AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Skrevet 4. juli 2024 Jeg sluttet å røyke for 1 måned siden og har brukt snus (3 stk white portion mini), nikotinspray (5 ganger om dagen) og nikotintyggis 2 ganger om dagen. Har fortsatt røyksug men det går greit. Noen som har erfaring med dette og som har noen tips og råd om når det er lurt å begynne å trappe ned med disse hjelpemidlene? Anonymkode: a524e...af1
Menchit Skrevet 4. juli 2024 #2 Skrevet 4. juli 2024 Les "Endelig ikke røyker", veldig god til å forberede både røykeslutt og andre nikotin produkter.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #3 Skrevet 4. juli 2024 Eneste jeg tenker at du bør enten bare gå over til snus. Det er vært fall bedre enn røyk. Eller så bør bestemme deg for å trappe ned på nikotinen du får i deg daglig for å så kutte alt, eller bare ta en Cold Turkey og slutte med all nikotin med en gang. Føler de fleste liker best å ta en Cold Turkey for da river man liksom av plasteret og blir ferdig med det kjappere. Anonymkode: 646fd...ea4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #4 Skrevet 5. juli 2024 Hvordan klarer dere den sprayen? Jeg fikk en sterk kveldningsfølelse av den. Prøvde plaster men fikk så store utslett som klødde så jeg måtte slutte på de. Har snus liggende men det svir sånn og jeg ser helt rar ut med den snusen i munnen. Anonymkode: 8f07f...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå