Gå til innhold

Venninne som knulla en gift mann og er «knust» nå med dårlig samvittighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Søppel skapning uten like med et skakkjørt moralsk kompass. Historien går som alle andre sin: hun møter en mann i et ekteskap, som lyver om at han er miserabel og lei av barnefars livet og kona, og bla bla. Han knuller henne og kaster henne vekk like etterpå. Nå sitter hun her og griner over hvor dårlig samvittighet hun har, og at hun forsøkte å snakke han ut av utroskapen i to mnd før de lå sammen osv. Det er så naivt og idiotisk at jeg ikke en gang hverken vil eller klarer å trøste henne. Jeg begriper ikke hvordan en «feminist» kan ligge med en mann som er gift når hun vet det (?). Nå er det hun som leker offer i saken, når den som egentlig er offer er hans kone.🙄Er fullstendig klar over at han har ansvar for sitt forhold, men jeg synes det er svært rart å se en feminist som roper girlpower gjøre dette her. Og nå er hun sint på meg for at jeg ikke stoppet henne når jeg ikke en gang visste at de hadde ligget sammen (?)  hva gjør man i en sånn situasjon? 

 

Anonymkode: 7d7f3...946

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun må stå for sine egne avgjørelser, du trenger ikke å gi henne medlidenhet. Hun er voksen og nå kjenner hun konsekvensene av hva hun har gjort. 

Anonymkode: 609f7...e86

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Steg en er jo å slutte å omtale henne som en «venninne». Du ser jo tydelig på henne som alt annet enn en du er glad i. Så gjør henne og deg selv tjenesten å være ærlig på det. Så kan dere begge slutte kaste bort tid på å omgåes.

Og, du? Det finnes mange tanker man holder inni seg 100% av tiden. Dette er en av de tankene. Fordi du burde ha forstått t de er tanker du skal skamme deg over å ha om noe annet menneske. Og de holder man altså kjeft om, dersom man ønsker oppfattes som et ålreit menneske.

Anonymkode: 3a6d5...b71

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"Det er ingen grunn til å legg skylden på meg. Dette må du ta på egen kappe. Du visste at han var gift."

Anonymkode: 8111c...4d0

  • Liker 11
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som er med på leken må tåle steken.

Hun visste hva hun gikk inn i ettersom hun visste at han er gift. 

Anonymkode: a820f...0cf

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden har HUN dårlig samvittighet? Hun har jo bare hatt sex med en idiot. 

Anonymkode: d83a3...e29

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Søppel skapning uten like med et skakkjørt moralsk kompass. Historien går som alle andre sin: hun møter en mann i et ekteskap, som lyver om at han er miserabel og lei av barnefars livet og kona, og bla bla. Han knuller henne og kaster henne vekk like etterpå. Nå sitter hun her og griner over hvor dårlig samvittighet hun har, og at hun forsøkte å snakke han ut av utroskapen i to mnd før de lå sammen osv. Det er så naivt og idiotisk at jeg ikke en gang hverken vil eller klarer å trøste henne. Jeg begriper ikke hvordan en «feminist» kan ligge med en mann som er gift når hun vet det (?). Nå er det hun som leker offer i saken, når den som egentlig er offer er hans kone.🙄Er fullstendig klar over at han har ansvar for sitt forhold, men jeg synes det er svært rart å se en feminist som roper girlpower gjøre dette her. Og nå er hun sint på meg for at jeg ikke stoppet henne når jeg ikke en gang visste at de hadde ligget sammen (?)  hva gjør man i en sånn situasjon? 

 

Anonymkode: 7d7f3...946

Jeg er så lei av sånne holdninger som dette her. Alle går på trynet i blant her i livet. Skal vi hakke på den som ligger nede, mener du?? hva har vi venner for egentlig?? Hva er du laga av?

Hvordan våger hun å ha følelser siden hun har vært en idiot, liksom. Slutt å hakk på henne på nettet, plukk henne opp, gi din støtte og gi en klem og SI HVA DU MENER.

Alle kan gjøre en feil, hun har vært en idiot, men du er heller ikke perfekt. Si det sånn. "Jeg ser at du har det kjipt nå. Og jeg er glad i deg. Men dette var skikkelig skikkelig dumt gjort. Du er en smart oppegående dame. Finn ditt moralske kompass, hva er dine verdier? jeg tror på deg ." Gi henne en klem.  

Fy fasan jeg er så lei "veninner" som er sure når en veninne er nede, fordi hun har gjort en feil. det er DET som er drittfolk.

  • Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Søppel skapning uten like med et skakkjørt moralsk kompass. Historien går som alle andre sin: hun møter en mann i et ekteskap, som lyver om at han er miserabel og lei av barnefars livet og kona, og bla bla. Han knuller henne og kaster henne vekk like etterpå. Nå sitter hun her og griner over hvor dårlig samvittighet hun har, og at hun forsøkte å snakke han ut av utroskapen i to mnd før de lå sammen osv. Det er så naivt og idiotisk at jeg ikke en gang hverken vil eller klarer å trøste henne. Jeg begriper ikke hvordan en «feminist» kan ligge med en mann som er gift når hun vet det (?). Nå er det hun som leker offer i saken, når den som egentlig er offer er hans kone.🙄Er fullstendig klar over at han har ansvar for sitt forhold, men jeg synes det er svært rart å se en feminist som roper girlpower gjøre dette her. Og nå er hun sint på meg for at jeg ikke stoppet henne når jeg ikke en gang visste at de hadde ligget sammen (?)  hva gjør man i en sånn situasjon? 

 

Anonymkode: 7d7f3...946

Du ts høres ut som en skikkelig drittkjerring🤢 Bare den første setningen din..

Anonymkode: 419e2...f31

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor i all verden har HUN dårlig samvittighet? Hun har jo bare hatt sex med en idiot. 

Anonymkode: d83a3...e29

Helt enig! Må single kvinner ta alt ansvaret for hvordan menn i forhold oppfører seg? Det er fader meg ikke hun som skal ha dårlig samvittighet! 

Jeg synes også det er ufint å bruke 'Hva var det jeg sa' til en venninne med kjærlighetssorg uansett. Noen ganger sier man bare ikke det man tenker. Og dersom dy synes venninnen din er så håpløs som du sier så forstår jeg faktisk ikke hvorfor dere omgås. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller du din såkalte venninne for søppelskapning uten like?

Uansett hva man mener om å rote seg borti gifte menn - akkurat nå synes jeg veldig synd på henne som har en "venn" som deg, som søker trøst hos en person som ønsker henne alt vondt og er hakket fra å spytte henne i trynet.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun kommer seg videre i livet og velger bedre omgangskrets. Det høres ikke ut som om verken du eller mannen ønsker henne godt. 

Anonymkode: 4e51e...cb5

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ikke kontrolere andre med sinnet vårt. Og prøver du på det, så er du toxic. Prøv deg litt fram med en klem og empati når du ser noen du er glad i er lei seg. Kansje dere kommer nærmere som venner. Eller kjeft på henne, og se hvordan det går. ÅÅH noen folk ass !!! Utrolig at dette handler om 40 åringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har ikke dårlig samvittighet.

Hun ble brukt og dumpa, dret seg ut, og nå syns hun synd på seg selv.

Og vil ha sympati for seg selv. 

Anonymkode: f2ac0...af6

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (10 minutter siden):

Jeg er så lei av sånne holdninger som dette her. Alle går på trynet i blant her i livet. Skal vi hakke på den som ligger nede, mener du?? hva har vi venner for egentlig?? Hva er du laga av?

Hvordan våger hun å ha følelser siden hun har vært en idiot, liksom. Slutt å hakk på henne på nettet, plukk henne opp, gi din støtte og gi en klem og SI HVA DU MENER.

Alle kan gjøre en feil, hun har vært en idiot, men du er heller ikke perfekt. Si det sånn. "Jeg ser at du har det kjipt nå. Og jeg er glad i deg. Men dette var skikkelig skikkelig dumt gjort. Du er en smart oppegående dame. Finn ditt moralske kompass, hva er dine verdier? jeg tror på deg ." Gi henne en klem.  

Fy fasan jeg er så lei "veninner" som er sure når en veninne er nede, fordi hun har gjort en feil. det er DET som er drittfolk.

Applaus! 

Kunne ikke vært mer enig.

Om man så skal ha slike tanker og holdninger slutt å kalle vedkommende en venninne. Hvor er ditt moralske kompass TS som henger ut en venninne og baksnakker henne anonymt på nett? 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun har ikke dårlig samvittighet.

Hun ble brukt og dumpa, dret seg ut, og nå syns hun synd på seg selv.

Og vil ha sympati for seg selv. 

Anonymkode: f2ac0...af6

Hun er lei seg. :balltre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Søppel skapning uten like med et skakkjørt moralsk kompass. Historien går som alle andre sin: hun møter en mann i et ekteskap, som lyver om at han er miserabel og lei av barnefars livet og kona, og bla bla. Han knuller henne og kaster henne vekk like etterpå. Nå sitter hun her og griner over hvor dårlig samvittighet hun har, og at hun forsøkte å snakke han ut av utroskapen i to mnd før de lå sammen osv. Det er så naivt og idiotisk at jeg ikke en gang hverken vil eller klarer å trøste henne. Jeg begriper ikke hvordan en «feminist» kan ligge med en mann som er gift når hun vet det (?). Nå er det hun som leker offer i saken, når den som egentlig er offer er hans kone.🙄Er fullstendig klar over at han har ansvar for sitt forhold, men jeg synes det er svært rart å se en feminist som roper girlpower gjøre dette her. Og nå er hun sint på meg for at jeg ikke stoppet henne når jeg ikke en gang visste at de hadde ligget sammen (?)  hva gjør man i en sånn situasjon? 

 

Anonymkode: 7d7f3...946

Man finner en ny venn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvem trenger fiender med venner som deg 

Anonymkode: 3b8b9...ba0

Enig. Søppelmenneske er hun nok selv..stakkars venninne.

Anonymkode: 419e2...f31

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (10 minutter siden):

Hun er lei seg. :balltre:

Og fortjener det.

Hun ville ødelegge en familie. Klarte det ikke, og sto igjen som brukt.

Da bør hun være lei seg, og lære til neste gang.

Anonymkode: f2ac0...af6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...