AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #21 Del Skrevet 4. juli 2024 I Skien liker jeg best Bølehøgda, Falkum, Kleiva og ev. Gimsøy og Gjerpen. Jeg ville ikke flyttet til Klyve eller Gulset da jeg forbinder det med en del uro og sosiale problemer. Det gjelder selvfølgelig ikke alle, og jeg kjenner topp folk fra begge steder, men det er likevel slik jeg husker områdene. Det er riktignok noen veldig flotte villaområder på Gulset, men jeg ville ikke flyttet dit likevel. Skotfoss er etter min mening et av de naturmessig vakreste områdene, men jeg ville ikke flyttet dit. Der er man enten aktiv i menigheten (flotte, inkluderende mennesker) eller har sosiale problemer. Anonymkode: 91525...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #22 Del Skrevet 4. juli 2024 Jeg er vokst på Gulset og har bare gode minner. Sykle til Åletjern hver sommer. Plukke blåbær i marka. Ski og oppkjørte løyper. Jeg gikk på Kollmyr skole. Stigeråsen hadde dårlig rykte. Men da jeg begynte å jobbe på Stigeråsen skole selv, mange år etter, så er nok det en av de beste arbeidsplassene jeg har jobbet på. Der jobbet alle for å motbevise det dårlige rykte. Det er mobbing overalt da. Slipper nok ikke unna det. Skotfoss har nok litt dårlig rykte. Falkum har mange fine eneboliger. Bratsbergkleiva har et godt rykte. Det er mange fine plasser å bo i Skien. Men som en over her sier. Det er helt dødt i sentrum. Alle er på Herkules. Skulle virkelig ønske at flere tok til sentrum igjen. Det er en virkelig fin plass hvor flotte Skien kirke peker nedover til bryggene 🩷 Jeg er utflytter, fant kjærligheten i Asker. Vil gjerne flytte tilbake en dag, det får bli når barna er voksne kanskje. Er ofte i Skien for å besøke familie. Hjem følelsen starter når jeg kjører over Siljan og ser Vealøs. Anonymkode: 5ae0c...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå