virkelig det beste sengetøyet jeg har hatt 👌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #19 Del Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er sykt irriterende. Jeg HATER lefsete sengetøy!!! Anonymkode: ab195...e03 Du trenger nål, tråd og fem minutter, så er det fikset. Anonymkode: 47e99...6ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #20 Del Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du trenger nål, tråd og fem minutter, så er det fikset. Anonymkode: 47e99...6ed Det skal ikke være nødvendig. Anonymkode: 35b33...cb6 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå