BlackBerry Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 (endret) Har sittet å lest gamle tråder om denne mascaraen. Hva er konklusjonen? Er den nye eller gamle best? Er den så vanskelig å fjerne som alle sier? Finnes den bare i vannfast? Mange spørsmål..... Endret 15. februar 2006 av Aliana
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #2 Skrevet 15. februar 2006 Den gamle sitter best, men den nye gir mest effekt. Den er vannfast, men fjernes ikke med fjerner (det går dårlig); i stedet bruker man vann med temperatur på 38 grader eller mer, derav navnet. Litt slitsomt i begynnelsen, men det går seg til. Den gamle koster 185, den nye Separating&Lengthening koster 225. Sistnevnte har forresten fiber i seg.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #3 Skrevet 15. februar 2006 Hvordan er den nye for oss som bruker linser?
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #4 Skrevet 15. februar 2006 Hvordan er den nye for oss som bruker linser? ← Jeg bruker den nye selv, og bruker linser og selv om den sitter OK, så kan det komme ett og annet fiber inn på øyet. Så hvis du har veldig følsomme øyne, ville jeg ikke anbefalt den.
BlackBerry Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2006 Takk for svar:) Vil det si at den nye kan drysse litt? Jeg opplever veldig ofte at mange drysser og det er veldig plagsomt.
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #6 Skrevet 15. februar 2006 Takk for svar:) Vil det si at den nye kan drysse litt? Jeg opplever veldig ofte at mange drysser og det er veldig plagsomt. ← Jeg har hatt den i et par uker, og ja, den kan drysse bittelitt. Ikke så mye at det er plagsomt, og jeg kommer nok til å kjøpe den om igjen. Men hvis man er følsom, bør man i hvertfall teste først. Hvis du ikke tåler den, får du uansett returnert den problemfritt, i hvertfall hos Esthetique.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #7 Skrevet 15. februar 2006 Jeg bruker Kanebo, og er veldig fornøyd. Har ikke problemer med at den drysser, men det er kanskje fordi jeg bruker primer under. Dessuten synes jeg den er lettere å fjerne. Når jeg bruker maskara som må fjernes med sminkefjerner føler jeg ikke at jeg får bort alt.
Little sister Skrevet 15. februar 2006 #8 Skrevet 15. februar 2006 All forlengende mascara drysser. Men jeg vil si at denne drysser betydelig mindre enn feks Diorshow.
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #9 Skrevet 15. februar 2006 Jeg synes ikke den nye drysser. Har faktisk aldri opplevd det..sitter overraskende bra selv om man skulle sove med den. Jeg liker den nye best. Den orginale versjonen er så våt i starten, og børsten er så liten..
Gjest Virvel Skrevet 15. februar 2006 #10 Skrevet 15. februar 2006 Er det noen som sier at den er vanskelig å fjerne? Tvert om, vil nå jeg si! Jeg har brukt den i flere år nå, og er superfornøyd. (Det er originalen det er snakk om, jeg har ikke våget meg på den nye ennå.) Som linsebruker er jeg avhengig av en mascara som ikke størkner på linsene hvis jeg skulle komme borti med børsten, og den her er det bare å blunke vekk. Ikke noe irritasjon eller ødelagte linser.
fargegla82 Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Er det noen som sier at den er vanskelig å fjerne? Tvert om, vil nå jeg si! Jeg har brukt den i flere år nå, og er superfornøyd. (Det er originalen det er snakk om, jeg har ikke våget meg på den nye ennå.) Som linsebruker er jeg avhengig av en mascara som ikke størkner på linsene hvis jeg skulle komme borti med børsten, og den her er det bare å blunke vekk. Ikke noe irritasjon eller ødelagte linser. ← God maskara dette,men ikke opplevd å miste vippehår(nei,ikke maskararester bare) under fjerning med lunkent/+ vann? Bare meg..? Kordan går du frem ved fjerning?Jeg gjorde tydligvis noe feil siden jeg følte jeg måtte streve lenge med vann og pads og øyehår fulgte med..
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har både den nye og gamle. Den sitter som et skudd. Førstevalget dersom jeg skal trene eller vet at jeg skal gråte. MEN den er et h**** å fjerne. Jada, jeg vet at den skal fjernes med varmt vann. Får uansett ikke bort alt. Det sitter rundt øynene og opplever noen ganger at den sitter etter dusjen dagen derpå. Selv etter varmt vann, vaskeklut og mildt ansiktsvask. Konklusjonen er at jeg både elsker og hater.
Gjest Virvel Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 God maskara dette,men ikke opplevd å miste vippehår(nei,ikke maskararester bare) under fjerning med lunkent/+ vann? Bare meg..? Kordan går du frem ved fjerning?Jeg gjorde tydligvis noe feil siden jeg følte jeg måtte streve lenge med vann og pads og øyehår fulgte med.. ← Jeg plasker masse varmt vann i ansiktet først uten å gni, da løsner det meste av mascaraen av seg selv. Gnir litt (veldig forsiktig) helt til slutt. Hvis jeg har det travelt (eller er full ) hender det jeg blir litt for hardhendt, og da opplever jeg som deg at noen vippehår brekker eller faller av, men aldri så mye at det er merkbart.
Mary_H Skrevet 7. desember 2006 #14 Skrevet 7. desember 2006 Jeg liker den i grunnen ganske godt. Synst den var litt travel å fjerne i begynnelsen, men har funnet ut at den er bedre å fjerne enn andre. Jeg synst jeg får bort allt med denne, mens med vanlige sitter alltid igjen litt til neste morgen, som da har komt under øynene.
siebaeo Skrevet 7. desember 2006 #15 Skrevet 7. desember 2006 God maskara dette,men ikke opplevd å miste vippehår(nei,ikke maskararester bare) under fjerning med lunkent/+ vann? Bare meg..? Kordan går du frem ved fjerning?Jeg gjorde tydligvis noe feil siden jeg følte jeg måtte streve lenge med vann og pads og øyehår fulgte med.. ← Jeg vasker meg en stund i varmt vann for å myke opp, og så "drar" jeg den forsiktig av. Den ligger jo som små "rør" rundt hårene. Ble litt overrasket første gang. hehe. Og mister nesten ingen vipper. Mindre enn ved å bruke sminkefjerner og pads på annen maskara. Om jeg skulle være litt trøtt etter en bytur og droppe å ta den av sitter den overraskende bra neste morgen! Har bare bøyd seg litt ekstra bakover. (drysset litt på de nedre vippene) Ser kjempevåken ut! <-- sånn omtrent Stoler mest på denne maskaraen jeg
Catzy Skrevet 8. desember 2006 #16 Skrevet 8. desember 2006 Jeg er også glad i Kanebo 38C. Etter at den nye kom i butikkene, har jeg bare kjøpt den. Synes den nye er enklere å få av enn den gamle. Jeg pleier å klemme på med varmt vann først, med en klut, og så dra av etterpå. OK, alt blir ikke borte hver gang, men det forsvinner i dusjen dagen etter. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå