AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Skrevet 4. juli 2024 Hei. I julen i fjor la jeg merke til en føflekk på ryggen som jeg tok bilde av. Tenkte ikke noe mer over det, men ved en tilfeldighet så jeg i speilet for 2 uker siden at jeg hadde en rød kvise på ryggen, så jeg klemte og skrapte på den så det ble et sår. Etter at den hadde blitt et sår, så kom jeg på at det var der den føflekken hadde vært som jeg tok bilde av i desember. Jeg ble veldig redd for hva det kunne være, men såret grodde veldig raskt, dannet en skorpe og så et arr. Allikevel bestilte jeg meg en legetime så legen fikk sett på den. Han mente det ikke var noen grunn til å ta den bort, da den var avgrenset, liten (3mm), og det eneste den hadde av ABCDE var endring. Jeg har sterk helseangst, så jeg ville ta den bort uansett. Den ble altså fjernet i går. Men jeg klarer ikke å slutte å tenke på hvordan den ble til en «kvise» når det var en føflekk der. Gruer meg også veldig litt resultatet kommer, selvom legen sier at det er veldig liten sjanse for at den er ondartet. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, kanskje bare lufte tanker men andre i samme situasjon? Anonymkode: 3ce24...626
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #2 Skrevet 4. juli 2024 Her er jo legens ord om at akkurat denne flekken så ufarlig ut av større betydning enn mine erfaringer. At han mente det ikke var grunn til å ta den bort, tenker jeg du bør prøve å tenke på. Det er betryggende. Men om det kan være verdt noe for tankene, kan jeg si at jeg har hatt flere føflekker som har forsvunnet. De har blitt litt kviseaktige i den prosessen. Anonymkode: 03050...533 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #3 Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 13.02): Her er jo legens ord om at akkurat denne flekken så ufarlig ut av større betydning enn mine erfaringer. At han mente det ikke var grunn til å ta den bort, tenker jeg du bør prøve å tenke på. Det er betryggende. Men om det kan være verdt noe for tankene, kan jeg si at jeg har hatt flere føflekker som har forsvunnet. De har blitt litt kviseaktige i den prosessen. Anonymkode: 03050...533 Takk for svar☺️ Anonymkode: 3ce24...626
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå