AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Del Skrevet 4. juli 2024 Dro på Stavern festival igår, og utviklet hodepine og lett feber ila natt og våknet til feber nå imorges. Har hatt to stk to dagers billett som jeg ikke får brukt da jeg er syk. Jeg prioriterer helse fremfor en festival. Så jeg tenkte at kanskje noen andre kan, da jeg ikke får dratt. Hun jeg dro med igår vil ikke dra, uten meg. Gir de bort til ungdommene i familien. Hun ene er fylt 18 år, den andre fyller om tre fire måneder. Båndene våre er jo sånn 18 års bånd. Så to spørsmål: 1. Det ene er kan jeg sende noen andre, slik at vi får totalt valuta for pengene. Kan ikke jeg så kan noen andre få glede av det. 2 Hvordan gjør vi det med 18 års Båndet til hun som fortsatt er 17 år. Kan hun si fra og få under 18 års istedenfor. Hun vil jo ikke "snike" inn med feil bånd. Åja. Et spørsmål til: nå er jo det sykdom som er årsaken til at jeg ikke får dratt, så trenger jeg lege-erklæring for sykdom, som "bevis". Anonymkode: 3d937...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #2 Del Skrevet 4. juli 2024 Hæ? Hvorfor skulle festivalen bry seg om legeerklæring? De bryr seg ikke om hvorfor du ikke kommer. Kontakt festivalarrangøren. Der får du alle korrekte svar👌 Anonymkode: ae1a5...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 4. juli 2024 #3 Del Skrevet 4. juli 2024 Hun som er 17 skal ikke ha 18 års bånd...har hun fått dette av dere? Oh du kan jo bare selge til noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #4 Del Skrevet 4. juli 2024 mommyaka skrev (27 minutter siden): Hun som er 17 skal ikke ha 18 års bånd...har hun fått dette av dere? Oh du kan jo bare selge til noen andre. Spørsmålet var om hun kan få byttet til en under 18 års. Kunne hun liksom få være med, med en billett vi allerede har betalt for? Vil jo ikke selge den. Ungdommene i familien kan få kose seg, tenkte jeg. AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hæ? Hvorfor skulle festivalen bry seg om legeerklæring? De bryr seg ikke om hvorfor du ikke kommer. Kontakt festivalarrangøren. Der får du alle korrekte svar👌 Anonymkode: ae1a5...123 Spørsmålet var om billettene kan brukes av ulike personer, på ulike dager. Siden jeg ikke kan, kan noen andre få glede av den? Anonymkode: 3d937...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #5 Del Skrevet 4. juli 2024 Men hvordan får de på seg båndene da? De gangen jeg har vært på festival er det ikke mulig å få av seg båndet uten å ødelegge det. De får neppe nye bånd, hvis det er det du tenker. Anonymkode: 98140...ad4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 4. juli 2024 #6 Del Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Spørsmålet var om hun kan få byttet til en under 18 års. Kunne hun liksom få være med, med en billett vi allerede har betalt for? Vil jo ikke selge den. Ungdommene i familien kan få kose seg, tenkte jeg. Spørsmålet var om billettene kan brukes av ulike personer, på ulike dager. Siden jeg ikke kan, kan noen andre få glede av den? Anonymkode: 3d937...de8 Det står nok i betingelsene som du sikkert fikk da du kjøpte billettene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #7 Del Skrevet 4. juli 2024 Les i betingelsene. Tror neppe noen sier noe på det. Anonymkode: 383c7...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #8 Del Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men hvordan får de på seg båndene da? De gangen jeg har vært på festival er det ikke mulig å få av seg båndet uten å ødelegge det. De får neppe nye bånd, hvis det er det du tenker. Anonymkode: 98140...ad4 Vi klarte å få lirket av bånd, men den er jo allikevel feil i og med at hun ene er under 17 år. Så det må jo være mulig å finne på en løsning. Det er jo snakk om over 2000 kroners billett. Anonymkode: 3d937...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå