Gå til innhold

Hvorfor ser jeg nesten bare menn som klør seg i underlivet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i løpet av livet lagt merke til at gutter/ menn klør seg i underlivet uansett hvor hen de er, men jeg har til gode å se en jente/ kvinne gjøre det samme, og jeg lurer på hvorfor?

Det er jo ikke bare mannlige underliv som klør av og til.

Er det pikk og baller som hele tiden må legges i riktig stilling eller er det uvane?

Jeg var sammen med en fyr en gang som ofte klødde seg der nede og jeg kommenterte det hver gang, og da sa han alltid; "balls itch".

Da jeg jobbet i barnehage var det flere små gutter som ofte tok seg på tissen, og vi måtte av og til gi beskjed om at det ikke passet seg.

På treningsenteret ser jeg ofte at menn tar seg i underlivet, og senest i går da jeg så en 4 div fotballkamp var det flere som gjorde dette når de var på banen.

Nei, jeg er ikke spesielt opptatt av menns underliv, men får ofte med meg detaljer og har da lagt merke til dette.

Hvorfor gjør menn dette?

Anonymkode: d0428...4cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke egentlig. Vet at selv som kvinne så kunne det ikke falt meg inn å klø meg i underliv i offentligheten. Hvis det klør så går jeg da inn på et toalett for å fikse problemet slik at folk ikke ser det og slik at jeg har muligheten til å vaske hendene mine etterpå. Men kanskje menn bare ikke bryr seg like mye da?

Anonymkode: 7c929...628

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pikk og balle som havner i rare stillinger pluss at mange menn ikke eier klasse.

Tror ikke det klør mer hos oss menn egentlig. Ser ingen grunn til det.

Anonymkode: 30f13...733

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi damer bare er bedre på å være diskré enn menn?

Anonymkode: f41b0...c91

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinsides at folk en gang gidder å bry seg om dette. Om jeg klør på armen, så klør jeg meg. Om jeg klør på hodet, så klør jeg meg. Det samme med pikk og baller.

Folk må lære seg å gi litt mer faen, altså.

Anonymkode: 16e33...26a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kjent at menn som ikke kan eller skjønner så mye klør seg på ballene, hvis det er noe å klø på da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mindre sosialt akseptert. Menn klør/justerer og ingen tenker over det, men har du behov for det som kvinne er man ekkel og vulgært. Litt satt på spissen. Så det må bare være til jeg kommer meg på en toalett e.l. Tror kvinner generelt blir veldig vant med å være ukomfortabel og utvikler en høyere toleranse etterhvert. 

Anonymkode: 15be5...b27

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kanskje vi damer bare er bedre på å være diskré enn menn?

Anonymkode: f41b0...c91

Antagelig. Også prøver de sikkert å få oppmerksomheten dit

Anonymkode: c0517...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hinsides at folk en gang gidder å bry seg om dette. Om jeg klør på armen, så klør jeg meg. Om jeg klør på hodet, så klør jeg meg. Det samme med pikk og baller.

Folk må lære seg å gi litt mer faen, altså.

Anonymkode: 16e33...26a

Det er ikke uhygienisk å klø seg på armen, så jo jeg bryr meg om noen klør seg i skrittet uten tilgang til å vaske hender rett etter på. Da går du rundt og tar på ting, kanskje hilser på folk, æsj. 

Anonymkode: 9863a...4a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til det samme. Vi kvinner klarer fint å holde fingrene unna underlivet vårt, så skjønner ikke hvor vanskelig det skal være for menn. Flaut. 

Anonymkode: c6d80...c8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har lagt merke til det samme. Vi kvinner klarer fint å holde fingrene unna underlivet vårt, så skjønner ikke hvor vanskelig det skal være for menn. Flaut. 

Anonymkode: c6d80...c8a

Klamme baller og klam løk kan være veldig ukomfortabelt, er man hårete i tillegg så det lugger her og der så gjør ikke det saken bedre.

Anonymkode: e3d25...3c0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Klamme baller og klam løk kan være veldig ukomfortabelt, er man hårete i tillegg så det lugger her og der så gjør ikke det saken bedre.

Anonymkode: e3d25...3c0

Da får du shave for alle andres del, eller gå på do om du må «fikse» på ting

Anonymkode: c0517...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annerledes for menn. Full forståelse for det. Mvh kvinne

Anonymkode: 36f1f...992

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 9.46):

Jeg har i løpet av livet lagt merke til at gutter/ menn klør seg i underlivet uansett hvor hen de er, men jeg har til gode å se en jente/ kvinne gjøre det samme, og jeg lurer på hvorfor?

Det er jo ikke bare mannlige underliv som klør av og til.

Er det pikk og baller som hele tiden må legges i riktig stilling eller er det uvane?

Jeg var sammen med en fyr en gang som ofte klødde seg der nede og jeg kommenterte det hver gang, og da sa han alltid; "balls itch".

Da jeg jobbet i barnehage var det flere små gutter som ofte tok seg på tissen, og vi måtte av og til gi beskjed om at det ikke passet seg.

På treningsenteret ser jeg ofte at menn tar seg i underlivet, og senest i går da jeg så en 4 div fotballkamp var det flere som gjorde dette når de var på banen.

Nei, jeg er ikke spesielt opptatt av menns underliv, men får ofte med meg detaljer og har da lagt merke til dette.

Hvorfor gjør menn dette?

Anonymkode: d0428...4cb

Du sier noe der. Er vel samfunnet som har bestemt at det ser mer OK ut når menn gjør dette. Jeg synes det er ugreit når menn gjør dette. Klør meg selv heller aldri i skrittet foran folk. Barn i barnehagen gjør dette. Eneste som er greit.

Anonymkode: 4609f...408

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

klør jeg meg. Det samme med pikk og baller.

Folk må lære seg å gi litt mer faen, altså.

Finn ei trashy dame med like dårlig stil da i alle fall.

Anonymkode: fab52...a8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anatomien er annerledes for menn, og det kan bli en alt for naturlig ting for mange dessverre. Så naturlig for enkelte at de glemmer at de er ute blant folk. Det er ikke kløe som er årsaken.
Kvinner trekker opp buksene, kaster hodet bakover mens de rister på hodet for å legge håret bakover, de bruker en finger for å rette på bikinitrusa bak, de står med beina i kryss når de står stille, de planter føttene den ene foran den andre for å gå pent, de tar på, eller dekker nesen, når de fniser.
Kvinner gjør mye teit de også. 

Anonymkode: 22182...8ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 9.46):

Jeg har i løpet av livet lagt merke til at gutter/ menn klør seg i underlivet uansett hvor hen de er, men jeg har til gode å se en jente/ kvinne gjøre det samme, og jeg lurer på hvorfor?

Det er jo ikke bare mannlige underliv som klør av og til.

Er det pikk og baller som hele tiden må legges i riktig stilling eller er det uvane?

Jeg var sammen med en fyr en gang som ofte klødde seg der nede og jeg kommenterte det hver gang, og da sa han alltid; "balls itch".

Da jeg jobbet i barnehage var det flere små gutter som ofte tok seg på tissen, og vi måtte av og til gi beskjed om at det ikke passet seg.

På treningsenteret ser jeg ofte at menn tar seg i underlivet, og senest i går da jeg så en 4 div fotballkamp var det flere som gjorde dette når de var på banen.

Nei, jeg er ikke spesielt opptatt av menns underliv, men får ofte med meg detaljer og har da lagt merke til dette.

Hvorfor gjør menn dette?

Anonymkode: d0428...4cb

Flatlus .må se på andre menn 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Finn ei trashy dame med like dårlig stil da i alle fall.

Anonymkode: fab52...a8c

Opprørt dette skulle gjøre deg da. :fnise: Ikke alt man kommer til å forstå vettu.

Anonymkode: ac0b9...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kvinner gjør mye teit de også

Mulig det, men vi graver oss ikke skrittet i offentligheten for å rette på bindet.

Anonymkode: fab52...a8c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mulig det, men vi graver oss ikke skrittet i offentligheten for å rette på bindet.

Anonymkode: fab52...a8c

Jo det har jeg sett damer gjøre jo. Akkurat som jeg har sett menn ikke gjøre det.

Anonymkode: ac0b9...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...