Gå til innhold

Hvilke kvaliteter ser kjæresten i meg?

Anbefalte innlegg

Noen klarsynte som kan dele hva dere får inn? Lurer på hvilke kvaliteter kjæresten ser i meg, hva han liker ved meg, hva han plukker opp om hvem jeg er. Dere må altså «tune inn» på han🙂

Anonymkode: 9aa6c...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ville vært uetisk å tune inn på noen som ikke har gitt tillatelse til det selv. Er neo annet når informasjonen kommer til en, men å tune inn på et fremmed menneske som ikke en gang er klar at han blir tunet inn på er uetisk

Anonymkode: ebff6...b37

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke enklere å spørre han?

Anonymkode: 7cebb...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det ville vært uetisk å tune inn på noen som ikke har gitt tillatelse til det selv. Er neo annet når informasjonen kommer til en, men å tune inn på et fremmed menneske som ikke en gang er klar at han blir tunet inn på er uetisk

Er det ikke enklere å spørre han?

Anonymkode: 7cebb...83b

De som vil og som har evnene. kan svare. Andre kan godt la være🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke snakke og stole på ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke snakke og stole på ham?

Gjør jo det, men nå var jeg interessert i hva klarsynte kunne plukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 2.09):

Noen klarsynte som kan dele hva dere får inn? Lurer på hvilke kvaliteter kjæresten ser i meg, hva han liker ved meg, hva han plukker opp om hvem jeg er. Dere må altså «tune inn» på han🙂

Får opp at han setter pris på din stabilitet og trygghet mht hva du kan gi i et forhold. Du føler det kanskje ikke slik selv, men er noe du utstråler i energien som gjør han rolig og harmonisk. Og får opp at han er veldig svak for det glimtet du har i dine øyne og måten du i blant ser på han. For han mener at du kan snu opp ned på hele verden, når gir han det spesielle blikket, og det litt forsiktige smilet som følger med. Du har nydelige glitrende øyne, som i tillegg utstråler godhet. Det er ikke noe du selv er bevisst på. Men alle rundt deg fanger opp dette. Og du har fått mange blikket og bekreftelser pga dette, men det har som oftest gått deg hus forbi. Begynn å legge merke til hvordan andre ser på deg, bekrefter deg med blikk og smil. Da vil du raskt forstå hva jeg mener❤

Anonymkode: 3247b...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2024 den 8.59):

Får opp at han setter pris på din stabilitet og trygghet mht hva du kan gi i et forhold. Du føler det kanskje ikke slik selv, men er noe du utstråler i energien som gjør han rolig og harmonisk. Og får opp at han er veldig svak for det glimtet du har i dine øyne og måten du i blant ser på han. For han mener at du kan snu opp ned på hele verden, når gir han det spesielle blikket, og det litt forsiktige smilet som følger med. Du har nydelige glitrende øyne, som i tillegg utstråler godhet. Det er ikke noe du selv er bevisst på. Men alle rundt deg fanger opp dette. Og du har fått mange blikket og bekreftelser pga dette, men det har som oftest gått deg hus forbi. Begynn å legge merke til hvordan andre ser på deg, bekrefter deg med blikk og smil. Da vil du raskt forstå hva jeg mener❤

Anonymkode: 3247b...6c2

Tusen takk❤️ Han har faktisk nevnt dette med blikket og smilet flere ganger, så det var gøy at du så☺️ Når du sier det, så stemmer det også at andre har nevnt blikket, øynene og smilet mitt, og det stemmer nok at det går meg hus forbi. Takk for påminnelsen, og også for at du nevnte at kjæresten føler seg rolig og harmonisk sammen med meg❤️ Han er en mann som ikke sier så mye om hva han føler, hverken om meg, oss eller følelser rundt andre ting, så jeg har lurt litt på dette. Tusen takk😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tusen takk❤️ Han har faktisk nevnt dette med blikket og smilet flere ganger, så det var gøy at du så☺️ Når du sier det, så stemmer det også at andre har nevnt blikket, øynene og smilet mitt, og det stemmer nok at det går meg hus forbi. Takk for påminnelsen, og også for at du nevnte at kjæresten føler seg rolig og harmonisk sammen med meg❤️ Han er en mann som ikke sier så mye om hva han føler, hverken om meg, oss eller følelser rundt andre ting, så jeg har lurt litt på dette. Tusen takk😊

Så hyggelig å høre! Han føler seg heldigvis som har deg. Både han og jeg føler at dere er et sterkt og solid par, og at du er en svært snill person. Mer empatisk enn de fleste og har mye å gi. Du er ikke obs på det selv, som du også sier, men andre rundt deg fanger dette lett opp. Både de som kjenner deg, samt andre som bare er i ditt nærvær. Jeg kjenner godt din sterke og fine energi, blir glad av det❤Og det samme blir omverdenen rundt deg!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkehjerte skrev (1 time siden):

Så hyggelig å høre! Han føler seg heldigvis som har deg. Både han og jeg føler at dere er et sterkt og solid par, og at du er en svært snill person. Mer empatisk enn de fleste og har mye å gi. Du er ikke obs på det selv, som du også sier, men andre rundt deg fanger dette lett opp. Både de som kjenner deg, samt andre som bare er i ditt nærvær. Jeg kjenner godt din sterke og fine energi, blir glad av det❤Og det samme blir omverdenen rundt deg!

Så utrolig fine ord! Jeg blir helt rørt☺️ Tusen takk for at du deler det du får opp❤️ Ja jeg føler vi er er sterkt og solid par, men samtidig har vi en vei å gå når det gjelder nær kommunikasjon, det kan være litt følelsesmessig avstand mellom oss som jeg ikke klarer å sette fingeren på, ikke egentlig avstand heller, for vi er jo nære, men siden han ikke deler så mye emosjonelt med meg, hverken om meg, om oss, eller seg selv, så er det litt vanskelig å komme så nær som jeg ønsker. Det trenger ikke være de store samtalene, det kan nesten være hva som helst, å fortelle hva man tenker og føler om ting i hverdagen osv, også gjerne litt mer kjærlighetserklæringer da. Men jeg tror ikke han er vant til dette. Vi har såvidt snakket litt om dette noen ganger. Får du opp om han kommer til å ønske å prøve å åpne litt mer opp? Om vi klarer å gradvis komme nærmere og bygge en enda større trygghet og nærhet til hverandre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...