AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Skrevet 4. juli 2024 Skal man svare da eller ignorere? Leier en leilighet og har katt, og utleier tillot det. Men er noen barn utenfor her som bor i den andre leiligheten rett nedi her, jenter ca 12, 13 år. Når jeg slipper ut katten og de er ute så roper de alltid ikke lov med katt her, vi er allergiske, vi skal klage så du blir kastet ut, så stygt du kler deg, din teite kjerring osv osv... Vet at min katt ikke påvirker dem da vi ikke bor i samme hus en gang. Vet at de så klart ikke får gjort noe med noe her, og jeg fikk jo lov å ha katt og den får også lov å gå ute her, og når det gjelder do så går han alltid inn og bruker kassa. Men er så lei disse kommentarene hver gang de ser meg. Burde jeg si noe eller ignorere. Vet jo ikke hvordan foreldrene deres reagerer om jeg sier fra. Vet jeg ikke burde bli såret av kommentarer fra 12 åringer, men likevel ikke gøy. Anonymkode: 0d609...d8a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #2 Skrevet 4. juli 2024 Dra og drikk te med foreldrene. De vil tro du har sladrer men det gjør du ikke. Vis de at her kjenner vi hverandre. Anonymkode: 201ef...a9e 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #3 Skrevet 4. juli 2024 Drit nå faen i hva foreldrene sier, verken barn eller voksne skal få oppføre seg slik. Dette er ikke greit. Jeg ville gått til dem og sagt at det er ufint og frekt å si sånne ting, og at det får de se å slutte med. Skjønner godt at du blir såret, ord påvirker oss, og de som bare føyser av det får være takknemlig for en mer robust selvfølelse. Anonymkode: 32c9f...681 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #4 Skrevet 4. juli 2024 Jeg hadde gått rett hjem til foreldrene og gitt beskjed. Hadde jeg fått vite at mine barn oppførte seg sånn, så gud hjelpe dem! Ta opptak om du kan, så kan ikke foreldrene velge å tro på "gullungene" sine. Hjelper ikke det, hadde jeg slengt kommentarer tilbake om deres utseende. Anonymkode: e6631...ede 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #6 Skrevet 5. juli 2024 Jeg har opplevd frekke unger som har ropt ting etter meg, men når jeg da faktisk går bort til de og sier at sånt ikke er greit så pleier de å se nervøse og overrasket ut, sikkert vant til å få gjøre som de vil. Har også opplevd en skolegutt som plaget meg og sønnen min hver dag når vi gikk forbi, så på dag 4 så oppsøkte jeg en lærer i skolegården og fortalte det, ble slutt på det straks 😅 Men ikke ignorer slikt, det er ikke greit at de gjør sånn og noen må faktisk sette de på plass. Ville snakket med foreldrene. Anonymkode: b0172...b85 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #7 Skrevet 5. juli 2024 Selvfølgelig skal du si noe! Er det ikke vellykket til vatna direkte går du videre til foreldrene. Sånn skal man ikke oppføre seg, og sånn oppførsel skal man ikke tolerere. Anonymkode: 7adfd...ba6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå