Gå til innhold

Kvinne sier "hawk thua" og blir verdensberømt


BerntHulken

Anbefalte innlegg

Hvis en mann hadde spøkt om oralsex med kvinne ville han blitt kansellert. I beste fall oversett.

Er det ikke fascinerende hvor enorme forskjeller det er på kjønnene på hva som aksepteres? Denne jenta kan trolig leve resten av livet sitt på èn kommentar.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ærlig talt, kompis. Hun ble spurt om hvilke ting som gjør en mann gæren i senga. Hadde du eller jeg (også mann) blitt spurt et seksuelt ladet spørsmål og svart seksuelt ladet hadde vi selvfølgelig ikke blitt "kansellert". Kanskje vi hadde blitt oversett, men hun dama her er da heller ikke den første unge dama noen gang som sier noe om blowjobs foran et kamera, og de fleste blir ikke er verdenssensasjon.

Det finnes ting vi menn kan føle er vanskelige, selv om vi alt i alt har det ganske behagelig. Dette, at en dame som svarer med et smil på et spørsmål om sex slår an, er selvfølgelig ikke en av dem.

Anonymkode: f83c5...1ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BerntHulken skrev (5 timer siden):

Hvis en mann hadde spøkt om oralsex med kvinne ville han blitt kansellert. I beste fall oversett.

Er det ikke fascinerende hvor enorme forskjeller det er på kjønnene på hva som aksepteres? Denne jenta kan trolig leve resten av livet sitt på èn kommentar.

Tanken om at dette skulle være forskjellig mellom kjønnene har ikke slått meg, og jeg tror ikke det er slik du mener. 

At hun har blitt verdenskjent på grunn av dette derimot, synes jeg er (for å si det pent) fascinerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodas skrev (5 timer siden):

Jeg vet ikke om jeg orker å spørre hva dette stammespråket betyr, eller hvem dette handler om.

Det skal etterligne den lyden man lager når man spytter ut en klyse. Hvorfor menn synes dette er så spesielt at det gikk viralt, kan jeg ikke forstå.

Anonymkode: 4221d...e2d

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever i en syk verden. Se hvor mange innlegg det er i tråden om Isabel Raad og hvor mye penger hun tjener på dette tullet.

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun pen, har veldig happy og sjarmerende energi, samt skikkelig sørstatdialekt. Tror det er mange faktorer som gjorde at akkurat den videon slo an. 

Anonymkode: 9d4ac...4a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innholdet i det hun sier betyr mindre enn måten hun sier det på. Voksne menn er jevnt over vant til sure kjerringer, det er derfor forfriskende å oppleve ei vakker snelle som snakker om en seksuell handling på en humoristisk og positiv måte.

Anonymkode: 7bbfc...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BerntHulken skrev (5 timer siden):

Hvis en mann hadde spøkt om oralsex med kvinne ville han blitt kansellert. I beste fall oversett.

Er det ikke fascinerende hvor enorme forskjeller det er på kjønnene på hva som aksepteres? Denne jenta kan trolig leve resten av livet sitt på èn kommentar.

Feil. Dette sier MYE om mennene våre. Det plapres om at de vil ha en konemor med tradisjonelle verdier men så blir en ung frøken som spytter på pikken verdenskjent. 

 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs.. hvorfor skulle noen bli kansellert for det?

Du er jo det eneste mennesket jeg har sett som er nærmest en krenka-kanselleringstype her, som mener dette er noe som noen burde eller kunne blitt fornærmet for. Hvorfor det?

Hun fornærmer jo ingen, hun tar bare bare seg selv lite høytidelig. Hun sier ikke noe stygt mot menn, så slapp av. Ingen som blir fornærmet her, bare du. 

Det er nok av kødding og snakk om oralsex med kvinner uten at noen blir kansellert av den grunn, hvilken stein er det du bor under.

Og du bør ikke ta så alvorlig hva som blir en meme. Neste dag er det noe annet helt random.

Anonymkode: 7aeb4...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det skal etterligne den lyden man lager når man spytter ut en klyse. Hvorfor menn synes dette er så spesielt at det gikk viralt, kan jeg ikke forstå.

Anonymkode: 4221d...e2d

"Hark-tvi" var det vi sa da jeg var i skolealder.😄Dro opp en stor klyse og spytta.Det var ikke noe vi gjorde inne da..Så det er kanskje en oversettelse fra amerikansk? I mitt område var det en del hjemvendte amerikanere,. Hjelpes, det er mye en kan bli berømt for.🙄

Anonymkode: 0c250...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hawk thua noe med oralsex å gjøre? Har ikke helt skjønt greia 

Anonymkode: 1828b...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...