Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 Endel av det jeg har lyst på hos www.thesimsresource.com er låst, altså, man må vel betale for det. Noen som vet om dette er trygt/hvor mye det koster?
Gjest Jalileh Skrevet 15. februar 2006 #2 Skrevet 15. februar 2006 Ja, det er trygt. Husker ikke prisene, dessverre.
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #3 Skrevet 15. februar 2006 Hm, ser ut til at det er ca 9 dollar for 2 mnd, altså 61 kroner, det er da jammen overlevelig...
Malama Skrevet 15. februar 2006 #4 Skrevet 15. februar 2006 Men hva som er gratis roterer hver 3. dag eller noe sånn (var hver 3. dag for noen år siden i alle fall) så jeg har aldri problemer med å finne noe jeg vil ha som er gratis. Men ja, det er overkommelige priser
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #5 Skrevet 15. februar 2006 Men hva som er gratis roterer hver 3. dag eller noe sånn (var hver 3. dag for noen år siden i alle fall) så jeg har aldri problemer med å finne noe jeg vil ha som er gratis. Men ja, det er overkommelige priser ← Jo, men de trappene og halvveggene jeg vil ha er "aldri" gratis, er så lei de teite trappene i spillet Kunne betalt mye mer for å få tilgang ja Tror jeg gjør dette etterpå, bare maskinen min forholder seg i ro og ikke durer på jævlig
Gjest Jalileh Skrevet 15. februar 2006 #6 Skrevet 15. februar 2006 Jeg mener også å huske at jeg betalte for 2 mnd, og at prisen var overkommelig.
Gjest Lea Skrevet 15. februar 2006 #7 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har vært medlem der to ganger. Greie priser og stort utvalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå