Gå til innhold

Blod I urin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere! Kvinne 41, oppsøkt lege med litt magesmerter og ryggsmerter,jeg fikk idag høre jeg hadde blod i urinen, ingen UVI, blir sendt til henvisning. Leser så mye om kreft på nettet.. er det farlig med blod i urin som ikke syntes men kun på stiks? Noen som har hatt dette?

Anonymkode: d0587...72e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei dere! Kvinne 41, oppsøkt lege med litt magesmerter og ryggsmerter,jeg fikk idag høre jeg hadde blod i urinen, ingen UVI, blir sendt til henvisning. Leser så mye om kreft på nettet.. er det farlig med blod i urin som ikke syntes men kun på stiks? Noen som har hatt dette?

Anonymkode: d0587...72e

Hatt det mange ganger.

Noen tilfeller har jeg hatt uvi.

Men andre tilfeller har det vært pga sår innenfor urinrøret. 

Fått utredet det og jeg fikk ikke mye svar annet enn at jeg har et sensitivt urinrør.

Men vet det er lett å bekymre seg for kreft først, og det er viktig å utrede. Men kan også hende du har en irritasjon i urinrøret som jeg har hatt eller betennelse. Det kan være bare små ting.

Så tror du skal senke skuldrene og vente til du får time der du har blitt henvist.

Anonymkode: f56e3...7f4

AnonymBruker
Skrevet

Med meg var det nyrestein da jeg hadde de samme symptomene. Ble sendt til CT grunnet blod i urinen (og smertene). Påvist tre steiner. 

Anonymkode: 691f4...672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...