Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #1 Skrevet 13. november 2002 Hei. Kan noen hjelpe meg? Jeg er på jakt etter et fint kjærlighetsdikt, men vet ikke hvoe jeg skal begynne å lete. Jeg søkte litt her, men ale diktene var fjærnet :-? Jeg så at flere anbefalte et dikt av hil Bosmans (eller noe sånt) som het ett eller annet med menneske... Hvis dere har noe fine kjærlighetsdikt, kan dere ikke sende meg det på mail: Slettet - moderator. Opprett profil og ha e-posten der isteden. PS Det haster litt, skal ha en super romantisk helg med frieri
Gjest angelique Skrevet 13. november 2002 #2 Skrevet 13. november 2002 Vet desverre ikke om noe på nettet, men Stein Mehren har skrevet en bok som heter Kjærlighetsdikt i 1997. Koster ca 300,-. Dessuten bare mååå du se på noen av de mest kjente diktene av Herman Wildenwey. Han har de vakreste kjærlighetsdiktene for de som normalt ikke er veldig "diktmennesker" :D Lykke til, forresten..
gummis Skrevet 13. november 2002 #3 Skrevet 13. november 2002 Jeg har en fin dikt av Marie Wihe jeg kan sende - samt et fint utsnitt på engelsk. Send meg en pm så kan jeg sende den videre. Ellers har SHakespeare noen utrolig vaktre 'sonnets'! Lykke til med helgen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå