AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #41 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva skrev jeg i innlegget? Anonymkode: adfd9...f2b Jøss, du skal virkelig ikke ha noen andre innspill enn dine innspill. Lykke til med det. Anonymkode: b6b02...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 10. juli 2024 Forfatter #42 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er vel ikke hun som sitter igjen med pengene, men kanalen som intervjuet henne. Hun kan neppe leve noe som helst av dette. Personlig synes jeg hele greia er veldig trashy og ikke noe å smykke seg med, synes vel heller synd på henne. Anonymkode: de85d...700 Hun er blitt kjendis. Kan bruke det for alt det er verdt. Starte onlyfans-konto etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #43 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 18.58): Innholdet i det hun sier betyr mindre enn måten hun sier det på. Voksne menn er jevnt over vant til sure kjerringer, det er derfor forfriskende å oppleve ei vakker snelle som snakker om en seksuell handling på en humoristisk og positiv måte. Anonymkode: 7bbfc...d0d Dette oppsummer kjernen i det. Menn som stort sett føler for å uttale seg slikt er...vel, litt som TS... bitre insels på et kvinneforum. Med ditto utseende. Og et bedritent kvinnesyn. Det er temmelig mange der menn der ute som kunne slengt ut noe frekt, og fått tilsvarende med oppmerksomhet. Anonymkode: bd603...847 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #44 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er neppe sjeldent at en mann ønsker seg en tradisjonell partner som er litt vill på soverommet. En av grunnene til at denne slo an blant menn er fordi det på TikTok er en overvekt av damer som danser, gjør seg dummere enn de er og i det hele tatt. Gjør seg til fordi de tror det er det menn ønsker. Og det fungerer jo, de får oppmerksomhet. Ser jo de samme tendensene i norske realityserier og røde løpere. Så kommer denne dama og er usminket (i overført betydning) og ærlig. Uhøytidelig og tar seg ikke så seriøst. Pen er hun og. Og akkurat passe sørstatsdialekt så hun er sjarmerende, men ikke virker for dum som mange der nede kan fremstå. Hun er ikke min type, men synes hun er et friskt og ærlig pust inn sosiale medier. Kanskje det er det som sier «MYE om mennene våre», at de heller ønsker denne ærligheten fremfor bloggere og influencere som jeg ikke skal nevne navnet på her. Anonymkode: 50834...009 Harke spytt på pikk er den gylne ærligheten menn verden over drømmer om, å det som skiller dansende kvinner med millioner av mannlig publikum fra henne som snakker om pikking, med millioner av menn som publikum Det er kvinner som selger svetten sin. Menn er bare desperate etter sex, det er alt. Anonymkode: fc3a7...de5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #45 Del Skrevet 10. juli 2024 BerntHulken skrev (27 minutter siden): Hun er blitt kjendis. Kan bruke det for alt det er verdt. Starte onlyfans-konto etc. Hun har sakt hun ikke har lyst til det. Jeg forstår hun ga en sexuell kommentar, men dere må slutte å ta så lett på at dere har krav på tilgang til alle kvinner. Anonymkode: fc3a7...de5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #46 Del Skrevet 10. juli 2024 BerntHulken skrev (27 minutter siden): Hun er blitt kjendis. Kan bruke det for alt det er verdt. Starte onlyfans-konto etc. Ja, jeg misunner henne ikke, virkelig. Å bli kjent for å være en trashy bimbo er kanskje mitt verste mareritt. Anonymkode: de85d...700 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #47 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jøss, du skal virkelig ikke ha noen andre innspill enn dine innspill. Lykke til med det. Anonymkode: b6b02...1ef Men hva var overskrift hovedtekst og konklusjon i mitt innlegg?? ....eller tror du jeg er TS😂? Anonymkode: adfd9...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #48 Del Skrevet 10. juli 2024 On 7/4/2024 at 1:37 PM, Yodas said: Jeg vet ikke om jeg orker å spørre hva dette stammespråket betyr, eller hvem dette handler om. Det ser ut til at du slipper, vi får visst ikke vite noe mer enn at det handler om "denne dama". Tror igrunnen vi skal være glade til selv om vi tydeligvis er de eneste som ikke aner hvem det er snakk om. Jeg kommer definitivt ikke til å google meg frem til det. 😅 Anonymkode: 4ec28...1ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #49 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, jeg misunner henne ikke, virkelig. Å bli kjent for å være en trashy bimbo er kanskje mitt verste mareritt. Anonymkode: de85d...700 Som sagt. Forskjellen på litt humor og glimt i øyet. Og bitter insel. Eller bitter Karen. Anonymkode: bd603...847 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #50 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Harke spytt på pikk er den gylne ærligheten menn verden over drømmer om, å det som skiller dansende kvinner med millioner av mannlig publikum fra henne som snakker om pikking, med millioner av menn som publikum Det er kvinner som selger svetten sin. Menn er bare desperate etter sex, det er alt. Anonymkode: fc3a7...de5 Håper det bare er i denne tråden du ser på verden med det utgangspunktet. Du skjønte utmerket godt hva som var poenget mitt - at hun fremstår genuin, upolert og at hun ikke tar seg så høytidelig. På sosiale medier er det som å se en enhjørning. Anonymkode: 50834...009 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #51 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde jeg spyttet på pikken til noen, håper jeg de hadde slått meg Anonymkode: c9256...173 Litt spytt fungerer som glidemiddel når man drar den. Har du aldri gjort det? Anonymkode: 86840...f78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #52 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun har sakt hun ikke har lyst til det. Jeg forstår hun ga en sexuell kommentar, men dere må slutte å ta så lett på at dere har krav på tilgang til alle kvinner. Anonymkode: fc3a7...de5 Hun har ikke sosiale medier en gang 😛 Anonymkode: 86840...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet 13. juli 2024 #53 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 20.25): Som sagt. Forskjellen på litt humor og glimt i øyet. Og bitter insel. Eller bitter Karen. Anonymkode: bd603...847 Og hva skal det liksom bety?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #54 Del Skrevet 13. juli 2024 Yodas skrev (På 4.7.2024 den 13.37): Jeg vet ikke om jeg orker å spørre hva dette stammespråket betyr, eller hvem dette handler om. Hark spytt. Anonymkode: 9cd7b...132 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #55 Del Skrevet 23. juli 2024 Lurer på hvorfor mange her inne er så negative til dette? Jeg ville ikke likt å bli verdenskjent for noe slikt, men hun fremstår jo som et friskt pust med sin entusiasme. Tror mange menn ofte møter på tilbakeholdne damer med holdningen "hva kan du tilby meg?", og hun her fremstår som langt mer gøyal og genuin enn slike damer. Anonymkode: 07500...ee0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #56 Del Skrevet 23. juli 2024 Litt surt å være den venninnen som stod ved siden av😆 Jobber vel fortsatt på fabrikken hun….🙃 Anonymkode: 73b44...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. juli 2024 #57 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 11.48): Er hun litt sånn pick-me-girl, eller har jeg misforstått hva ei pick-me-girl egentlig er? Anonymkode: b0390...ece Det gjelder denne jenta i dette videoklippet. Hun blir spurt om noe ang sex, og svarer med "hark spytt" (hawk tuha) og sier noe sånt som at "you gotta spit on that thing" (penisen). Her er videoklippet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #58 Del Skrevet 23. juli 2024 2 hours ago, Million said: Det gjelder denne jenta i dette videoklippet. Hun blir spurt om noe ang sex, og svarer med "hark spytt" (hawk tuha) og sier noe sånt som at "you gotta spit on that thing" (penisen). Her er videoklippet. Så dette er en berømt kvinne? Anonymkode: 4ec28...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #59 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 20.07): Hun har sakt hun ikke har lyst til det. Jeg forstår hun ga en sexuell kommentar, men dere må slutte å ta så lett på at dere har krav på tilgang til alle kvinner. Anonymkode: fc3a7...de5 Hun har ikke lyst til å starte OF-konto, og det står det jo respekt av. Hun har imidlertid skaffet seg manager og begynt å produsere merch med "Hawk thua" på. Mange har allerede startet å selge merch med det på, og hun oppfordrer i en annen video til å ikke kjøpe disse falske merch-produktene men heller vente til hennes merch kommer ut. Når hun først har blitt berømt for dette, så synes jeg hun skal smi mens jernet er varmt og tjene penger på det. Jeg hadde nok likevel ikke sluttet i jobben min, for dette er nok kortvarig berømmelse med mindre hun finner på noe nytt og fortsetter å være relevant. AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 20.11): Ja, jeg misunner henne ikke, virkelig. Å bli kjent for å være en trashy bimbo er kanskje mitt verste mareritt. Anonymkode: de85d...700 Trashy bimbo? Selv jeg som var verdens mest forknytte og sjenerte jente som omtrent ikke visste opp eller ned på mannfolk, kunne endt opp i en sånn video i et anfall av ungdommelig overmot, rå humor og høy promille. Hvem kan med hånda på hjertet si at de aldri i verden kunne sagt noe sånt i fylla, omså bare på tull? Hun er ung og var nok ute på byen og hadde det gøy, og så kommer denne fyren og stiller et spørsmål som hun svarer på med glimt i øyet og rå humor. De flestes fyllerør og tull havner ikke på nett og går viralt, men det gjorde altså denne jentas fyllerør, og hun eier det. Mulig fremtidige arbeidsgivere kan la seg farge av denne virale videoen og anse henne som useriøs eller til og med for provoserende, men ellers skjønner de fleste at dette er en helt normal ungjente som ikke har sagt eller gjort noe annet enn de fleste andre kunne ha gjort/sagt. Tror ikke hun blir kjent for å være en trashy bimbo. Heller en frittalende og humoristisk ung dame som ikke er redd for å by på seg selv. At noen blir provosert av det, er vel ikke til å unngå, men stort sett tror jeg hun slipper fra dette uten noe dårlig rykte. Anonymkode: 63554...cd3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. juli 2024 #60 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så dette er en berømt kvinne? Anonymkode: 4ec28...1ac Internett flommer over av videoklipp og memes med henne, så ja, hun er berømt - i alle fall for øyeblikket 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå