Gå til innhold

Usikker på guttetur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg bor sammen med holder kontakt med fem venner fra ungdomsskolen og videregående. Er kjempefint, det. Nå er de 30 neste år og har lyst til å ta en guttetur sammen. Meningen er at damene (tre av dem har samboere/er gift) reiser med dem, og så er de igjen noen dager etter at vi reiser hjem. De diskuterer alternativene åpent og det står mellom Middelhavet (Hellas/Italia) og Thailand. Jeg kjenner at jeg er skeptisk til gutteturer til Thailand, men har jeg fordommer?

Anonymkode: 0a2ca...852

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han jeg bor sammen med holder kontakt med fem venner fra ungdomsskolen og videregående. Er kjempefint, det. Nå er de 30 neste år og har lyst til å ta en guttetur sammen. Meningen er at damene (tre av dem har samboere/er gift) reiser med dem, og så er de igjen noen dager etter at vi reiser hjem. De diskuterer alternativene åpent og det står mellom Middelhavet (Hellas/Italia) og Thailand. Jeg kjenner at jeg er skeptisk til gutteturer til Thailand, men har jeg fordommer?

Anonymkode: 0a2ca...852

Blir ikke du med dem da? 

At dem blir igjen noen dager er vel ikke farlig, slipp kontrollen og la dem kose seg.

 

Anonymkode: 747b7...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også vært skeptisk. Eller...Jeg er sikker på at noe skjer på disse turene. 

Anonymkode: a39c7...1a1

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Guttetur til Thailand? Ehhhh. 

Anonymkode: f67f7...390

Akkurat. Ehhh...

TS, ikke vær naiv. 

Anonymkode: a39c7...1a1

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor være sammen med en du ikke stoler på?

Anonymkode: f8137...b70

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Akkurat. Ehhh...

TS, ikke vær naiv. 

Anonymkode: a39c7...1a1

Helt sjukt at det ikke skal være lov for menn å dra til Thailand uten at man skal bli mistenkt for å kjøpe horer. Å IKKE anta at kjæresten din er en horekunde i det man setter foten i Thailand er ikke naivt. Det kalles et sunt forhold. Alle som frykter at mennene deres er horekunder fordi de drar til Thailand bør først og fremst revuderer forholdet.

Anonymkode: fccc4...e26

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Helt sjukt at det ikke skal være lov for menn å dra til Thailand uten at man skal bli mistenkt for å kjøpe horer. Å IKKE anta at kjæresten din er en horekunde i det man setter foten i Thailand er ikke naivt. Det kalles et sunt forhold. Alle som frykter at mennene deres er horekunder fordi de drar til Thailand bør først og fremst revuderer forholdet.

Anonymkode: fccc4...e26

Jeg skjønner at noen kvinner foretrekker å ikke vite om utroskapet og forklarer det med "sunt forhold" og at man "må ha tillit". Hvis typen din drar på en strippeklubb, regner du med at han sitter der med lukkede øyne, ikke sant? 

Anonymkode: a39c7...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL DISSE GUTTA VIL VÆRE IGJEN ALENE FOR Å PULE HORER

Anonymkode: f4041...787

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det å finne på i Thailand? Utenom disse her aktivitetene som nevnes her i tråden... 

Er det drikking og festing, så vel, da sier det seg muligens selv hva de søker... Er det attraksjon de vil se/gjøre, eller hva er det som appellerer? 

Jeg ville latt min mann reise uten å tenke at han kom til å si ja til sånt noe, men det ville ikke overraska meg om han ble det tilbudt direkte i fleisen enkelte steder. 

Anonymkode: f702b...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke vært mer skeptisk til Thailand enn andre steder. Hva er det egentlig du tenker de kommer til å finne på uten damene i nærheten? Sannsynligvis ikke noe verre enn om de dro til syden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du i forhold med en du ikke klarer å stole på oppfører seg på guttetur? Enten må du jobbe med deg selv eller gå fra han. Ærlig talt! 

Anonymkode: 6bb69...401

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han jeg bor sammen med holder kontakt med fem venner fra ungdomsskolen og videregående. Er kjempefint, det. Nå er de 30 neste år og har lyst til å ta en guttetur sammen. Meningen er at damene (tre av dem har samboere/er gift) reiser med dem, og så er de igjen noen dager etter at vi reiser hjem. De diskuterer alternativene åpent og det står mellom Middelhavet (Hellas/Italia) og Thailand. Jeg kjenner at jeg er skeptisk til gutteturer til Thailand, men har jeg fordommer?

Anonymkode: 0a2ca...852

Guttetur til Thailand....Hva er det egentlig å gjøre der på "guttetur"?

 

Italia møter alle behov. Mat, kultur, fotball, vingårder, kjøre sportsbil, historie, opera.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takinova skrev (19 minutter siden):

Guttetur til Thailand....Hva er det egentlig å gjøre der på "guttetur"?

 

Italia møter alle behov. Mat, kultur, fotball, vingårder, kjøre sportsbil, historie, opera.

Akkurat. Om de bare ønsket en guttetur, ville de valgt Italia, Tyskland, England...men neida. Thailand. Da er det ganske klart hva de er ute etter. 

Anonymkode: a39c7...1a1

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Helt sjukt at det ikke skal være lov for menn å dra til Thailand uten at man skal bli mistenkt for å kjøpe horer. Å IKKE anta at kjæresten din er en horekunde i det man setter foten i Thailand er ikke naivt. Det kalles et sunt forhold. Alle som frykter at mennene deres er horekunder fordi de drar til Thailand bør først og fremst revuderer forholdet.

Anonymkode: fccc4...e26

Enig i dette. Det finnes nemlig gutter som drar på horetur til Thailand eller ser andre sexshow-aktige ting der. Og så finnes det gutter som ikke gjør der. Man bør jo være sikker på at man blir sammen med førstnevnte type.

Anonymkode: 249aa...9aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig mistenksomt. Jeg hadde ikke godtatt det, spesielt ikke Thailand.

Anonymkode: b36bf...ac0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri noen tvil om hvordan mim mann oppfører seg på tur Hadde jeg hatt det, hadde vi ikke vært sammen.

( venter kommentarer fra unge, usikre om at jeg er naiv e.l. Men noen mennesker er faktisk het ved.,)

Anonymkode: 3d9dd...7ba

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde latt han dra. Men så vet jeg at kompisene synes at en av de dølleste tingene med kjæresten min er at han alltid har nektet strippeklubb o.l, selv som singel.

Vi har felles oppfattelse av dette, han hadde verken likt eller akseptert at jeg dro å så på mannlige strippere heller, noe jeg uansett ikke ønsker og har behov for. Alle disse tingene og grensene våre er noe vi diskuterte og avklarte tidlig i forholdet.

Anonymkode: 3b75e...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt latterlig hvor enkle i hodet enkelte mennesker som skriver her er. Ja, det er sexturisme i Thailand, men ikke mer enn i nesten hvilken som helst annen storby i sørøst-Asia. Thailand har så mye mer å by på.

Eller i Europa for den saks skyld. Prostitusjon er langt mer åpent og normalisert i land som Tyskland og Østerrike, hvor store bordeller hvor det jobber hundrevis av prostituerte driver helt lovlig, men det er tydeligvis helt uproblematisk. Det er vanskelig å tro at det ligger noe annet enn fordommer og rasisme bak.

Som jeg skrev i annen tråd, denne myten om at det eneste som er verdt å gjøre i Thailand er å dra på horehus holdes i live av 1) folk som faktisk drar til Thailand for å oppsøke prostitusjon og 2) de som aldri har vært i Thailand selv, men gjenforteller erfaringene til noen de kjenner som tilhører gruppe 1.

Thailand er fantastisk, både storbyen og strendene. Jeg har reist flere ganger både solo, med venner og med partner, og både jeg og alle jeg kjenner har greid det helt fint uten å ha sex med prostituerte. Jeg vil tro det gjelder de aller, aller fleste som reiser dit.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...