Gå til innhold

Hvorfor ser jeg nesten bare menn som klør seg i underlivet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Antagelig. Også prøver de sikkert å få oppmerksomheten dit

Anonymkode: c0517...da4

Nei, man trenger ikke å rette oppmerksomheten dit. Det finnes alltid noen som helt frivillig ser dit uansett.. damer og menn. 

Anonymkode: ac0b9...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har hatt en helt infernalsk soppinfeksjon som jeg slet veldig med å bli kvitt. Det klødde noe helt ekstremt!

Noen ganger har jeg vært timesvis borte fra et toalett, og klødd meg utenpå buksa når jeg har vært helt sikker på at jeg ikke ble sett. Én gang ble jeg likevel observert av en mann, som kom med en kommentar som tydet på at han antok at jeg onanerte. 😳 Med tanke på hvor jeg klødde meg og hvor klitoris er, kan han ikke ha hatt noen som helst forståelse for kvinnelig anatomi. 😅

Det er ikke særlig gøy å innrømme at jeg har gjort dette, men dobbeltmoralen er ganske påfallende. Ingen reagerer dersom menn gjør det, men for kvinner er det fullstendig sosialt selvmord. Selv om vi er overrepresentert med en del sykdommer og tilstander som gir kløe i underlivet 🫢

Anonymkode: dd576...3bb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen ganger kommer ballene i klem.
Da må jeg bare justere på mest mulig diskret måte for å unngå å gå i bakken av smerte. Utover det unngår jeg å ta meg på skrittet i det offentlige rom. 

Anonymkode: 7eacb...051

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er ikke uhygienisk å klø seg på armen, så jo jeg bryr meg om noen klør seg i skrittet uten tilgang til å vaske hender rett etter på. Da går du rundt og tar på ting, kanskje hilser på folk, æsj. 

Anonymkode: 9863a...4a0

Buhuu.

Anonymkode: 16e33...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten ønske jeg hadde baller og pikk så jeg kunne skyldt på at jeg måtte rette på de.. ettersom jeg ikke har det klør jeg aldri offentlig, selv om jeg holder på å bli gal av kløe eller ubehag. 😖

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi jenter blir innprentet med at underliv er tabu og skambelagt, det blir ikke gutter.

Anonymkode: 62c4d...e73

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi jenter blir innprentet med at underliv er tabu og skambelagt, det blir ikke gutter.

Anonymkode: 62c4d...e73

Det ser en til de grader bare her i tråden.

Anonymkode: 16e33...26a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Da får du shave for alle andres del, eller gå på do om du må «fikse» på ting

Anonymkode: c0517...da4

Da klør det iallefall!

Anonymkode: 54e9f...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...