AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Skrevet 4. juli 2024 Heisann, jeg vurderer å søke mc Donalds som ekstrajobb, og ser for meg å søke om at jeg foretrekker arbeidstider på kveld / natt. Jeg er klar over at det må vere en døgnåpen da. hva er timelønn og tilleggene på kveld og natt for dere som jobber / har jobbet der? Anbefales det? hva er timelønn på dagtid om du jobber / vet det? tusen takk for alle svar:) Anonymkode: b0d87...186
newman01 Skrevet 4. juli 2024 #2 Skrevet 4. juli 2024 McDonalds informerer om følgende på sine sider: McDonald's følger tariffsatsene til Hotell- og restaurantarbeiderforbundet, og alle medarbeidere får en justering av lønnen sin ihht. tariff hvert år gjeldende fra 1. april. Om du sjekker tariffsatsene til den organisasjonen finner du det kanskje? 1
Irja Skrevet 4. juli 2024 #3 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Heisann, jeg vurderer å søke mc Donalds som ekstrajobb, og ser for meg å søke om at jeg foretrekker arbeidstider på kveld / natt. Jeg er klar over at det må vere en døgnåpen da. hva er timelønn og tilleggene på kveld og natt for dere som jobber / har jobbet der? Anbefales det? hva er timelønn på dagtid om du jobber / vet det? tusen takk for alle svar:) Anonymkode: b0d87...186 Gjetter 250 kroner timen kveld/natt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå