AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #21 Del Skrevet 10. juli 2024 Er hun litt sånn pick-me-girl, eller har jeg misforstått hva ei pick-me-girl egentlig er? Anonymkode: b0390...ece 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 10. juli 2024 #22 Del Skrevet 10. juli 2024 BerntHulken skrev (På 4.7.2024 den 13.28): Hvis en mann hadde spøkt om oralsex med kvinne ville han blitt kansellert. I beste fall oversett. Er det ikke fascinerende hvor enorme forskjeller det er på kjønnene på hva som aksepteres? Denne jenta kan trolig leve resten av livet sitt på èn kommentar. Ja.. Er det ikke fascinerende at en beruset ung kvinne kan tulle på en kort video med å lage en spyttelyd og insinuere det å spytte på en penis, og at det er nok til å gjøre så mange menn såpass interessert i henne at de omtrent gjør henne verdensberømt over natten. 🙃 Jeg kjenner til flere menn som har hengt seg opp i denne greia og syns det er gøy. Kjenner ikke en eneste dame som syns det var noe spesielt morsomt, mer kleint egentlig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #23 Del Skrevet 10. juli 2024 BerntHulken skrev (På 4.7.2024 den 12.28): Hvis en mann hadde spøkt om oralsex med kvinne ville han blitt kansellert. I beste fall oversett. Er det ikke fascinerende hvor enorme forskjeller det er på kjønnene på hva som aksepteres? Denne jenta kan trolig leve resten av livet sitt på èn kommentar. Fra én video skal du konkludere om menn vs kvinner. Det er dét som stopper deg i ditt liv, min venn. At du lar deg påvirke til å trekke generelle konklusjoner, og dermed virker livet allerede ferdig tolka. Anonymkode: b6b02...1ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #24 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fra én video skal du konkludere om menn vs kvinner. Det er dét som stopper deg i ditt liv, min venn. At du lar deg påvirke til å trekke generelle konklusjoner, og dermed virker livet allerede ferdig tolka. Anonymkode: b6b02...1ef Kan det tenkes at det ligger andre erfaringer og observasjoner også bak innlegget? Forøvrig lameass dårlig hersketeknikk, "min venn"😂 Anonymkode: adfd9...f2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #25 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er hun litt sånn pick-me-girl, eller har jeg misforstått hva ei pick-me-girl egentlig er? Anonymkode: b0390...ece Ja, man kan vel kanskje si det. Begrepet "pick me" går vel egentlig ut på at man er en kvinne som gjør ting / sier ting for å få oppmerksomhet fra menn. Ofte prøver man da å fremheve på noe vis at man er "bedre" enn andre damer. Sånn "cool girl". Man kan vel si at denne damen sa dette for å virke interessant for menn, men hun var også beruset så vidt jeg vet så er ikke sikkert hun er så "pick me", men at hun bare prøvde å være morsom i fylla? Anonymkode: 01fe1...daf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #26 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det tenkes at det ligger andre erfaringer og observasjoner også bak innlegget? Forøvrig lameass dårlig hersketeknikk, "min venn"😂 Anonymkode: adfd9...f2b Har vi fått et nytt ord i det norske språket? For dette er verken norsk eller engelsk. Eller mente du "lame ass"? Anonymkode: ded63...821 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #27 Del Skrevet 10. juli 2024 Det var vel like mye energien som hun utstrålte - hun er blond, pen, ung og virker som en gøy person, og da sikler menn….. Det finnest ørten andre videoer med kvinner som prater om sex, men de har ikke det utseendet😉😉 Anonymkode: 73b44...29c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 10. juli 2024 #28 Del Skrevet 10. juli 2024 Det syke er jo at menn syns det er så spennende med ei jente som snakker om blow jobs at den videoen blir så populær. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #29 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har vi fått et nytt ord i det norske språket? For dette er verken norsk eller engelsk. Eller mente du "lame ass"? Anonymkode: ded63...821 Litt slang må du da tåle😂. https://en.m.wiktionary.org/wiki/lameass Anonymkode: adfd9...f2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #30 Del Skrevet 10. juli 2024 Menn har snakket "locker room talk" siden tidenes morgen uten å bli kansellert. (ref eks Trump, han ble t.o.m. president). Denne kvinnen har jo også hovedsakelig mannlige fans, så om du ønsker å mobilisere menn til å kansellere henne så er det bare å gå igang. De fleste kvinner bryr seg lite. Anonymkode: 2690a...b78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #31 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fra én video skal du konkludere om menn vs kvinner. Det er dét som stopper deg i ditt liv, min venn. At du lar deg påvirke til å trekke generelle konklusjoner, og dermed virker livet allerede ferdig tolka. Anonymkode: b6b02...1ef Det er ingenting som stopper meg i livet. Anonymkode: d6003...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 10. juli 2024 Forfatter #32 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fra én video skal du konkludere om menn vs kvinner. Det er dét som stopper deg i ditt liv, min venn. At du lar deg påvirke til å trekke generelle konklusjoner, og dermed virker livet allerede ferdig tolka. Anonymkode: b6b02...1ef Det er ingenting som stopper meg i livet. (den forrige ble anonym ved et uhell). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #33 Del Skrevet 10. juli 2024 Memorangen skrev (4 timer siden): Det syke er jo at menn syns det er så spennende med ei jente som snakker om blow jobs at den videoen blir så populær. Hun er veldig pen, det er nok for en mann. Anonymkode: d10cf...ca8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #34 Del Skrevet 10. juli 2024 BerntHulken skrev (På 4.7.2024 den 13.28): Hvis en mann hadde spøkt om oralsex med kvinne ville han blitt kansellert. I beste fall oversett. Er det ikke fascinerende hvor enorme forskjeller det er på kjønnene på hva som aksepteres? Denne jenta kan trolig leve resten av livet sitt på èn kommentar. Det er vel ikke hun som sitter igjen med pengene, men kanalen som intervjuet henne. Hun kan neppe leve noe som helst av dette. Personlig synes jeg hele greia er veldig trashy og ikke noe å smykke seg med, synes vel heller synd på henne. Anonymkode: de85d...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 10. juli 2024 #35 Del Skrevet 10. juli 2024 (endret) Er vel ikke bare det at hun sier det som gjør det vittig, men: 1. Måten hun sier det på 2. Hun er veldig pen ❤️ Endret 10. juli 2024 av AllahBallah 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #36 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er vel ikke hun som sitter igjen med pengene, men kanalen som intervjuet henne. Hun kan neppe leve noe som helst av dette. Personlig synes jeg hele greia er veldig trashy og ikke noe å smykke seg med, synes vel heller synd på henne. Anonymkode: de85d...700 Feil: https://www.dagbladet.no/nyheter/pengene-renner-inn/81611188 Sikkert langt over en mill nå😂 Anonymkode: adfd9...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #37 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan det tenkes at det ligger andre erfaringer og observasjoner også bak innlegget? Forøvrig lameass dårlig hersketeknikk, "min venn"😂 Anonymkode: adfd9...f2b Nei, jeg prøvde meg ikke på hersketeknikk. Generaliseringer skjærer alt over én kam, og dermed er man ferdig analysert og konkludert. Jeg forholdt meg til det du skrev i innlegget, med overskrift, hovedtekst og konklusjon. Anonymkode: b6b02...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #38 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, jeg prøvde meg ikke på hersketeknikk. Generaliseringer skjærer alt over én kam, og dermed er man ferdig analysert og konkludert. Jeg forholdt meg til det du skrev i innlegget, med overskrift, hovedtekst og konklusjon. Anonymkode: b6b02...1ef Hva skrev jeg i innlegget? Anonymkode: adfd9...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #39 Del Skrevet 10. juli 2024 Hadde jeg spyttet på pikken til noen, håper jeg de hadde slått meg Anonymkode: c9256...173 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #40 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hadde jeg spyttet på pikken til noen, håper jeg de hadde slått meg Anonymkode: c9256...173 Bsdm? Anonymkode: adfd9...f2b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå