Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt blant menn?

kjenner jeg blir gal av det,  snakk om en voksen mann

Anonymkode: 16d85...7c9

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

håpe ikke det, er mann selv og vaske alltid hender, har følelsen at det er normalt når jeg er på offentlige toaletter, selv om jeg ikke har tenkt så mye over det.

Anonymkode: f2a92...897

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det normalt blant menn?

kjenner jeg blir gal av det,  snakk om en voksen mann

Nei tror ikke d er normalt. Men ser at en del vasker hendene for raskt. Bør ta minst 20 sek.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er mye mer normalt enn man er klar over. Vet om flere som aldri vakser hendene etterpå, med mindre de skiter. Så nei, aldri annta at en mann vasker hendene etterpå. Sjansen er stor for at han ikke gjør det.

Anonymkode: e51a3...ea5

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Av erfaring er det normalt ja! Det skal sies at mange damer vasker heller ikke hendene, og i hvert fall ikke i mer enn 20 sekunder 🤢

Anonymkode: 93b2c...33c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min samboer gjør ikke det, jeg har sagt mange ganger at jeg synes det er ekkelt. Noen ganger så påpeker jeg det når han kommer ut fra do, da går han inn og vasker hendene. Men ellers gjør han det ikke. Tar i alt etter han har holdt i penis liksom, han sier at han ikke blir skitten og at han dusjer jo vær dag. Men hallo? Ekkelt.. 

Anonymkode: 5f821...ccb

• Liker 8
Skrevet

Min mann vasker til og med hendene når han er oppe om natten og tisser. Det gjør ikke jeg. Jeg bare løper tilbake til sengs. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Stor pike said:

Min mann vasker til og med hendene når han er oppe om natten og tisser. Det gjør ikke jeg. Jeg bare løper tilbake til sengs. 

Til og med? Hvorfor skulle det være noen forskjell?

Anonymkode: 3deff...5e6

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er langt mer normalt enn man tror, og da igrunn for begge kjønn, men helt sikkert enda mer blant oss gutta.

Jeg er mann og vasker alltid hendene etter toalettbesøk (og det har virkelig ikke falt meg inn å la være nattestid heller?). Husker jeg en gang faktisk sa til en kompis "vasker du ikke hendene?" da han helt åpenbart ikke hadde gjort det etter han gikk på toalettet hjemme hos meg. Da ble han ganske forlegen, men jeg synes det var helt på sin plass.

Anonymkode: 8963b...451

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Til og med? Hvorfor skulle det være noen forskjell?

Fordi man er trøtt, i halvsøvne og bare vil raskest tilbake til senga og sove før man rekker å bli alt for våken. Såpass skjønner du vel?

Anonymkode: 28f61...3a9

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Fordi man er trøtt, i halvsøvne og bare vil raskest tilbake til senga og sove før man rekker å bli alt for våken. Såpass skjønner du vel?

Nei, jeg skjønner ikke at voksne folk dropper 20 sekunder håndvask. 

• Liker 13
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Min samboer gjør ikke det, jeg har sagt mange ganger at jeg synes det er ekkelt. Noen ganger så påpeker jeg det når han kommer ut fra do, da går han inn og vasker hendene. Men ellers gjør han det ikke. Tar i alt etter han har holdt i penis liksom, han sier at han ikke blir skitten og at han dusjer jo vær dag. Men hallo? Ekkelt.. 

Anonymkode: 5f821...ccb

Dette , nøyaktig som min kjæreste ja. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg skjønner ikke at voksne folk dropper 20 sekunder håndvask. 

Såpass enkel, altså. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Såpass enkel, altså. 

Ja vaske hender er noe av det enkleste vi gjør i livet. (Og ja, jeg forsto hva du mente, før du kommer med en oppfølger på det). 

Skrevet

Vet ikke helt. Men jeg har hørt menn si at pikken er rein så da er det ikke vits i å vaske hendene. 

Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Vet ikke helt. Men jeg har hørt menn si at pikken er rein så da er det ikke vits i å vaske hendene. 

Haha,menns pikk er aldri ren.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, svartkatt said:

Da blir det opp til kvinnene deres å oppdra dem, antar jeg. Leste et sted at det er mange ganger flere menn som slurver med håndvask enn kvinner. Og under pandemien fikk man jo nærmest følelsen av at håndvask var ren unntakstilstand for mange. Dessverre hjelper det ikke så mye med god håndhygiene heller, så lenge man må ta på ting som slike griser har tatt på i forkant. Jeg har blitt flink til å åpne dører med albuen 😅

• Liker 3
Skrevet
Adrenalina1 skrev (3 minutter siden):

Haha,menns pikk er aldri ren.

Jo faktisk,  vis en har normal hygiene,  så er penis den reneste kroppsdel på en mann,  og normalt, er urin sterilt og fritt for både bakterier og virus.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en som ikke gjorde det.. merkelig nok så er DET en av tingene som har festet seg i minnet 😅 Jeg bodde et sted med doen på andre siden av gangen sånn at man ikke hører hva som skjer, men uten at jeg satt med stoppeklokke eller noe så slo det meg vel mer enn en gang at han var sykt rask på do. Da vi dro på tur sammen og delte hotellrom, ble det klart.. Jeg sa fra, spontant, selv om jeg var superforelsket og forgudet alt ved han. 

Da gikk han tilbake og vasket. Men han ble ikke kvitt uvanen, det ligger jo latent i muskelminne å bare trekke i snora og fly ut døren, han har jo gjort det hele livet og gjør det sikkert fremdeles.

Anonymkode: f2720...059

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Da gikk han tilbake og vasket. Men han ble ikke kvitt uvanen, det ligger jo latent i muskelminne å bare trekke i snora og fly ut døren, han har jo gjort det hele livet og gjør det sikkert fremdeles.

Anonymkode: f2720...059

Er det i oppdragelsen det svikter? Eller er det folk som slutter å vaske seg når de blir voksne? Hos meg var det motsatt. Jeg vokste opp med foreldre som igjen var oppvokst med utedo og som ikke vasket hender. Tror jeg var i tiårsalderen da jeg begynte å innse hvor ekkelt dette er, og hvor hensynsløst overfor andre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...