zala Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 Jeg er invitert i et svensk bryllup der kleskoden er kavaj (jakke på norsk) og kan derfor ikke bruke mine lange kjoler. Jeg er på jakt etter en cocktail kjole og lurer på om noen har linker til noen fine kjoler på nettet? Takk for svar.
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #2 Skrevet 15. februar 2006 (endret) www.snart-gift.no www.gojane.com www.asos.com Endret 15. februar 2006 av veslo
zala Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2006 Takk, Veslo, men jeg fant ingen korte kjoler i dine linker.
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #4 Skrevet 15. februar 2006 Takk, Veslo, men jeg fant ingen korte kjoler i dine linker. ← Då har du ikkje kikka så frykteleg nøye, gitt! Her er alle korte. Denne er kort, og denne, og denne nyyyydelege her, og denne søte. Og her er det også ein haug med korte!
zala Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2006 Takk, Veslo. Linkene du viste til å forrige innlegg förte meg til helt andre sider enn de gjör nå. Nå som du har endret linkene, går det bedre. På www.snart-gift.no så jeg ikke at jeg kunne klikke på störrelsene. Sorry, litt treg kanskje.
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #6 Skrevet 15. februar 2006 Takk, Veslo. Linkene du viste til å forrige innlegg förte meg til helt andre sider enn de gjör nå. Nå som du har endret linkene, går det bedre. På www.snart-gift.no så jeg ikke at jeg kunne klikke på störrelsene. Sorry, litt treg kanskje. ← Beklager, såg det først etter eg hadde gått inn på sidene på nytt.
kitekatt Skrevet 15. februar 2006 #7 Skrevet 15. februar 2006 denne nyyyydelege her, ÅÅÅÅ, den var nydelig! *sender til forloveren min med en gang *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå